1. leht 2-st
Väiksem summuti
Postitatud: 04.04.2008 12:43
Postitas Astrona
Kaalun panna linnasõiduks väiksem-vaiksem summuti.
Aga kui panen viimaseks pütiks originaalsummuti mis oli 170hj masinal, kas siis võib midagi maha põleda, kui vajutada 250-300hj?
Postitatud: 04.04.2008 12:51
Postitas Mihkel
Sul ei käi sealt ilmselt seda soovitud jõudu väga läbigi S13 originaal pütiga, kuigi see päris lõpus on.
Otsi kuskilt mingi mitte otse läbi min. 2.25" pütt ja peaks ok olema.
Mul endal ka täis 3" jooks ja taga 2007a WRX originaal paun (2.25" ja mitte otse läbi).
Aga nõme on see, et nüüd on täielik vaikus.
Postitatud: 04.04.2008 13:07
Postitas Kuuno
mul oli originaal sumps ja 220hp rattast käis läbi...terve jooks orig sumpsi siis...
Postitatud: 04.04.2008 13:10
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Sul ei käi sealt ilmselt seda soovitud jõudu väga läbigi S13 originaal pütiga, kuigi see päris lõpus on.
Otsi kuskilt mingi mitte otse läbi min. 2.25" pütt ja peaks ok olema.
Mul endal ka täis 3" jooks ja taga 2007a WRX originaal paun (2.25" ja mitte otse läbi).
Aga nõme on see, et nüüd on täielik vaikus.
Täielik vaikus??? Mis see maksab? Kle tahakski et oleks vaikne.
Paneksin flantsiga - et vajaduselt 3 poldiga jämedam tagasi panna.
Ok eks mingi 225hj originaalist ikka läbi käix, ja linnas palju rohkem ei ole vajagi

. See tähendab ju et 225hj3000-7000RPM :D - pole WG vajagi.
Aga kas ikka midagi maha ei põleta, vb väljalaske tempid tõusevad või hakkab tagasi peksma vms. Või lööb üldse lõhki :D
Postitatud: 04.04.2008 13:21
Postitas tommy99
ei löö ta midagi lõhki, lihtsalt sealt ei jõua enam maksimum võimus läbi. Äkki keegi teab midagi silenceridest, mida annaks süsteemi keskele panna ning samas oleks võimalikult väikse takistusega?
Postitatud: 04.04.2008 14:14
Postitas Mihkel
Backpressure tõuseb ka mõnusalt ilmselt.
Stock sumps ühel autol võib olla hoopis midagi muud kui teise auto stock sumps.
Asi tuleb ikkagi konkreetselt üle vaadata, mis seal originaalis all on.
Minul on vaikus selles suhtes, et natuke bokserimüdinat võiks ju olla aga summuti on vaiksem kui täiesti stock konditsioonis ostes oli autol.
Postitatud: 04.04.2008 17:19
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Backpressure tõuseb ka mõnusalt ilmselt.
Minul on vaikus selles suhtes, et natuke bokserimüdinat võiks ju olla aga summuti on vaiksem kui täiesti stock konditsioonis ostes oli autol.
Noh kas backpressure siis pole ohtlik millekski?
Ühesõnaga ma ei pea muretsema ja vaiksema sumpaga rõhku vähendama - sumpa ise vähenda turvaliselt võimsust? Hästi ei tahaks uskuda, vb ntx resonantsid tagapütist mõjubad turbiinile halvast vms?
WRX on vaiksem kui stokk GT???
Noh mulle piisaks kui oleks legaalse häälega, et ei peaks süüdet välja keerama kui politsei 50m raadiuses on.
Postitatud: 04.04.2008 19:25
Postitas parm
ühendamiseks kasuta v-band klambrit

3" koos flantsitega olemas , tule vaata üle...
olavi
Postitatud: 05.04.2008 0:40
Postitas Motary1

Kui pilt ei ilmu, vajuta refreshi/värskenda
Postitatud: 05.04.2008 13:04
Postitas Astrona
Motary1 kirjutas:
Kui pilt ei ilmu, vajuta refreshi/värskenda
1. korda näen sellist asja? Tulen vaatn esmaspäeval lähemalt

Postitatud: 05.04.2008 13:38
Postitas Motary1
See on suvaline pilt internetist, HKSi summutitel ja Apex Performance'i omadel on sellised
Postitatud: 05.04.2008 17:27
Postitas parm
tere,
VIBRANT PERFORMANCE pakub ka erinevaid , hinnad alates 450eek
http://vibrantperformance.com/catalog/i ... c99d62fc91
olavi
Postitatud: 05.04.2008 21:11
Postitas Astrona
No aga kuhu ma selle pistan? Enda summutiotsa sisse?
Hmm, seal paistis olevat küll mingi kruviauk.
Postitatud: 05.04.2008 21:16
Postitas Mihkel
Käib jah JapStyle summuti otsa sisse.
Enda autol kasutasin ja isegi reguleeritav oli aga kasu oli tast ainult siis kui ava oli maksimaalselt väikseks keeratud.
Ja sõites oli ka tunda, et mingi takistus kuskil on.
Ühel heal hetkel kadus raisk sõiduajal ära tagant.
Postitatud: 05.04.2008 21:31
Postitas Astrona
Mihkel kirjutas:Käib jah JapStyle summuti otsa sisse.
Enda autol kasutasin ja isegi reguleeritav oli aga kasu oli tast ainult siis kui ava oli maksimaalselt väikseks keeratud.
Ja sõites oli ka tunda, et mingi takistus kuskil on.
Ühel heal hetkel kadus raisk sõiduajal ära tagant.
Ava suurust saab muuta??? wow.
Aga eks ta kadus rohkem vibratsiooni kui survepärast ära.