RPM signaali lisamine VEMSi WB kellale

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

RPM signaali lisamine VEMSi WB kellale

Postitus Postitas ranz »

Autoks siis audi S2 ning teada on mul ots mille pealt originaal ajugi mootori kiiruse signaali saab. Aga kui ma nüüd sama otsa pealt kellale signaali võtan, saan ma väga hüppava näidu (vahemikus a'la 500-1800 pööret) ning ei suuda ma kuidagi teda stabiilseks saada... on kellegil miski lahendus välja pakkuda mida seadistuses muuta, et too paika saada?
Lisaks: VEMSi wiki lehel oleva õpetuse lugesin mitu korda läbi kuid väga täpselt ma sellele seal pihta siiski ei saanud, kuidagi väga keeruline:(
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Nüüd sai ka ossiga singaal nii anduri pistikust kui ka vemsi kella pistikust ära mõõdetud ning häireid kuskilt asi ligi ei võta, et kaabelduses asi olla ei saa... ainuksena jääb üle kella enda seadistus... seal kõigest kaks välja on mida muuta saab, kuid proovin kuidas ma proovin kipub näit ikkagi hüppav jääma :(
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

mul tuleb meelde et sageli lisati kas pullup v pulldown takisti sõltivalt siis sinu tahhoka signaali tyybist

endal pidin vemsi jaoks selle lisama ja selle seadistuseg oi nii et vahemik oli vist 1-255 mida sai panna ja ainult 1 toimis-see siis ntx kerdi porsche puhul

anna teada kuidas läheb..!
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Kuuno kirjutas:mul tuleb meelde et sageli lisati kas pullup v pulldown takisti sõltivalt siis sinu tahhoka signaali tyybist
Niipalju kui lugesin kasutatakse seda siiski suht harva ning siis kas liigsuure või liigväikse pinge kompenseerimiseks. Hetkel ossiga mõõtes tuli mul sealt natuke üle 2Vne pinge, peaks selle äkki siis sinna 5V juurde hoopis ajama?
endal pidin vemsi jaoks selle lisama
Ega sa pingeid peast enam ei mäleta? ning mille peale signaali tugevuse tõstsid/langetasid?
ja selle seadistuseg oi nii et vahemik oli vist 1-255 mida sai panna ja ainult 1 toimis-see siis ntx kerdi porsche puhul

anna teada kuidas läheb..!
Kaks välja seal täita on jah ning teine neist 1-255.
Kui õeti aru saan peaks esimene väli olema hammaste arv hoorattal? või panen puusse?
Ning kui nüüd teist numbrit vaadata ja arvestada VEMSi muid seadistusi samas vahemikus siis see 1-255 peaks olema 0-5V vahemik kordajaga 51 (255 / 51 = 5), ehk siis kui mul signaali tugevus 2,x volti peaksin ma proovima seda teist numbrit panna vahemikus 100 - 130.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Ei saanud küll hetkel muud ära testida kuid ka S2 foorumist soovitati kasutada takistit ning et leida see õige takistus kasutan 10K potekat ning pistan selle kah korraks vahele.
Hetkel liikus masin ära töökotta, et eks kui tagasi saan testin ära ja annan teada.
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Vasta