1. leht 1-st
Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.
Postitatud: 14.03.2008 0:37
Postitas tudeng
Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
Re: Duaalse kütusesüsteemiga mootori juhtimine.
Postitatud: 17.03.2008 13:42
Postitas rustang
tudeng kirjutas:Tekkis selline loll mõte, et kütuse oktaanarv võiks sõltuda ülelaaderõhust.
Seega, autol on kaks paaki, ühes loksub 95E, teises piiritus( metanool, etanool vms.) Mootoril on siis topeltpihustid, ühed bena jaoks, teised spirdi jaoks. Tühikäigul ja vaakumalas töötaks asi bena peal, keskmisel rõhul segu peal ja maksimaalse rõhu all puhta spirdi peal. Kas on olemas mõni programmeeritav ECU, mis originaalsoftaga seda võimaldaks?
Megasquirt näiteks suudab juhtida 2 kmpl pihusteid. Eks seal peab vbolla trikitama, et alates teatud MAP näidust bensupihustid üldse välja lülitada aga peaks olema tehtav.
Postitatud: 08.05.2008 19:19
Postitas rookierice
Kahjuks ei saa mõttest aru, heal juhul võiks tempi pealt käia et külma motoga sõidad 95ega ja soojaga e85 aga muidu ei näe ma vajadust bensiini üldse kasutada (madal koormus).

Postitatud: 10.05.2008 21:03
Postitas tudeng
Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid. Äkki keegi oskab öelda 120 oktaanise bena hinna?
Idee oli segada kokku täpselt sellise okaaniarvuga segu, mida antud silindris valitseva rõhu juures vaja. Mootori maksimaalset võimsust kasutatakse tänavasõidu juures harva, põhilised on madalad ja keskmised koormused, seega oleks kõrgeoktaanise kütuse kokkuhoid märkimisväärne.
Postitatud: 10.05.2008 21:31
Postitas Raceboy
Kõrgeoktaanilise kütuse asemel tasub osta tolueeni, mida siis vajadusel lisada.
Seda saab edukalt lisapihustite abil teha ja neid vastavalt pöördele, koormusele, gaasiklapiasendile jmle tööle panna.
Postitatud: 26.06.2008 22:33
Postitas Erki
tudeng kirjutas:Asjal on ainult majanduslik mõtekus, üldiselt on kõrgeoktaanilised kütused kallid.
E85 on oktaani arv suurem kui 95-el ja on odavam kui 95.
Postitatud: 27.06.2008 0:56
Postitas traktorist
120 küte on 200.- liiter
Postitatud: 28.06.2008 1:51
Postitas Miq
aga varjant teha toppelt kütusesüsteemid? Üks tavakütusejaoks ning teine nt e85 jaoks. Eraldi pihustid ja puha. ning põhimõttel et teatud rõhujuures läheb e85 peale üle.
M.