Sisselaske torumajandus süsinikfiibertorust?
Sisselaske torumajandus süsinikfiibertorust?
Mis te arvate sellisest asjast? Kas tasuks sellisele asjale mõelda, et roostevaba toru asemel kasutada poleeritud süsinikfiibrit?
Liitmikkohti on ilmselt palju, see on suur miinus.
Kuidas on temperatuuriga roostevaba vs plast? Peaks nagu plasti kasuks olema ju.
Liitmikkohti on ilmselt palju, see on suur miinus.
Kuidas on temperatuuriga roostevaba vs plast? Peaks nagu plasti kasuks olema ju.
Selle süsinikkompoti hind ilmselt ei õigusta seda marginaalset temperatuuride vahet.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei kujuta ette, palju see maksma minna võib.
Kuid vormi tegemise tehnoloogia mõtlesin peaaegu välja just
1.Peab kõigepealt mingist metalltorust torustiku tegema ja selle pikuti pooleks lõikama.(vormide tegemiseks)
2.Siis peab süsinikfiibrist 2 torupoolt valmis tegema ja omavahel kokku liimima.
Mingist hetkest loeb iga kaalusäästu gramm.
Kuid see ei ole säästmise alustamiseks ilmselt õige koht.
Kuid vormi tegemise tehnoloogia mõtlesin peaaegu välja just

1.Peab kõigepealt mingist metalltorust torustiku tegema ja selle pikuti pooleks lõikama.(vormide tegemiseks)
2.Siis peab süsinikfiibrist 2 torupoolt valmis tegema ja omavahel kokku liimima.
Mingist hetkest loeb iga kaalusäästu gramm.
Kuid see ei ole säästmise alustamiseks ilmselt õige koht.
Ei tea süsinikfiibri soojusjuhtivust ,kuid ikkagi plasti tüüpi ja plasti soojusjuhtivus halb.Samuti roostevaba,eriti veel poleeritud .Alumiinium ikka kõige parem ja arvan et poleerimatta.vähemalt peale turbot,ka toru jahutab midagi.Miks termosed on peegelpindadega,sellepärast et soojus välja ei kiirgaks.
Sisselaske kullektorid samuti tuleb eraldada tihendiga või plast vahetükiga kaanest et soojus ei kuumendaks kollektorit.
väljalaske kanalid tuleb jälle poleerida seest et soojus ei läheks plokikaande ja kollektorisse.Gaaside jahtudes väheneb maht ja voolamiskiirus langeb.
Sisselaske kullektorid samuti tuleb eraldada tihendiga või plast vahetükiga kaanest et soojus ei kuumendaks kollektorit.
väljalaske kanalid tuleb jälle poleerida seest et soojus ei läheks plokikaande ja kollektorisse.Gaaside jahtudes väheneb maht ja voolamiskiirus langeb.
Termose effekt saavutatakse ikka enamasti kahe vaheseina vahelise tühimukuga mitte peegelpindadega (see on tõesti eelis kui vähesel määral). Kuna plastide soojusjuhtivus on suhteliselt halb võrreldes metallidega siis on ta just minu arvates mootori kuumade osade lähedal hea (ei võta sooja niipalju "külge"). Loomulikult võib ka nii mõelda, et komprimeeritav õhk ei anna torule sooja ära ja seetõttu jahutab tavaline toru paremini - võimalik. Kuid jahutus peaks ju toimuma ikkagi ICs. Edasi, ütleb talupoja mõistus, võiks minna mingi toru mis võimalikult hästi säilitaks seda jahedat õhku.silver7 kirjutas:Ei tea süsinikfiibri soojusjuhtivust ,kuid ikkagi plasti tüüpi ja plasti soojusjuhtivus halb.Samuti roostevaba,eriti veel poleeritud .Alumiinium ikka kõige parem ja arvan et poleerimatta.vähemalt peale turbot,ka toru jahutab midagi.Miks termosed on peegelpindadega,sellepärast et soojus välja ei kiirgaks.
Sisselaske kullektorid samuti tuleb eraldada tihendiga või plast vahetükiga kaanest et soojus ei kuumendaks kollektorit.
väljalaske kanalid tuleb jälle poleerida seest et soojus ei läheks plokikaande ja kollektorisse.Gaaside jahtudes väheneb maht ja voolamiskiirus langeb.
Tee IC kah klaasplastist.hents99 kirjutas:Eeliseks ei pea niivõrd kaalu, aga just madalamat sisselasketemperatuuri.

Temperatuuri huvides võiks piisata alu-toru ja turbo vahele ühest "mittejuhtivast" jupist. Sealt edasi peaks alu-toru juba õhku jahutama. Eeldades, et kapoti alune on jahedam kui sisslaske õhk. Vabalthingavatel, kuna õhku kokku ei pressita, on vist kapotialune temp kõrgem SL õhu tempist.
Kogu õhutorustik võiks olla 1 suur IC.
slyy2048
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET
WhatsApp: +6281339093884
12.0s CA18DET