1. leht 13-st
Nissan 200SX S14 - Siim
Postitatud: 03.02.2008 10:09
Postitas Siim
MÜÜDUD
Postitatud: 04.02.2008 12:27
Postitas Taavi
Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda!

Postitatud: 04.02.2008 12:34
Postitas Rommi
kena masin

.
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.
Postitatud: 04.02.2008 17:31
Postitas Siim
Taavi kirjutas:Cool! Suht hardcore rajaauto. Kuidas siis sõita on? Millised emotsioonid - kirjelda!

Raske on kirjeldada, seda pead ise proovima. Mulle väga meeldib. Jäik, täpne, lihtsalt kontrollitav ning vali. Sidur on parajalt raske, mis muudab linnas liiklemise eriti "meeldivaks" aga ma ei pea seda ültse miinuseks. Väike trenn ei tee liiga. Kunagiste S13-ga ei anna võrrelda. Minek on ka täiesti ok 1bar kohta. Kuigi möödasõidu kiirendus võiks olla etem.
Rommi kirjutas:kena masin

.
roostes asjad hakkavad kapoti all silma.
Torustik tuleb ringi teha nii või naa, siis saab sealt ka rooste maha.
Vana aku alus tuleb lihtsalt roostest puhtaks teha ja üle värvida.
Simonsi 3" resod

Denso IK24

Pidurivedelik

Liqui Moly race Tech 10W60 ja filter

Tänasest tööst oli nii palju vähemalt kasu, et nägin ära palju cooleri kõrgust muuta tuleb ja kuhu tulede uued kinnitused teha. Võimalik, et ostan ka uue parema poritiiva. Lihtsam tuld ja parktuld kinnitada.
Käisin linnas kapotikinnitusi ka otsimas aga leidnud neid kuskilt kahjuks[/img]
Postitatud: 04.02.2008 17:32
Postitas Siim
Postitatud: 04.02.2008 19:41
Postitas KillFrenzy
Imageshack on saast, imagevenue tunduvalt parem.
Postitatud: 04.02.2008 19:41
Postitas Rommi
mul kh.
Postitatud: 04.02.2008 21:06
Postitas Tiit
Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.
Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi

!
Postitatud: 04.02.2008 21:19
Postitas Siim
Tiit kirjutas:Mida lömmis küljekarbiga plaanid teha? Summutile kavatsed mõlemad resod vahele panna? Mis Vectrast on saanud?
Ennast hirmutasid need puudu olevad keredetailid ja nagu näha, siis pididki piiri taha vaatama, et neid saada.
Muidu väga vinge toorik, loodan et sellest saab veel prillikivi

!
Lömmis karpe tõmmatakse välja.
Summutile lähevad mõlemad resod vahele pluss sukk ette.
Vectra on uue omaniku käes ja sai korraliku kap. remondi.
Ennem ostmist tegin ma väikest jupi uuringut lõunamaades, too hetk midagi müüa polnud kuid orjenteeruvad hinnad sain. Pealegi selle auto hind oli nii hea, et ei saanud ostmata jätta. See pidi saama minu omaks lihtsalt. Pealegi peale Opeli soetamist kirusin ma tükk aega et Joonaselt varem ei uurinud S14-e hinda.
Postitatud: 05.02.2008 19:37
Postitas Siim
Homme läheb peale uus rool
MOMO Tuner 350mm ja MOMO vahetükk.
Postitatud: 08.02.2008 21:29
Postitas Siim
Postitatud: 04.03.2008 21:52
Postitas Siim
Uusi juppe garaazi tekkinud vahepeal.
parem poritiib, carbon kapott, s14a karbid ja Q45 õhulugeja
kapotiga tuleks veel selline asi teha
http://www.es-tuning.ee/UserFiles/Image ... CF6077.jpg
Postitatud: 05.03.2008 13:16
Postitas Siim
Postitatud: 05.03.2008 17:37
Postitas Audiophile
Tore project muidu aga paar asja mis mulle silma jäid. Võta seda kui head kriitikat
NR1 Cooleri torud.. piltde pealt tunbub et üleminekud ei ole päris sujuvad.. erite see mis on enne TB.
Nr.2 Cooleri Torude läbimõõt.. silma järgi ei ütle aga 2.5" võiks olla.. äkki on praegu juba. Minu soovitus oleks 2.5" sisse ja 2.75" välja aga see ei pea nii olema, see on vaid soovituslik siis pääseb coolerisse surutud õhk kiiremini välja.
Sellised soovitused on muidugi suurema fööni korral aga vaadates seda õhulugejat siis ilmselt praegu kasutusel olev vurr sinna külge ju ei jää? :D
M
Postitatud: 05.03.2008 19:34
Postitas Siim
NR. 1 - pead silmas toru nurka või keevitust?
NR. 2 - on 2.5" juba
Turbo tuleb kindlasti mingi hetk suurem. GT2871R näiteks
Maf on jah paras jurakas 90mm. :D tühikäiku pidi suht suur jama paika saada olema. Teemule rohkem tööd