Teooria ja praktika
Postitatud: 23.01.2008 13:41
GT2871rs ja gt2876r teemas on tõestatud, et teoorias on suured numbrid võimalikud.
Üritan algatada teema, mis tooks välja need praktised pudelikaelad ja tähelepanutajätmised, millepärast kellelgi on jäänud teoreetilised tulemused praktikas kaugele kättesaamatuks. Teeks listi u. nagu tuuningfirmade pakkumised
, aga kus on kirjas hoopis kui palju võib võimsust kaotada, või isegi mootori lõhkuda.
Näiteks:
Ploki sisu ei kannata rõhku või pöördeid
* kepsud
* kolvid
* vänt
* surveaste
* kaane tihend
* õlitussüsteem
Madal VE
* Kaane voolavus
* * Kanalid
* * * SL kanalid
* * * VL kanalid
* * Klapid
* * nukkvõllid
* SL voolavus
* * SL kollektor väike
* * SL kollektori - runnerite pikkus
* * SL kollektor kaande portimata
* * gaasisiiber
* IC voolavus
* IC effektiivsus
* IC asukoht
* IC torud
* õhumõõdik
* õhufilter
* õhufiltri asukoht (CAI külm õhuvõtt)
* Kapotti alune temp
* termostaat
Väljalaskesüsteemi
* summutite voolavus
* torude voolavus
* VL kollektori ehitus
* downpipe voolavus
* WG voolavus
* WG ühendus Downpipe'i
* Turbo
* * kompressor
* * turbiin
* Küünlad
* süütepoolid
* pihustid
* surveregullaator
* benapump
Seadistus
* Segu
* süüde
* nuki ajastus
* boost
Kui kõik eelnev on ok, siis mul HETKEL ei meenu rohkem asjaolusid, mis võiks teoreetilisele võimsuse tulemusele suht lähedale saada.
Lisage siia veel asju, mis võivad takistada tulemuse saavutamist.
Üritan algatada teema, mis tooks välja need praktised pudelikaelad ja tähelepanutajätmised, millepärast kellelgi on jäänud teoreetilised tulemused praktikas kaugele kättesaamatuks. Teeks listi u. nagu tuuningfirmade pakkumised

Näiteks:
Ploki sisu ei kannata rõhku või pöördeid
* kepsud
* kolvid
* vänt
* surveaste
* kaane tihend
* õlitussüsteem
Madal VE
* Kaane voolavus
* * Kanalid
* * * SL kanalid
* * * VL kanalid
* * Klapid
* * nukkvõllid
* SL voolavus
* * SL kollektor väike
* * SL kollektori - runnerite pikkus
* * SL kollektor kaande portimata
* * gaasisiiber
* IC voolavus
* IC effektiivsus
* IC asukoht
* IC torud
* õhumõõdik
* õhufilter
* õhufiltri asukoht (CAI külm õhuvõtt)
* Kapotti alune temp
* termostaat
Väljalaskesüsteemi
* summutite voolavus
* torude voolavus
* VL kollektori ehitus
* downpipe voolavus
* WG voolavus
* WG ühendus Downpipe'i
* Turbo
* * kompressor
* * turbiin
* Küünlad
* süütepoolid
* pihustid
* surveregullaator
* benapump
Seadistus
* Segu
* süüde
* nuki ajastus
* boost
Kui kõik eelnev on ok, siis mul HETKEL ei meenu rohkem asjaolusid, mis võiks teoreetilisele võimsuse tulemusele suht lähedale saada.
Lisage siia veel asju, mis võivad takistada tulemuse saavutamist.