K: about turbo

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
poko
Postitusi: 9
Liitunud: 09.10.2005 13:26

K: about turbo

Postitus Postitas poko »

Hakkasin ettevalmistama autot oma turbo tagasi panekuks.
Materjaliks siis KarlaAuto poolt kiri:
TÄHELEPANU!
Koos turbokompressori vahetamise või turbokompressori remondiga vahetada mootoriõli ja õlifilter. okay, riideid ma olen ka ennem määrinudLisaks kontrollida ja vahetada õhufilter okay, jooksen esmaspäeval vahendite järgi et oma KN OE replacement puhtaks saada ning valada turbokompressori laagripessa 2dl õli esimene küsimus siis kus see laagripesa asub :?: . Enne mootori esimest käivitamist peale turboremonti tuleb turbokompressor õlitada pöörates mootorit ilma käivitamata kuni õlirõhk tõuseb normaalilähedaseks.Kust ma teada saan kas kuradi rõhk on normaalähedaks tõusnud, või siis keeran seda lihtsalt paar tundi, et kindla peale juba :? .Seejärel võib käivitada mootori.siin ma lausa spetsialist 8). Torud puhastada ka seestpoolt ning ühendused kontrollida.Torud läigivad juba aga kuidas intercooleri seest puhtaks lasta, kas survepesuga siis :?: NB!SILIKOONI TIHENDAMISEKS MITTE KASUTADA!!!!!Seda mul nigunii pole :shock:


2. Kollektori ja turbo vahel mingit tihendit polnud, Volta auto arvutist kaa ei leidnud, kas siis polegi :?: tuleb lihtsalt poleerida ilusti :?:

Autoks Sierra cosworth ja tegu garreti turboga. Dont blame me its my 1st turbo :badgrin:
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

óli pane sisse sealt kust óli torugi turboga ühildub, óliróhukella vóid ju endale muretseda, kui ei siis piisab sellest kui lased starteril mootorit natuke käiata ilma sädemeta vói siis bensiinita, et ta käima ei läheks (15sek.), intercooler nt mingise pesuvahendiga, tavalise mootori pesuvahendiga peaks vist hakkama saama ja lihtsalt hiljem siis korralikult ära loputada ja kuivatada, et midagi sisse alles ei jääks. Kollektori ja turbo vahel peaks ikkagi tihend olema, orginaalis minu teada on, selle vóid ka ise teha, kuskil siin oli teema millest teha. Ja igasugune silikoon on mootoris keelatud!
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

"Enne mootori esimest käivitamist peale turboremonti tuleb turbokompressor õlitada pöörates mootorit ilma käivitamata kuni õlirõhk tõuseb normaalilähedaseks."

Mootori pööramist teed ikka starteriga. Et käima ei läheks siis võtad mingi vajaliku kaitsme või relee välja (näiteks benapump). Käiad niikaua kui armatuuris õlirõhu lamp kustub.

Intercoolerit saad näiteks bensiiniga puhastada. Valad coolerisse bensu sisse, hoiad kätega mõlemad cooleri avad kinni ja loksutad. Seejärel valad selle solgi jälle coolerist välja. Vajadusel kordad protseduuri.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
poko
Postitusi: 9
Liitunud: 09.10.2005 13:26

Postitus Postitas poko »

oki, asi selge. thx 8)
Sierra Cosworth 4x4. 90a.
VW transporter Cosworth assist 2.4d. 99a.
poko
Postitusi: 9
Liitunud: 09.10.2005 13:26

Postitus Postitas poko »

Turboga sai sõidetud 60km. otsin töökoda kes tasakaalustaks asja ära korralikult, et see ka toimiks ja väljalaskesse ei lendaks liitreid õli:?
Sierra Cosworth 4x4. 90a.
VW transporter Cosworth assist 2.4d. 99a.
Kasutaja avatar
erik
Postitusi: 305
Liitunud: 11.08.2005 17:44

Postitus Postitas erik »

Äkki tõlgid ka? Kui fantaseerida, siis võiks arvata, et su paigaldatud turbo laseb õli väljalaskesse, siis tasakaalustamine sind küll ei aita. Pigem viga õli tagasivoolus karterisse või on tubosse mineva õli surve liiga suur.
poko
Postitusi: 9
Liitunud: 09.10.2005 13:26

Postitus Postitas poko »

Asi on selles et peale turbo mahavõtmist selgus et võll annab mingi 1cm lüfti, arvan ise et mehed ei suutnud seda õieti tasakaalustada ja ta keeras ennast kohe p*****, või on mingi muu viga :?:
Sierra Cosworth 4x4. 90a.
VW transporter Cosworth assist 2.4d. 99a.
tommy99
Postitusi: 92
Liitunud: 28.11.2005 20:46

Postitus Postitas tommy99 »

su turbo on p.... kas tiivikud on veel alles? ja vóll? kardan, et vóll ise on keskelt pooleks ennast ''söönud'', kas enne peale paigaldamist oli ka selline kóikumine? kui ei siis vaata oma ólitus korralikult üle. Kasuta otsingut kuidas korralik turbo peab välja nägema ning missugused on lótkud kummasgi suunas. PS. ära sellise turboga enam autoga sóida, muidu varsti mootorist óli otsas ning uus mootor +20k.
poko
Postitusi: 9
Liitunud: 09.10.2005 13:26

Postitus Postitas poko »

tommy99 kirjutas:su turbo on p.... kas tiivikud on veel alles? ja vóll? kardan, et vóll ise on keskelt pooleks ennast ''söönud'', kas enne peale paigaldamist oli ka selline kóikumine? kui ei siis vaata oma ólitus korralikult üle. Kasuta otsingut kuidas korralik turbo peab välja nägema ning missugused on lótkud kummasgi suunas. PS. ära sellise turboga enam autoga sóida, muidu varsti mootorist óli otsas ning uus mootor +20k.
Ega ma ei sõida sellega loomulikult, tiivikud nägid välja samad ilusad uued nagu peale esimest remonti, ja enne paigaldamist kõikumist ei olnud, ise arvan et oli turbo remondi käigus midagi valesti, sest 60km aint sai sellega teha.
Sierra Cosworth 4x4. 90a.
VW transporter Cosworth assist 2.4d. 99a.
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Õlitorud vahetasid ära?
Torudest jooksis sodi turbosse ja tõmbas võlli kinni ja sealt asi pooleks.
Süüdistada saad iseennast.
Tel. 5654585
Vasta