1. leht 3-st
Turbo panek vabalthingavale mootorile
Postitatud: 08.05.2005 18:02
Postitas Priit
ma olen suhteliselt algaja turbode alal...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse,kas turbo vesijahutus käib ühes ringluses mootori omaga jne jne....
ette tänades Priit
PS: vabandust kui teema on olemas juba foorumis...ülesse ma seda igatahes ei leidnud
Postitatud: 08.05.2005 18:13
Postitas Siim
Priit Tuning kirjutas:...kas keegi võiks rääkida ära täps mis kuhu peab turbol minema ...ehk siis kuhu õli voolikud ühendatakse mille vaakumiga bov'i juhitakse
Ei tea et nagu bov on juhitav turbo õli voolikutega. Bov ikka vaakumiga ju........ Vesi on samas ringluses mootoriga. Vesi tuleb turbosse plokikaanest ja väljub alumisse plokki.
Postitatud: 08.05.2005 19:28
Postitas T6nis
mis autoga tegu ? Turbole peab survega 6li peale tulema ja 6li turbost v2lja peab vabalt saama (suht j2me voolik) l2heb karterisse, turbole survega 6li saad n2it. 6lianduri alt, sinna teed kolmiku yhte otsa andur ja teise 6litoru.
Bovi panek on minu arust m6ttetu

aga kui h22le p2rast tahad siis pane, bovi vaakum peaks sisselaske kollektoriga yhenduses olema.
Postitatud: 08.05.2005 19:42
Postitas Priit
mootoriks on bmw m20 b25. ehk siis e30 rullnoka 2.5 mootor:)
ja siim...õli on vaja turbole mitte bov'le;)
Postitatud: 08.05.2005 21:01
Postitas T6nis
Bmw-l peaks olema 6liandur suhteliselt v2ljalaske kolde juures, et sealt peaks olema v2ga hea v6tta 6li turbo jaoks.
Mis hp eesm2rgiks v6etud ?
Postitatud: 08.05.2005 21:09
Postitas Renn

tartus üks tegelane pani just oma 323-le turbo peale ja ka meie foorumis on inimene sellega hakkama saanud - 325 touringuga oli tegu...

Postitatud: 08.05.2005 22:27
Postitas crisp
mul on m20b20 peal rasket ei ole midagi. metalli osa on kerge teha peavalu hakkab siis kui pead andureid, näidikuid jne asju ostma (mul see lõik käsil präegu

)
õlituse võtad jah õli andurist ja tagasivool karterisse.
mille turbo plaanid panna? mis eelarve on antud projektiks? mina üritasin 5000 hakkama saada, aga läks lõhki

Postitatud: 08.05.2005 22:31
Postitas T6nis
mis andureid ja n2idikuid sa ostsid ?
Postitatud: 08.05.2005 22:35
Postitas crisp
kõike pole veel. ma elan ühest palgapäevast teiseni ja ei saa kohe ühe kuuga ära osta kõike
präeguseks olen ostnud lambda
vaja veel:
õlirõhk
boost
a/f kell
peale anurite veel vaja:
bov
siis vast saab juba asja tööle

Postitatud: 08.05.2005 23:16
Postitas T6nis
bov pole vajalik, IMO

Postitatud: 08.05.2005 23:37
Postitas henri
T6nis kirjutas:bov pole vajalik, IMO

Kui BOV'i ei osta siis bypass valve on küll vaja.
Postitatud: 08.05.2005 23:38
Postitas Mihkel
Täitsa huvitavaks läheb bemmide poolelt see asi.
Tahaks näha paljud neist reaalselt korralikult käima ka saavad.
By-pass võiks vähemalt olla, kui bov ei meeldi, sest muidu läheb boosti üles saamisega käiguvahetusel aega ning turbole ei ole see ka kõige tervislikum.
Postitatud: 09.05.2005 8:35
Postitas Raceboy
Nightracel oli näha küll: 635 liikus väga hästi, oleks omanik veel normaalsete rehvide peale ka mõelnud. 5nda seeria oma liikus ka täitsa enam-vähem, kuid jällegi polnud mõeldud pidamise peale, ja kumbki ei osanud turbomootoriga adekvaatselt startida.
Postitatud: 09.05.2005 9:01
Postitas T6nis
viienda seeria omal turbot polnud...

Postitatud: 09.05.2005 9:34
Postitas zoom1
Raceboy kirjutas:Nightracel oli näha küll: 635 liikus väga hästi, oleks omanik veel normaalsete rehvide peale ka mõelnud.
Rehvide pidamine järjest paranes tal, aga salongi oleks võinud ikka tühjaks teha.