K: ühe tugevama bensa pumpa asemel kaks väiksemat
K: ühe tugevama bensa pumpa asemel kaks väiksemat
Kas selline asi on teostatav?????? Kui kellegi on pandud ehk seletaks laiemalt lahti kuidas tegi.
302hp/464nm
odavaim variant keerata maha mõnelt romulamasinalt K-jetronic benapump, need peaks igale asjale piisama, kui just päris dragmasinat ei ehita...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Oled sa kindel et piisab??? K-jetronic pritse ju Audi 2,3 e mootoril peal. Kas mõtled turbo mootoriga variandi bensiinipumpa äkki??xjan kirjutas:odavaim variant keerata maha mõnelt romulamasinalt K-jetronic benapump, need peaks igale asjale piisama, kui just päris dragmasinat ei ehita...
302hp/464nm
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Ei pea turboga varjant olema. Mehhaanilistel pritsetel karmimad pumbad.siim_106 kirjutas:Oled sa kindel et piisab??? K-jetronic pritse ju Audi 2,3 e mootoril peal. Kas mõtled turbo mootoriga variandi bensiinipumpa äkki??xjan kirjutas:odavaim variant keerata maha mõnelt romulamasinalt K-jetronic benapump, need peaks igale asjale piisama, kui just päris dragmasinat ei ehita...
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kas muidu 2,2 ja 2,3 on sama pump?quattromees kirjutas:Ei pea turboga varjant olema. Mehhaanilistel pritsetel karmimad pumbad.siim_106 kirjutas:Oled sa kindel et piisab??? K-jetronic pritse ju Audi 2,3 e mootoril peal. Kas mõtled turbo mootoriga variandi bensiinipumpa äkki??xjan kirjutas:odavaim variant keerata maha mõnelt romulamasinalt K-jetronic benapump, need peaks igale asjale piisama, kui just päris dragmasinat ei ehita...
302hp/464nm