1. leht 1-st

supra mk3 3.0t bow ja bc

Postitatud: 26.10.2007 22:50
Postitas kivimugi
küsimus siis selline et:
mul on automaatkastiga supra mk3 3.0 t ja kas bow paigaldamine on mõtekas?kuidas tõõtab?(bow olemas) olemas ka manuaalne boostcontroll ja palju võib stock mootorile rõhku keerata?

Postitatud: 27.10.2007 18:12
Postitas Fos
blow off Valve + originaal õhulugemise süsteem = pole mõttekas panna. Rikub kääiguvahetusel segu ja süüte ära.

Töötab nii, et tundub nagu kõik korras, aga usu, ei ole.

Kuna pole supra spets, siis rõhu kohta kindel pole, aga tavaliselt on pihustid ja pump veel suutelised ca 15-20% rõhu tõstmiseks.

Postitatud: 28.10.2007 23:16
Postitas jeff01
Sõbra autoga seoses tekkisid samad küsimused seoses mehhaanilise sissepritsega :roll: (10v 2,1T Audi)

Postitatud: 28.10.2007 23:36
Postitas Raceboy
Ka K-Jetronicuga on sama häda: laseb juba mõõdetud õhu atmosfääri tagasi.

Postitatud: 29.10.2007 9:22
Postitas jeff01
mõtlesin just seda poolt rohkem, et kas pole mitte nii et mida rohkem õhku kaalub seda rohkem ka kütust pihustatakse :roll: kütuserõhk on neil suur ja õhukaal ning pihustite juhtimine näivad neil väga seotud olevat...tundus vähemalt, et lahjaks ei jäänud kui eksperimenteerides 0,9ni sai tõstetud ja selle auto fuelcut ei tähenda muud, kui seda et bensupump lülitatatakse järelt ära :) (Sild releekarbis eemaldab selle probleemi....või probleemide vältija)

Postitatud: 08.11.2007 14:19
Postitas Aigo
aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????

EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu

kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi

Postitatud: 08.11.2007 15:07
Postitas OKS
Aigo kirjutas:aga kui siiski lisada stock seades autole BOV juurde ja rõhku ka natu tõsta nii umbes kuni 1 bar'ni mis oleks kõige tõenäolisem viga mis kohe võib juhtuma hakata või on see jälle niiöelda ei soovita kuid võid proovida teema????

EDIT: on juba rõhk 1 bari peal ja sinna jõudes puterdab jah kuid enamasti kast vahetab enne käiku kui rõhk päris 1-ni jõuab kuid 1-2 käik laseb 1 barini välja siis jätab nagu koraks vahele ning siis vahetab käigu ära ehk 1 par surve peal kast ei tahtnud nii sujuvalt käiku vahetada kui muidu

kruvisin WG lahtimale tagasi ja rõhk 0.7 peale ning käib ilusti edasi
Mis autost sa räägid? 200sx ? Kust sa seda WG "lahtimale" keerasid ?

Postitatud: 09.11.2007 0:30
Postitas Aigo
No vabamaks siis...

Postitatud: 09.11.2007 13:19
Postitas OKS
Seda küll aga kuskohast ? Acutaatori vardast ? Kui sul seda ennem näpitud pole siis see küll õige koht pole rõhu reguleerimiseks.

Postitatud: 09.11.2007 18:32
Postitas Aigo
aa jah see jäi mainimatta, et just sealt actuatori vardast oli niiöelda juurde kruvitud....




vabandan