oct või crankcase vent filter?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

oct või crankcase vent filter?

Postitus Postitas ahto42 »

tekkis küsimus et kumb oleks mõttekam, ja kuidas tüv mehed sellist asja tähele panevad et siin pime ja seal pime jne?
Motary1
Postitusi: 729
Liitunud: 18.04.2007 21:24
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Motary1 »

Ma pooldaksin õlipüügipaaki, kuna säilib karterituulutus, osad näitavad kui palju õli seal sees on ja omavad ka tagasivoolu otsa.
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

no aga kui filter pann aotsa siis ka säilib ju, läheb atmosfääri
Ar21
Postitusi: 267
Liitunud: 24.03.2006 12:23

Postitus Postitas Ar21 »

Performance seisukohalt on parem, kui sisselaskesse seda karterist läbikäinud hapnikuvaest õhku enam tagasi ei lase. Enamus paneb vist filtrist läbi atmosfääri, mina Subarul kaasarvatud. Läbi filtri tuleb mul kergelt mingit õlitolmu või - auru ka läbi, see tähendab, et see läheks ka sisselaskesse tagasi. Asja mõte oli just selles, et sisselase ja IC õlikihist vabastada.
Mida TÜV mehed selle kohta ütlevad kogemus puudub. Kellel selline kogemus on võiks kommenteerida.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

TÜV-ile ei meeldi ilmselt loodusereostamine, seega oleks korrektne, et sul on paak vahel aga gaasid lähevad sisselaskesse.

Ka minu Subarul tuleb karterituulutusest päris palju õliaure.
Peangi filtri ümber paigutama, kuna mootori pealne on juba päris suures koguses õli täis.
Filter tuleks ka ära pesta vast.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Fos
Postitusi: 450
Liitunud: 06.07.2005 22:55
Asukoht: tln

Re: oct või crankcase vent filter?

Postitus Postitas Fos »

ahto42 kirjutas:tekkis küsimus et kumb oleks mõttekam, ja kuidas tüv mehed sellist asja tähele panevad et siin pime ja seal pime jne?
Tee nii, nagu need pimedad poleks pimedad tegelikult. Keegi ei saa silmaga aru, kas voolikus liigub õhk või ei :)
E30 M52b28 turbo
----------------------------------------
Come to the dark side - we have cookies
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Kus kohas te ülevaatust teete, et seal nii targad mehed? Mul kunagi ei saadud aru isegi et 6cyl asemel 4cyl mootor :D
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
ahto42
Postitusi: 598
Liitunud: 24.07.2006 12:25
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas ahto42 »

ma vist teen nii et olipüüdjast atmosfääri, sisselaskele pime, kui ülevaatus tuleb siis õlipüüdjast ühendan sisselaskesse
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Ar21 kirjutas: Kellel selline kogemus on võiks kommenteerida.
Võid vabalt teha mida tahad, need TÜV-i mehed ei jaga absoluutselt midagi IMO (arvestades mida kõike ma pole pidanud kuulma/nägema nende meeste läbi). Nissanil oli OCT prooviks küljes ja filter samuti ning polnud mingit probleemi.
Vasta