1. leht 1-st

K: ca18det bi turbo?

Postitatud: 27.09.2007 14:01
Postitas Iff00
Kuna tulemas teine mootor koos turboga jääb 1 üle.. siit ka tekkis küsimus.. on keegi rakendanud 2 originaal ca18det turbot sellele mootorile? on mõtet või peaksin jääma algse plaani juurde 1 suurem turbo:)?

ca18dett oleks ju vahva:P

Postitatud: 27.09.2007 14:32
Postitas zoom1
Minu jaoks puuduks sellel igasugune mõte, oma keerukuse ja seadistuse poolest. Ca18 on lihtne 4sil. mootor millel 1 turbo on väga lihtne ja mõistlik lahendus.
Iseasi on muidugi järjestik turbode süsteem, väike + suur mille puhul võiks jõud taga olla juba suht madalalt.
Samas keegi nagunii sellist süsteemi eesti vähemalt tegema ei hakka, pole ka kuulnud et üldse oleks tehtud :-D

Postitatud: 27.09.2007 16:10
Postitas Iff00
selge:) madalatel pööretel jõudluse probleemi peaks lahendama kompressor mida saksa toodang pingsalt kasutab.. on keegi nissanitel sellist asja püüdnud seadistada?

Postitatud: 27.09.2007 16:53
Postitas Taavi
Mõttetult keeruline. Parem soeta pisem turbo mis madalalt veab, Garretti GT seeria väike turbo reitinguga näiteks kuni ca 250hj. Korralik torukollektor, lase teha kõikvõimalikud plokikaane tööd ja vastavalt rauale professionaali tehtud täpse seadega mootori juhtimine.

Postitatud: 28.09.2007 13:06
Postitas juss
zoom1 kirjutas:Minu jaoks puuduks sellel igasugune mõte, oma keerukuse ja seadistuse poolest. Ca18 on lihtne 4sil. mootor millel 1 turbo on väga lihtne ja mõistlik lahendus.
Iseasi on muidugi järjestik turbode süsteem, väike + suur mille puhul võiks jõud taga olla juba suht madalalt.
Samas keegi nagunii sellist süsteemi eesti vähemalt tegema ei hakka, pole ka kuulnud et üldse oleks tehtud :-D
Kas sa mõtled sellist varjanti http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/05/twinturbo2.JPG kui mõtled siis vaata ja tutvu masinaga lähemalt igaljuhul vahel oli selline süsteem vahel http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0

Postitatud: 28.09.2007 14:24
Postitas zoom1
Midagi sellist jah
Täpsustan, et selliseid süsteeme tehakse küll, aga ca18det´il pole veel tehtud!?

Postitatud: 28.09.2007 14:31
Postitas RFL
see ikka teistsugune süsteem. Iff küsis kahe originaalturbo kohta, ehk siis kahe samasuure, mitte suur+väike

Postitatud: 28.09.2007 23:26
Postitas puna
Sellele ei ole mõtet teha kuna tulemust nagu pole.

Postitatud: 25.12.2008 10:49
Postitas juss
Aga kas selle 2 turbo puhul (suur ja väike) jahutus probleeme ei teki?
Kuna juba üks turbo suudab ikka õhu korralikult kuumaks ajad. Aga kui on veel üks pisike ka veel, siis vist ei suuda õhku jälle maha jahutada?
Ja ilmselt to pisike võib mingist momendist piduriks hakata?

Postitatud: 05.01.2009 0:31
Postitas RKsilver
Väike link, ehk lugemist natukeseks ajaks
http://www.turbos.bwauto.com/products/r2s.aspx