K: ca18det bi turbo?

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Iff00
Postitusi: 26
Liitunud: 10.08.2007 11:31
Asukoht: Tallinn

K: ca18det bi turbo?

Postitus Postitas Iff00 »

Kuna tulemas teine mootor koos turboga jääb 1 üle.. siit ka tekkis küsimus.. on keegi rakendanud 2 originaal ca18det turbot sellele mootorile? on mõtet või peaksin jääma algse plaani juurde 1 suurem turbo:)?

ca18dett oleks ju vahva:P
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Minu jaoks puuduks sellel igasugune mõte, oma keerukuse ja seadistuse poolest. Ca18 on lihtne 4sil. mootor millel 1 turbo on väga lihtne ja mõistlik lahendus.
Iseasi on muidugi järjestik turbode süsteem, väike + suur mille puhul võiks jõud taga olla juba suht madalalt.
Samas keegi nagunii sellist süsteemi eesti vähemalt tegema ei hakka, pole ka kuulnud et üldse oleks tehtud :-D
Iff00
Postitusi: 26
Liitunud: 10.08.2007 11:31
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Iff00 »

selge:) madalatel pööretel jõudluse probleemi peaks lahendama kompressor mida saksa toodang pingsalt kasutab.. on keegi nissanitel sellist asja püüdnud seadistada?
Taavi
Postitusi: 395
Liitunud: 20.05.2005 9:40

Postitus Postitas Taavi »

Mõttetult keeruline. Parem soeta pisem turbo mis madalalt veab, Garretti GT seeria väike turbo reitinguga näiteks kuni ca 250hj. Korralik torukollektor, lase teha kõikvõimalikud plokikaane tööd ja vastavalt rauale professionaali tehtud täpse seadega mootori juhtimine.
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

zoom1 kirjutas:Minu jaoks puuduks sellel igasugune mõte, oma keerukuse ja seadistuse poolest. Ca18 on lihtne 4sil. mootor millel 1 turbo on väga lihtne ja mõistlik lahendus.
Iseasi on muidugi järjestik turbode süsteem, väike + suur mille puhul võiks jõud taga olla juba suht madalalt.
Samas keegi nagunii sellist süsteemi eesti vähemalt tegema ei hakka, pole ka kuulnud et üldse oleks tehtud :-D
Kas sa mõtled sellist varjanti http://www.tecdoc.ee/ivar/lada/05/twinturbo2.JPG kui mõtled siis vaata ja tutvu masinaga lähemalt igaljuhul vahel oli selline süsteem vahel http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.ph ... sc&start=0
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Midagi sellist jah
Täpsustan, et selliseid süsteeme tehakse küll, aga ca18det´il pole veel tehtud!?
RFL
Postitusi: 769
Liitunud: 20.01.2006 9:45
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RFL »

see ikka teistsugune süsteem. Iff küsis kahe originaalturbo kohta, ehk siis kahe samasuure, mitte suur+väike
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Sellele ei ole mõtet teha kuna tulemust nagu pole.
Tel. 5654585
Kasutaja avatar
juss
Postitusi: 536
Liitunud: 26.11.2005 23:06
Asukoht: Põlva

Postitus Postitas juss »

Aga kas selle 2 turbo puhul (suur ja väike) jahutus probleeme ei teki?
Kuna juba üks turbo suudab ikka õhu korralikult kuumaks ajad. Aga kui on veel üks pisike ka veel, siis vist ei suuda õhku jälle maha jahutada?
Ja ilmselt to pisike võib mingist momendist piduriks hakata?
Kasutaja avatar
RKsilver
Postitusi: 259
Liitunud: 14.01.2008 23:16
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas RKsilver »

Väike link, ehk lugemist natukeseks ajaks
http://www.turbos.bwauto.com/products/r2s.aspx
Vasta