Veel üks 2WD dyno Tallinnas!
Veel üks 2WD dyno Tallinnas!
Uus pink asub Luha tänaval, tegemist Soomest toodud Hoffman Dynatest 2WD pingiga. Enne oli kasutamisel põhiliselt Autronic seadistuseks Sporttiauto-s (www.sporttiauto.com)
Lisandunud on ka uus soft, pink on load cell-ga, millega võimalik mõõta minu mäletamist mööda ca. 700hj. Korralik heitgaasianalüsaator ja üht-teist veel pidid lisanduma lähiajal, kuid pink iseenesest on juba klientide teenindamiseks avatud.
Hinnad 350.-/3 tõmmet mõõtmine, seadistamine 500eek tund. Lähen esmaspäeval seda vaatama ja siis oskan ehk rohkemat rääkida, ning ehk lubatakse ka reklaamimõttes siia täpsed kontaktid panna siis.
Lisandunud on ka uus soft, pink on load cell-ga, millega võimalik mõõta minu mäletamist mööda ca. 700hj. Korralik heitgaasianalüsaator ja üht-teist veel pidid lisanduma lähiajal, kuid pink iseenesest on juba klientide teenindamiseks avatud.
Hinnad 350.-/3 tõmmet mõõtmine, seadistamine 500eek tund. Lähen esmaspäeval seda vaatama ja siis oskan ehk rohkemat rääkida, ning ehk lubatakse ka reklaamimõttes siia täpsed kontaktid panna siis.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
eh, seda ma nüüd küll ei julgeks arvata. Häid (ja aina paremaid) lambaid pidi palju ühte kohta mahtuma ju...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Arvata on, sest nii nagu mina kuulnud, siis tegemist suht vanakooli meestega, kel ka mootoritest baasteadmised igati korras
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Oleks huvitav nyyd naha pinkide numbrite erinevusi
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Samas tuunitaval autol pidevalt asjad muutuvad.
Parim dynode vordluseks oleks 100% stock masin voimalikult uus voi hea mootoriga. Samal paeval ja sama bensiin jne
Parim dynode vordluseks oleks 100% stock masin voimalikult uus voi hea mootoriga. Samal paeval ja sama bensiin jne
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
performance show organiseerimine võtab minult hinge seest, seega pole sinna veel jõudnud
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
ilmselt oli stendis ikkagi mingi kala, sest 200+hj ja 500+nm vabalthingaval autol mida eriti moditud pole on suht utoopia. see 300nm ei saanud ju koonusfiltrist ja väljalaskest tulla. soovitan ka lakist läbi käia, et veidi objektiivsem vastus saada.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm