Veel üks 2WD dyno Tallinnas!

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Veel üks 2WD dyno Tallinnas!

Postitus Postitas xjan »

Uus pink asub Luha tänaval, tegemist Soomest toodud Hoffman Dynatest 2WD pingiga. Enne oli kasutamisel põhiliselt Autronic seadistuseks Sporttiauto-s (www.sporttiauto.com)

Lisandunud on ka uus soft, pink on load cell-ga, millega võimalik mõõta minu mäletamist mööda ca. 700hj. Korralik heitgaasianalüsaator ja üht-teist veel pidid lisanduma lähiajal, kuid pink iseenesest on juba klientide teenindamiseks avatud.

Hinnad 350.-/3 tõmmet mõõtmine, seadistamine 500eek tund. Lähen esmaspäeval seda vaatama ja siis oskan ehk rohkemat rääkida, ning ehk lubatakse ka reklaamimõttes siia täpsed kontaktid panna siis.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Läheb teravaks!
Turbo auto
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

eh, seda ma nüüd küll ei julgeks arvata. Häid (ja aina paremaid) lambaid pidi palju ühte kohta mahtuma ju...
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Andruzka
Postitusi: 30
Liitunud: 29.04.2005 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andruzka »

Kas selle 500 eegu eest tunnis on ka asjalik konsultatsioon ja abi?
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

Arvata on, sest nii nagu mina kuulnud, siis tegemist suht vanakooli meestega, kel ka mootoritest baasteadmised igati korras
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Oleks huvitav nyyd naha pinkide numbrite erinevusi
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

ma arvan et ma lähen oma emanagega sinna iis kui ise hakkama ei saa...
huvitav oleks 2s kohas tulemust võrrelda...
Kasutaja avatar
riceboy
Postitusi: 236
Liitunud: 13.12.2004 1:09

Postitus Postitas riceboy »

Samas tuunitaval autol pidevalt asjad muutuvad.

Parim dynode vordluseks oleks 100% stock masin voimalikult uus voi hea mootoriga. Samal paeval ja sama bensiin jne
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

sa võid ju tuunitud autoga järjes kõik kolm kohta läbi sõita..
Andruzka
Postitusi: 30
Liitunud: 29.04.2005 23:36
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Andruzka »

on seal juba keegi käinud?
Kasutaja avatar
eyeless
Postitusi: 13
Liitunud: 22.03.2005 14:30
Asukoht: Jüri

Postitus Postitas eyeless »

sr.orgist lugesin, et kasutaja red oli sealt läbi hüpanud
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

red käis jah seal ja sai vist 202hp ratastel ja 500+x NM kuskil
xjan
Postitusi: 236
Liitunud: 09.12.2004 19:03
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xjan »

performance show organiseerimine võtab minult hinge seest, seega pole sinna veel jõudnud
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

sellise momendiga võib maailma vallutama minna!
Turbo auto
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ilmselt oli stendis ikkagi mingi kala, sest 200+hj ja 500+nm vabalthingaval autol mida eriti moditud pole on suht utoopia. see 300nm ei saanud ju koonusfiltrist ja väljalaskest tulla. soovitan ka lakist läbi käia, et veidi objektiivsem vastus saada.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Vasta