Audi S4 2,2T Avant - 1993 - epic_metal

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Audi S4 2,2T Avant - 1993 - epic_metal

Postitus Postitas epic_metal »

Kuna turboclubil on kasutajaid, kes ei loe audiclubi foorumit, teen siis oma autost eraldi teema.

Auto on siis Audi urS4, C4 Avant kerega. Eesmärk on sellest teha võimalikult kiire igapäevasõiduk :)

Pilt

Mootorist:

Oli kulunud ja suitses, seega tuli hülsid üle puurida 81,5mm peale (originaalmõõt on 81mm):

Pilt
Pilt

Ja originaalkolbide asemele Wiseco customid:

Pilt

Nendega tuleb mootori surveastmeks ~7,6:1 (originaalis 9,3:1)
Kolvisõrm on algsest 2mm suurem, 22mm

Pilt

Kepsud siis PO Metal, ehk Soomes Riihimäel tellimusega tehtud.
Teoorias peaks selline mootori sisu kannatama kuni 1000 hj.
Uus saalekomplekt on Audi RS2 oma.

Plokikaas on pragudega, nagu ikka essil enamasti. Tekivad need praod küünalde ümber ja ilmselt sellest, et kuum mootor jäetakse kohe sõidust tulles seisma ja ka vastupidi - külma mootoriga hakatakse kohe tuld andma. Igatahes ei mõjuta need praod suurt midagi, kuna veesärgini nad ei ulatu. Kaas käis niisiis windorfis tegemisel: kanalid üle käidud (Jaak Pipar on selle taga), uued klapi juhtpuksid, veidi avardatud põlemiskambrid, lihvitud klapid ja klapifaasid.

Pilt
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Mootor töötab praegu originaalturbo, -pihustite ja -kollektoritega. Moditud on sisselaske kollet, sealt seest sai eemaldatud torud, mis on ette nähtud poltide keeramise lihtsustamiseks ja segavad voolavust.

Uus v.kollektor on selline:

Pilt
Pilt

Ehk siis mustast metallist ja keraamikaga kaetud.

Ootab uut turbot, milleks saab olema ilmselt K26/GT??? hübriid, kuna kollektor sai tehtud KKK flantsiga. Uus tuleb teha ka väljalase ja sisselaske õhutorustik.
Viimati muutis epic_metal, 02.09.2007 16:08, muudetud 1 kord kokku.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Sellised saavad olema pihustid (525cc @ 3bar, 12 oomi):

Pilt
Pilt

Bypass:

Pilt

Nukaratas:

Pilt
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Miks surveastme nii madalaks ajasid?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Siin on kaks põhjust:

- soomes uspartsis olid need wiseco kolvid riiulilt võtta (ilmselt sellepärast, et ei valmistata alla 3 kompekti ja üks komplekt jäi kellelgi lihtsalt üle.
- kannatab ohutumalt rõhku anda + väiksem detonatsiooni oht ikka :)
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas:Miks surveastme nii madalaks ajasid?
Sama küsimus.

Audi 4klapitehnikas mootoritel kannatab kenasti originaalsurveastme puhul 2.5 bar ja üles rõhku peale suruda, eeldusel et mootorijuhtimine mingil viisil korralikult lahendatud on.

Surveastme nii madalale viimine IMO halvendab vaid off-boost alas auto dünaamikat.

Muidu väga põhjalikult ettevõetud projekt.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Hetkel tulekski ära lahendada see mootori juhtimise küsimus. Et milline progeaju siis ikkagi panna.

Ootan soovitusi...
digimarket
Postitusi: 212
Liitunud: 17.06.2007 17:32
Asukoht: Soome

Postitus Postitas digimarket »

millele ise oled tähelepanu pööranud juba.
BMW M52 328i turbo
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Autronic oleks ilmselt oma Autotune-omadusega parim, aga hind paneb asja paika. Samas kui seadistuse kohapealt hoiaks kokku ?

Hestecile pakub üleminekut originaal ajupistikule, mis on hea, kuna alati saab lihtsalt originaalaju tagasi panna kui vajadus tekib.

VEMSile vist sai ka seda ? Peep midagi mainis ...

Tatech on parem kui Hestec, aga Hestecitega on siiski rohkem kogemusi Audi 20vt mootoritel ja ma kaldun pigem Hesteci suunas.

034 kohta ei tea, Moteci ja Haltechi kohta ka ei tea ...
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

VEMSi saab kõikidele 20v turbo mootoritele PnP versioonina ja esimene masin Eestis praegu sõidab ka juba sellega (Lauri Milveki S2). Kui ta vaakumilekked sisselaskekollel likvideerib, saab vast enne AC Dragi isegi auto normaalselt välja häälestada.
VEMSil on samuti autotune (VE learn nime all), kuid autosid häälestavad siiski inimesed. Ei ole ei VEMSi ega Autronicu oma veel inimkätt asendanud.

Tasub meeles pidada, et PnP-na on mõistlik aju osta VAID siis, kui juhtmestik on laitmatus korras. Kõiksugu viletsad (õlised, pragunenud isolatsiooniga, jäigad jne) juhtmete allesjätmine on asking for trouble.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

Aju valikul on asi lihtne. Pole mõtet osta aju millel puudub eestis kohapeal korralik support. Maru tülikas on ju igakord kui vaja natukene miskit muuta või nõu küsida püüda mõnda garages hobikorras ehitajat või minna kuhugi välismaale.
Vaadates kui korralikult on juba asi ette võetud siis aju pole nüüd küll see koht kust kokku hoida.
PnP või mitte ei oma tegelikult tähtsust. Ostad PnP , mingi hetk hävib auto või vajadus seda müüa on ka aju läinud või jääb riiulisse seisma ja samasugust autot ootama. Universaalse aju tõstad järgmisse autose ümber ja korras.
Vana juhtmestiku otsa ei ole mõtet tõesti midagi ehitada, kui soov halle juuksekarvu tekitada, ja närve rikkuda siis võib ju kah.
Autronicu esindus on eestis olemas.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Süüde sai äsja ringi ehitatud 1,8T coilpackide peale ja selles osas on uus kaabeldus tehtud, silikoonisolatsiooniga kaabli ja termokindla rüüsiga. Muu juhtmestik mootori ümber on korras, ühtegi veakoodi ei esine ja kõik toimib. Hinna suhtes oleks VEMS Motronic 55 parim lahendus muidugi.
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

1.8T coilpacke varu natukene varuks igaksjuhuks, ei ole just kõige töökindlamad.
Palju asju siin maailmas on ainult hinna suhtes parimad.
epic_metal
Postitusi: 36
Liitunud: 28.09.2005 19:00

Postitus Postitas epic_metal »

Need coilpackid ei kannata kuuma nii hästi kui originaalpoolid. Igaks juhuks jätsin õhuvahe. Ja hinnavahe originaaliga on ikka nii suur, et pole hullu kui mõni vahel vahetust tahab.

Pilt
Pilt
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Oleneb milliste 1.8T coil-packide peale. Uuemad, aktiivahelaga poolid on suht kesise töökindluse ja mitte just parima süütevõimsusega, vanemad passiivpoolid on ok, kuigi aegajalt ikka kipuvad tuksi minema.

Töökindlust aitab parandada täpne poolide dwell valik.

EDIT: Seda kaant ei soovitata peale panna kui oled nende aktiivpoolidele üle läinud.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta