1. leht 1-st
V: Py-pass Blov-off vastu
Postitatud: 28.04.2005 9:09
Postitas TOE
igaks juhuks küsin kas keegi tahab vahetada py-passi blov-off klapi vastu.py-pass töötab hetkel 0.6bari peal bosci oma rohkem infi ei oska anda.
Postitatud: 28.04.2005 13:57
Postitas zoom1
Sai ju räägitud sellest et by-pass klappi ei ole mõtekas eemaldada, või siis vahetada bov vastu. See hakkab mootori tööd segama.
Saan ma õieti aru et sinu eesmärk on autot võimsamaks teha?
Postitatud: 28.04.2005 14:36
Postitas riceboy
Zoom raagi nyyd mida sa siin seletada yritad

Mul naiteks blow-off segab siis mootori tood ja silveril jne inimestel?
Mingi ise nikerdatud blow-offi vastu voibolla vahetab keegi. Firma omad ikka maksavad raha
Postitatud: 28.04.2005 15:34
Postitas zoom1
Kui autol on maf, siis hakkab küll bov mootori tööd segama, ja ERITI 200sx puhul

,
Mõtle natuke - bov laseb käiguvahetusel rõhu välja ja siis peab järgmise käiguga uuesti rõhu üles lööma, aga see kõik võtab aega. ok see selleks
TOE-l ei sovita seda vahetust teha.
Postitatud: 28.04.2005 16:02
Postitas Mihkel
BOV peaks ülearuse rõhu välja laskma aga turbo labad pöörlevad vabalt edasi ning nii kui segusiibri uuesti avad
suudab turbo hetkega boosti uuesti üles lüüa, kuna turbo jäi pöörlema mitte ei seiskunud nagu ilma BOV-ita või By-passita autodel juhtub.
Point on lihtsalt selles, et kui õhu kinnisest süsteemist välja lased, siis muutub õhu kogus.
By-pass laseb õhu rõhu all olevast süsteemist rõhuvabasse ossa, ehk siis enne turbot aga peale õhukulumõõtjat.
Seega ei muudeta õhu kogust.
Postitatud: 28.04.2005 19:10
Postitas T6nis
BOV on ainult h22le p2rast. Kui keegi suudab vastupidist t6estada siis palun, need kes on oma autot gtech m66tud proovigu ilma bovita ja boviga, ei usu et mingit vahet tuleb. pealegi kui bov annaks midagi juurde siis kaimo civikul ja kaido bmw oleks ka bov peal.
Postitatud: 28.04.2005 21:38
Postitas Miq
T6nis kirjutas:kaimo civiku
see vend vahetab ju täisgaasiga käike..

süüte katkestaja oli vist peal!
Postitatud: 29.04.2005 11:40
Postitas Mihkel
BOV ei ole siiski ainult hääle pärast.
Ta täidab sama otstarvet mis by-pass aga lisab veel meeldiva hääle.
Postitatud: 29.04.2005 11:42
Postitas Raceboy
...ja BOV laseb õhu lihtsalt atmosfääri, by-pass aga tagasi ringlusse. Hääle pärast ma küll seda va bovi ei paneks (niigi mul turbo küljes juba tehasest bypass külges), ikka selleks, kui muud pole.
tere
Postitatud: 02.05.2005 11:59
Postitas huviline
Oi kui targad poisid !!!

Postitatud: 13.05.2005 9:28
Postitas Audiophile
...ja BOV laseb õhu lihtsalt atmosfääri, by-pass aga tagasi ringlusse. Hääle pärast ma küll seda va bovi ei paneks (niigi mul turbo küljes juba tehasest bypass külges), ikka selleks, kui muud pole.
Miks BOV hakkab õhumeetriga autode tööd segama on see et see mis atmosfääri lastakse on lugejast juba läbi käinud õht, ehk siis pärast bov-i sulgemist on oht et segu läheb rikkaks korraks, kuna aju ei tea et see osa õhku on välja lastud. Aju andmetel on õhumeetrist läbi tulnud õhu kogus ikka sama, aga tegelikult ei ole. Seepärast ei soovitata seda õhumeetritega autodele. BTW, mul on porschel küljes BOV ja ausaltöeldes mina küll mingit segamist ei tundnud. Sama oli mitsu 3000ga, ka õhulugeja ja BOV-i combo töötas ilusti.
Muuseas kui kellegil huvi oma tehase By-Pass kangema vastu vahetada siis mul on pakkuda 1500 eegiga ilus alumiiniumist vähekasutatud Bypass.
http://eku.3lite.ee/album09/DSC01208?full=1
Postitatud: 13.05.2005 12:31
Postitas Hylas
zoom1
kui sul pole miskit asjalikku rääkida siis palun ära tee seda üldse.
Postitatud: 13.05.2005 21:51
Postitas zoom1
Hylas kirjutas:zoom1
kui sul pole miskit asjalikku rääkida siis palun ära tee seda üldse.
Mulle tundub et sul on midagi asjalikku öelda?
Postitatud: 14.05.2005 0:04
Postitas TOE
aga kas siis mitte keegi ei taha ära vahetada ehk siis parema vastu(py-passy) jutu järgi.