hakkasin siis planeerima juba kapotialust et kuidas mis ja kuhu turbo ehitada kuid komistasin juba esimese suure mure otsa...
mureks on õli saadavus mootorist turbo jahutuse jaoks
olen enamik autodel kohanud õli võttu õlifiltri ligidalt õlipumbast aga hondadel ei eksisteeri plokeeritud lisa väljavõtteid nagu enamus autodel ja sellest siis tulebki küsimus, et kust võtta õli
honda mootoriks on f20a1 ja turboks tuleb t14 compliments by garret
lisame juurde veel küsimuse, et kas õlitus peab olema mootorist või tohib see olla eraldi õlitus süsteem näiteks läbi lisa roolivõimu pumbaja sinna panna keerlema mootoriõli??
K: mure turbo jahutamisega
Turbo vajab esimesena ikka õlitust, jah läbi turbo käiv õli ka jahutab natuke aga seda ikka väga natuke. On ka selliseid trubosid, millest jookseb läbi ka jahutusvedelik aga sul vist pole selline.
Õli, mis turbosse läheb peab olema survestatud, e. sobilikud on väljavõtud, mis on õlifiltrisse minev, õliradikasse minev või õlirõhu andurisse minev.
Sulle peaks sobima viimane. Sinna kolmik ja OK.
Igasugu lisavidinad - pumbad on saadanast ja lähevad millalgi kergesti ja ootamatult katki.
Pealegi on roolivõimupump sellise töösurvega u. 60 - 100 bar`i, et see ei ole millegi õlitamiseks küll sobiv.
Ära nüüd pulli ja loe rahulikult see foorum läbi, muidu saad uue mootori osta.
Õli, mis turbosse läheb peab olema survestatud, e. sobilikud on väljavõtud, mis on õlifiltrisse minev, õliradikasse minev või õlirõhu andurisse minev.
Sulle peaks sobima viimane. Sinna kolmik ja OK.
Igasugu lisavidinad - pumbad on saadanast ja lähevad millalgi kergesti ja ootamatult katki.
Pealegi on roolivõimupump sellise töösurvega u. 60 - 100 bar`i, et see ei ole millegi õlitamiseks küll sobiv.

Ära nüüd pulli ja loe rahulikult see foorum läbi, muidu saad uue mootori osta.
Ja arvesta, et suure tõenäosusega pead sellel feed otsal ka restrictorit kasutama.
Üldiselt on vesijahutuse tegemine suurem mure, kui õlifeedi leidmine.
Veelõdvikud on üldjuhul vähemalt 35mm läbimõõduga ja sinna vaja leiutada vahetükid mis teeks T kujuliselt ühe otsa ~10mm peale.
Üldiselt on vesijahutuse tegemine suurem mure, kui õlifeedi leidmine.
Veelõdvikud on üldjuhul vähemalt 35mm läbimõõduga ja sinna vaja leiutada vahetükid mis teeks T kujuliselt ühe otsa ~10mm peale.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Mida sa seal õliga jahutad?Aigo kirjutas:ei mul ikka õlijahuhtusega
kuid jahutusvedeliku lõdvikute jaoks on ju ka täitsa "adapter" olemas ju täna sai omalegi soetatud aga see selleks, et lihtsalt temperatuuri näidukit sinna taha ühendada
ja sai täna ostetud ka kolmik õlitatsiku augu jaoks
Türbo õlitus töötab samal põhimõttel nagu saaled.
Võll ei käi saal vastu pukse mis kuumeneks hõõrdumisest.
Tel. 5654585