Ruberoididest valmistatud õhuvoolikute vahetamine
Ruberoididest valmistatud õhuvoolikute vahetamine
Kasutasin otsingut, kuid vastust ei leidnund. Vb on midagi selleteemalist käistletud vb mitte.
Aga äkki targemad oskavad mu küsimusele vastuse anda - kas kummist õhuvoolikute asendamine metallist voolikute ja silikoonühendustega annab mootorisse sattuvale õhule parema joonpaisumise effekti ehk siis parema voolavuse mootorisse? Või miks neid metallist torusid kasutatakse? Pean siis silmas turbosse ja coolerisse suunduvaid survevoolikuid.
Aga äkki targemad oskavad mu küsimusele vastuse anda - kas kummist õhuvoolikute asendamine metallist voolikute ja silikoonühendustega annab mootorisse sattuvale õhule parema joonpaisumise effekti ehk siis parema voolavuse mootorisse? Või miks neid metallist torusid kasutatakse? Pean siis silmas turbosse ja coolerisse suunduvaid survevoolikuid.
-
- Postitusi: 63
- Liitunud: 15.10.2006 15:55
Miks ajada asja keeruliseks?
Metall ja silikoon ühendused on töökindlamad ja mis põhiline BLING-imad.

Metall ja silikoon ühendused on töökindlamad ja mis põhiline BLING-imad.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
50mm-76mm poleeritud valmis juppe on saada sirget, 45-,90-,135- ja 175 kraadi ning ka erinevaid pikkusi. Hinnad ca. 360-550 eek/tk - tellimisel kuni 1 kuu!
Lisa siia natuke nokitsemist, silikoonühendused ja saadki kena väljanägemisega kapotialuse, hind peaks jääma tüüpilise fmic installiga komplekti korral koos silikoonjuppidega alla 5000 krooni.
Lisa siia natuke nokitsemist, silikoonühendused ja saadki kena väljanägemisega kapotialuse, hind peaks jääma tüüpilise fmic installiga komplekti korral koos silikoonjuppidega alla 5000 krooni.
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Mis sa nendest torudest ka vaatad, toru on toru
. Poleeritud (vist oli suisa alumiinium), otstes on ka "voolikukraed"
Mõõdud sellised, koos tellimiskoodidega:
Sirge toru:
50mm, 460mm pikk, DK UN001 - 360,-
57mm, 460mm pikk, DK UN004 - 360,-
60mm, 460mm pikk, DK UN007 - 360,-
63mm, 460mm pikk, DK UN010 - 360,-
70mm, 460mm pikk, DK UN013 - 360,-
76mm, 170mm pikk, DK P7676 - 230,-
76mm, 250mm pikk, DK P7610 - 230,-
45-kraadi põlv:
50mm, DK UN002 - 360,-
57mm, DK UN005 - 360,-
60mm, DK UN008 - 360,-
63mm, DK UN011 - 360,-
70mm, DK UN014 - 360,-
76mm, DK P007 - 550,-
76mm, 700mm pikk, DK P45L - 550,- (eriti pikk põlv)
90-kraadi põlv:
50mm, DK UN003 - 360,-
57mm, DK UN006 - 360,-
60mm, DK UN009 - 360,-
63mm, DK UN012 - 360,-
70mm, DK UN015 - 360,-
76mm, DK P004 - 550,-
76mm, 700mm pikk, DK P90L - 550,- (eriti pikk põlv)
135-kraadi põlv:
50mm, DK UN101 - 490,-
57mm, DK UN103 - 490,-
60mm, DK UN104 - 490,-
63mm, DK UN106 - 490,-
70mm, DK UN108 - 490,-
76mm, DK UN110 - 490,-
175-kraadi põlv:
50mm, DK UN102 - 490,-
60mm, DK UN105 - 490,-
63mm, DK UN107 - 490,-
70mm, DK UN109 - 490,-
76mm, DK UN111 - 490,-

Mõõdud sellised, koos tellimiskoodidega:
Sirge toru:
50mm, 460mm pikk, DK UN001 - 360,-
57mm, 460mm pikk, DK UN004 - 360,-
60mm, 460mm pikk, DK UN007 - 360,-
63mm, 460mm pikk, DK UN010 - 360,-
70mm, 460mm pikk, DK UN013 - 360,-
76mm, 170mm pikk, DK P7676 - 230,-
76mm, 250mm pikk, DK P7610 - 230,-
45-kraadi põlv:
50mm, DK UN002 - 360,-
57mm, DK UN005 - 360,-
60mm, DK UN008 - 360,-
63mm, DK UN011 - 360,-
70mm, DK UN014 - 360,-
76mm, DK P007 - 550,-
76mm, 700mm pikk, DK P45L - 550,- (eriti pikk põlv)
90-kraadi põlv:
50mm, DK UN003 - 360,-
57mm, DK UN006 - 360,-
60mm, DK UN009 - 360,-
63mm, DK UN012 - 360,-
70mm, DK UN015 - 360,-
76mm, DK P004 - 550,-
76mm, 700mm pikk, DK P90L - 550,- (eriti pikk põlv)
135-kraadi põlv:
50mm, DK UN101 - 490,-
57mm, DK UN103 - 490,-
60mm, DK UN104 - 490,-
63mm, DK UN106 - 490,-
70mm, DK UN108 - 490,-
76mm, DK UN110 - 490,-
175-kraadi põlv:
50mm, DK UN102 - 490,-
60mm, DK UN105 - 490,-
63mm, DK UN107 - 490,-
70mm, DK UN109 - 490,-
76mm, DK UN111 - 490,-
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
http://www.tuning.ee + lisaks ka kontaktandmed ju siin mul olemas, võta ühendust
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Kontrollisin üle. Pakutav kaup on alumiinium, seinapaksus ~1.9mm
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)