1. leht 1-st

Imelik düno graafik

Postitatud: 20.04.2005 20:28
Postitas Ragnar
tegu siis Fiat Coupe 20v Turbo, GT28RS turbiiniga. Mõistmatuks jääb mul, aga see, et alguses on graafik hüplev ja lõpus vajub ka jõud ära. Antud tõmbel oli boosti 1.8bar'i. Võimalik, et lõpus jõud nii kiiresti ära kaob on stock õhukoguja ja intercooler ?

Pilt

Postitatud: 20.04.2005 20:46
Postitas zoom1
Algus on hüplev sellepärast et toimuvad käiguvahetused, mõõtmine toimub ju 4 käiguga.
244kw mootorist pole üldse halb tulemus GT28R turbo kohta 8)

Postitatud: 21.04.2005 0:53
Postitas Ragnar
ok alguses käiguvahetused. aga lõpp vajub nii järsult ära ? võib olla kinni stock õhukogujas ja paneelfiltris + stock plastikvannidega cooleris ? cooler umbes sama suur kui s13 stock cooler ?

Postitatud: 21.04.2005 10:21
Postitas zoom1
Ei vaju lõpp midagi nii kiirelt ära, see kõige ülemine joon on motori kw ja langus suhteiselt väike ainult väga järsul lõbeb hp tõus 4500rpm juures.
Kuigi see võib ka sellest olla et GT28RS turbol on välja reklaamitud 320hp max.

Postitatud: 21.04.2005 11:02
Postitas jk
GT28RS võiks siiski 350 hp ära puhuda. Äkki on hoopis takistav väljalase (kolle + sumpa)? Rõhu saab mootorisse sisse, aga välja ei saa. Näiteks 200sx kolle hakkab 300 pealt juba oluliselt takistama.

Postitatud: 21.04.2005 11:16
Postitas Ints
Jk võib õigus olla!

Postitatud: 21.04.2005 12:11
Postitas zoom1
uurisin natuke ja tegeltikult on nii et GT28R on 310hp ja GT28RS on 350hp max.

Ja kui võtta arvesse et mootorist on 336hp siis võib vabalt olla ka turbos asi et lihtsalt lõpes otsa.

Postitatud: 29.04.2005 8:56
Postitas Kpt. Trumm
Wastgate

Postitatud: 29.04.2005 9:22
Postitas Raceboy
Võib vabalt olla ka surging, see tekib, kui stock turbiinile on pandud liiga suur kompressor, ja madalatel pööretel suur koormus taga on. Lugesin sellest mingist audi-foorumist.

Postitatud: 01.05.2005 1:52
Postitas GSI
wastegate