tegu siis Fiat Coupe 20v Turbo, GT28RS turbiiniga. Mõistmatuks jääb mul, aga see, et alguses on graafik hüplev ja lõpus vajub ka jõud ära. Antud tõmbel oli boosti 1.8bar'i. Võimalik, et lõpus jõud nii kiiresti ära kaob on stock õhukoguja ja intercooler ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
ok alguses käiguvahetused. aga lõpp vajub nii järsult ära ? võib olla kinni stock õhukogujas ja paneelfiltris + stock plastikvannidega cooleris ? cooler umbes sama suur kui s13 stock cooler ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ei vaju lõpp midagi nii kiirelt ära, see kõige ülemine joon on motori kw ja langus suhteiselt väike ainult väga järsul lõbeb hp tõus 4500rpm juures.
Kuigi see võib ka sellest olla et GT28RS turbol on välja reklaamitud 320hp max.
GT28RS võiks siiski 350 hp ära puhuda. Äkki on hoopis takistav väljalase (kolle + sumpa)? Rõhu saab mootorisse sisse, aga välja ei saa. Näiteks 200sx kolle hakkab 300 pealt juba oluliselt takistama.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Võib vabalt olla ka surging, see tekib, kui stock turbiinile on pandud liiga suur kompressor, ja madalatel pööretel suur koormus taga on. Lugesin sellest mingist audi-foorumist.