Imelik düno graafik

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Imelik düno graafik

Postitus Postitas Ragnar »

tegu siis Fiat Coupe 20v Turbo, GT28RS turbiiniga. Mõistmatuks jääb mul, aga see, et alguses on graafik hüplev ja lõpus vajub ka jõud ära. Antud tõmbel oli boosti 1.8bar'i. Võimalik, et lõpus jõud nii kiiresti ära kaob on stock õhukoguja ja intercooler ?

Pilt
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Algus on hüplev sellepärast et toimuvad käiguvahetused, mõõtmine toimub ju 4 käiguga.
244kw mootorist pole üldse halb tulemus GT28R turbo kohta 8)
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

ok alguses käiguvahetused. aga lõpp vajub nii järsult ära ? võib olla kinni stock õhukogujas ja paneelfiltris + stock plastikvannidega cooleris ? cooler umbes sama suur kui s13 stock cooler ?
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

Ei vaju lõpp midagi nii kiirelt ära, see kõige ülemine joon on motori kw ja langus suhteiselt väike ainult väga järsul lõbeb hp tõus 4500rpm juures.
Kuigi see võib ka sellest olla et GT28RS turbol on välja reklaamitud 320hp max.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
jk
Postitusi: 250
Liitunud: 29.11.2004 21:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas jk »

GT28RS võiks siiski 350 hp ära puhuda. Äkki on hoopis takistav väljalase (kolle + sumpa)? Rõhu saab mootorisse sisse, aga välja ei saa. Näiteks 200sx kolle hakkab 300 pealt juba oluliselt takistama.
constant turbo lag (NA)
Rapla: 55.1, Sauga: 1.05.5
Ints
Postitusi: 172
Liitunud: 21.12.2004 1:26
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Ints »

Jk võib õigus olla!
Turbo auto
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

uurisin natuke ja tegeltikult on nii et GT28R on 310hp ja GT28RS on 350hp max.

Ja kui võtta arvesse et mootorist on 336hp siis võib vabalt olla ka turbos asi et lihtsalt lõpes otsa.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Kpt. Trumm
Postitusi: 273
Liitunud: 29.11.2004 21:24

Postitus Postitas Kpt. Trumm »

Wastgate
73 Datsun 240Z RB26
http://www.facebook.com/ZerialModified" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Võib vabalt olla ka surging, see tekib, kui stock turbiinile on pandud liiga suur kompressor, ja madalatel pööretel suur koormus taga on. Lugesin sellest mingist audi-foorumist.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

wastegate
Viimati muutis GSI, 01.05.2005 10:50, muudetud 1 kord kokku.
Vasta