Turbo+kompressor

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
IP
Postitusi: 1
Liitunud: 14.04.2005 12:10

Turbo+kompressor

Postitus Postitas IP »

Mida arvate variandis kui turbot laeks üle kompressor.
Lag peaks kaduma ja turbo peaks vähem tööd tegema sellest tulenevalt rõhk väljalaskes langema ja sellest täiteaste parem.
Endal kunagi midagi sellist plaanis, aga kas on mõtet. Tänaval sõimiseks seda ehitama ei hakka. Aga rõhk peaks päris hea tulema.

[edit by panter-pealkiri korda]
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

seda on palju arutatud muidu aga asja miinus on see et kompressor takistab hiljem ja oleks vaja ta ntx kuidagi välja lülitada milleks on kah erinevaid võimalusi...
ex seda ole tehtud aga ei tia kui palju ta ennast tõestab :)
Axxept
Postitusi: 36
Liitunud: 30.01.2005 22:28

Postitus Postitas Axxept »

Lancia Delta S4-jal (kunagine B-rühma ralliauto) olid näiteks mõlemad peal...
[b]RA[color=red]LL[/color][color=orange]I A[/color]RT [/b]
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

näinud Saksamaal tehtud Mantat, millel oli peal nii kompressor & turbo, hp-sid oli midagi 600-ga :x
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

blower+ turbo on mõtekas siiski vaid siis kui sa tahad tänavaautot, millel poleks nii suurt turboviivitust. Kui eesmärk o puhtalt rohkem hobujõudu, on blower seal kahjulik, tema kasutegur on väiksem.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta