1. leht 1-st
suurema turbo paigaldamine volvo 480 b18ft-le
Postitatud: 05.05.2007 20:00
Postitas performance
palun andke nõu!
Tänud!
Re: suurema turbo paigaldamine volvo 480 b18ft-le
Postitatud: 06.05.2007 0:55
Postitas Kuuno
performance kirjutas:palun andke nõu!
Tänud!
millist nõu?
kuidas panna?
mida panna?
kuhu panna?
Postitatud: 06.05.2007 1:59
Postitas puna
Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
Postitatud: 06.05.2007 13:34
Postitas performance
puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!

kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
Postitatud: 06.05.2007 14:07
Postitas Ragnar
performance kirjutas:puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!

kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
keera boosti juurde!
millist efekti sa saada tahad ?
Postitatud: 06.05.2007 19:13
Postitas aibast
Parimat infot Volvo B18FT osas saad sa ikka vast Volvo 480 euroopa klubist.
http://www.volvo-480-europe.org/index.phpOtsi sealt foorumist, võid leida päris mitu head teemat mis nende mootoritega saab ette võtta. Garreti T3 pidavat suht normaalselt istuma. Aga on tehtud kah muid nalju, nagu lisatud Eatoni blower jne. Parim mees kui sa temaga kontakti saad on sealses klubist Richard Pruen (seal kasutaja rpruen ). Tema üks põhilisi ECU tuunijaid Volvo 480 jaoks (ise ootan vajalikke kontakte, enda masina aju tuunimiseks, Volvo klubi kaudu vist arutatud seda asja sinuga?).Põhimõtteliselt programmerib ta tehase aju ümber tehase eri variantide peale (0,9 bar 3-5 käik). Pidavat andma umbes 140hj ratastel pärast ümberprogemist originaali 100 vastu.. Temal õnnestunud sellele mootorile peale pookida blower ja turbo mõlemad. Tulemuseks oli vast väheke alla 300hj. Kuid käigukast kannatab sul vaid 250hj originaal osadega ning igapäevane sõitmine olevat sellise jõu juures sellel pisikesel ja kergel Volvol peaaegu et võimatu (suur rehvi eelarve

). Muidugi iseenesest mõistetavalt peaks sul mootor olema tip top korras, enne kui hakkad sealt rohkem jõudu välja pigistama.
Postitatud: 07.05.2007 11:08
Postitas performance
aibast kirjutas:Parimat infot Volvo B18FT osas saad sa ikka vast Volvo 480 euroopa klubist.
http://www.volvo-480-europe.org/index.phpOtsi sealt foorumist, võid leida päris mitu head teemat mis nende mootoritega saab ette võtta. Garreti T3 pidavat suht normaalselt istuma. Aga on tehtud kah muid nalju, nagu lisatud Eatoni blower jne. Parim mees kui sa temaga kontakti saad on sealses klubist Richard Pruen (seal kasutaja rpruen ). Tema üks põhilisi ECU tuunijaid Volvo 480 jaoks (ise ootan vajalikke kontakte, enda masina aju tuunimiseks, Volvo klubi kaudu vist arutatud seda asja sinuga?).Põhimõtteliselt programmerib ta tehase aju ümber tehase eri variantide peale (0,9 bar 3-5 käik). Pidavat andma umbes 140hj ratastel pärast ümberprogemist originaali 100 vastu.. Temal õnnestunud sellele mootorile peale pookida blower ja turbo mõlemad. Tulemuseks oli vast väheke alla 300hj. Kuid käigukast kannatab sul vaid 250hj originaal osadega ning igapäevane sõitmine olevat sellise jõu juures sellel pisikesel ja kergel Volvol peaaegu et võimatu (suur rehvi eelarve

). Muidugi iseenesest mõistetavalt peaks sul mootor olema tip top korras, enne kui hakkad sealt rohkem jõudu välja pigistama.
oma sinistviskavat mootorit ma siinkohal esile tõstma ei hakka!
seepärast oligi ju sult plaan sebida see varumootor, mida stendil kap.remmima hakata!
ei saa ju kuid jala käia, selle nimel, et siis nädalaga pastlad traatideni lasta
kohe kui rohkem vaba raha tekib, olen selle moto osas käsi!
300hj on liiast sellisele autole tänavasõiduks, ma arvan
200-st on küll,et rattad ka kolmandaga ringi ajada!
seega arvad, et T3 oleks mõistlik variant?Eestist seda korralikku leida on suht raske!
Postitatud: 07.05.2007 12:52
Postitas Ragnar
otsi mõni lancia thema, fiat croma lammarist ja leiad ka TB0367.
Postitatud: 07.05.2007 14:10
Postitas performance
Ragnar kirjutas:otsi mõni lancia thema, fiat croma lammarist ja leiad ka TB0367.
kas selliseid isendeid veel lammarites hoitakse???
pole nagu kuulnud ja kui ongi kuskil sees, siis vend hakkab mulle mingist komplektsest mootorist jahuma(a´la ostad mootori-saad ka geneka

)
Postitatud: 07.05.2007 14:10
Postitas puna
performance kirjutas:puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!

kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
T3 erinevaid väga palju.
Vägagi edukalt pannakse ka veokate diisli turbosi.
Postitatud: 07.05.2007 14:14
Postitas performance
puna kirjutas:performance kirjutas:puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!

kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
T3 erinevaid väga palju.
Vägagi edukalt pannakse ka veokate diisli turbosi.
mida soovitad ja mis hinnaga?