suurema turbo paigaldamine volvo 480 b18ft-le

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
performance
Postitusi: 28
Liitunud: 05.05.2007 19:56
Asukoht: Tallinn Estonia

suurema turbo paigaldamine volvo 480 b18ft-le

Postitus Postitas performance »

palun andke nõu!
Tänud!
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Re: suurema turbo paigaldamine volvo 480 b18ft-le

Postitus Postitas Kuuno »

performance kirjutas:palun andke nõu!
Tänud!
millist nõu?
kuidas panna?
mida panna?
kuhu panna?
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
Tel. 5654585
performance
Postitusi: 28
Liitunud: 05.05.2007 19:56
Asukoht: Tallinn Estonia

Postitus Postitas performance »

puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!



:oops: kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

performance kirjutas:
puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!



:oops: kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?

keera boosti juurde!
millist efekti sa saada tahad ?
aibast
Postitusi: 121
Liitunud: 27.06.2005 10:11

Postitus Postitas aibast »

Parimat infot Volvo B18FT osas saad sa ikka vast Volvo 480 euroopa klubist. http://www.volvo-480-europe.org/index.phpOtsi sealt foorumist, võid leida päris mitu head teemat mis nende mootoritega saab ette võtta. Garreti T3 pidavat suht normaalselt istuma. Aga on tehtud kah muid nalju, nagu lisatud Eatoni blower jne. Parim mees kui sa temaga kontakti saad on sealses klubist Richard Pruen (seal kasutaja rpruen ). Tema üks põhilisi ECU tuunijaid Volvo 480 jaoks (ise ootan vajalikke kontakte, enda masina aju tuunimiseks, Volvo klubi kaudu vist arutatud seda asja sinuga?).Põhimõtteliselt programmerib ta tehase aju ümber tehase eri variantide peale (0,9 bar 3-5 käik). Pidavat andma umbes 140hj ratastel pärast ümberprogemist originaali 100 vastu.. Temal õnnestunud sellele mootorile peale pookida blower ja turbo mõlemad. Tulemuseks oli vast väheke alla 300hj. Kuid käigukast kannatab sul vaid 250hj originaal osadega ning igapäevane sõitmine olevat sellise jõu juures sellel pisikesel ja kergel Volvol peaaegu et võimatu (suur rehvi eelarve :) ). Muidugi iseenesest mõistetavalt peaks sul mootor olema tip top korras, enne kui hakkad sealt rohkem jõudu välja pigistama.
Volvo 740 kaubik - varsti fööniga.
Volvo S80 D5 - igapäeva liikur
performance
Postitusi: 28
Liitunud: 05.05.2007 19:56
Asukoht: Tallinn Estonia

Postitus Postitas performance »

aibast kirjutas:Parimat infot Volvo B18FT osas saad sa ikka vast Volvo 480 euroopa klubist. http://www.volvo-480-europe.org/index.phpOtsi sealt foorumist, võid leida päris mitu head teemat mis nende mootoritega saab ette võtta. Garreti T3 pidavat suht normaalselt istuma. Aga on tehtud kah muid nalju, nagu lisatud Eatoni blower jne. Parim mees kui sa temaga kontakti saad on sealses klubist Richard Pruen (seal kasutaja rpruen ). Tema üks põhilisi ECU tuunijaid Volvo 480 jaoks (ise ootan vajalikke kontakte, enda masina aju tuunimiseks, Volvo klubi kaudu vist arutatud seda asja sinuga?).Põhimõtteliselt programmerib ta tehase aju ümber tehase eri variantide peale (0,9 bar 3-5 käik). Pidavat andma umbes 140hj ratastel pärast ümberprogemist originaali 100 vastu.. Temal õnnestunud sellele mootorile peale pookida blower ja turbo mõlemad. Tulemuseks oli vast väheke alla 300hj. Kuid käigukast kannatab sul vaid 250hj originaal osadega ning igapäevane sõitmine olevat sellise jõu juures sellel pisikesel ja kergel Volvol peaaegu et võimatu (suur rehvi eelarve :) ). Muidugi iseenesest mõistetavalt peaks sul mootor olema tip top korras, enne kui hakkad sealt rohkem jõudu välja pigistama.
oma sinistviskavat mootorit ma siinkohal esile tõstma ei hakka!
seepärast oligi ju sult plaan sebida see varumootor, mida stendil kap.remmima hakata!
ei saa ju kuid jala käia, selle nimel, et siis nädalaga pastlad traatideni lasta :-D
kohe kui rohkem vaba raha tekib, olen selle moto osas käsi!
300hj on liiast sellisele autole tänavasõiduks, ma arvan :idea:
200-st on küll,et rattad ka kolmandaga ringi ajada!
seega arvad, et T3 oleks mõistlik variant?Eestist seda korralikku leida on suht raske!
Kasutaja avatar
Ragnar
Postitusi: 1533
Liitunud: 26.11.2004 18:41
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Ragnar »

otsi mõni lancia thema, fiat croma lammarist ja leiad ka TB0367.
performance
Postitusi: 28
Liitunud: 05.05.2007 19:56
Asukoht: Tallinn Estonia

Postitus Postitas performance »

Ragnar kirjutas:otsi mõni lancia thema, fiat croma lammarist ja leiad ka TB0367.
kas selliseid isendeid veel lammarites hoitakse???
pole nagu kuulnud ja kui ongi kuskil sees, siis vend hakkab mulle mingist komplektsest mootorist jahuma(a´la ostad mootori-saad ka geneka :-D )
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

performance kirjutas:
puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!
:oops: kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
T3 erinevaid väga palju.
Vägagi edukalt pannakse ka veokate diisli turbosi.
Tel. 5654585
performance
Postitusi: 28
Liitunud: 05.05.2007 19:56
Asukoht: Tallinn Estonia

Postitus Postitas performance »

puna kirjutas:
performance kirjutas:
puna kirjutas:Ei ole ühtset nõu.
Pead omale selgeks tegema mida tahad ja palju sul raha on.
tahan rohkem kui poolebaarist rõhku!
:oops: kas diisli turbot annab paigaldada efekti saamiseks bensukale?
T3 erinevaid väga palju.
Vägagi edukalt pannakse ka veokate diisli turbosi.
mida soovitad ja mis hinnaga?
Vasta