Turbo maha-käimise aeg
Turbo maha-käimise aeg
Kaua te oma masinaid peale sõitu tühjalt lasete käia? Palju normaalne oleks?
Samas vaatan et mõned turbokate ja eriti just uuemate omanikud keeravad masina kohe sesima jäädes kinni nii et silm ka ei pilgu
On mingi erinevus siin turbode tüüpidel mis kauem keerlevad? On ka vist loogiline et kohe laagrid täiesti kuivad ei ole kui näiteks masin välja sureb, mingi kogus õli peaks ju neisse sisse ka jääma
Samas vaatan et mõned turbokate ja eriti just uuemate omanikud keeravad masina kohe sesima jäädes kinni nii et silm ka ei pilgu
On mingi erinevus siin turbode tüüpidel mis kauem keerlevad? On ka vist loogiline et kohe laagrid täiesti kuivad ei ole kui näiteks masin välja sureb, mingi kogus õli peaks ju neisse sisse ka jääma
[color=blue]Tuuningjupid otse Jaapanist...[/color] http://www.zone.ee/riceboy/Rice.htm
-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Ca 2 minutit oleks ideaalne. Ise tavaliselt üle 30 sekundi ei viitsi, aga mul komme kümmekond minutit enne seisma jätmist rahulikult sõita ja lülitan radika jahutusventilaatori ka selleks ajaks järgi (igaks juhuks, sundjahutuseks). Õli jääb kindlasti turbosse, aga kui kuum, siis õli "keedetakse" korralikult läbi, kvaliteet kaob.
Turboga audidel näiteks ajab elektriline veepump vett ja radika jahutusventi ringi ka pärast seisma jätmist, kui termoandur leiab selle vajaliku olevat. 10v motodel isegi pihusteid jahutab seisval mootoril eraldi ventilaator. (arvatavasti on tehases sellele mõeldud, et ega keskmine omanik ei viitsi turbot töötava mootoriga mahajahutada)
Turboga audidel näiteks ajab elektriline veepump vett ja radika jahutusventi ringi ka pärast seisma jätmist, kui termoandur leiab selle vajaliku olevat. 10v motodel isegi pihusteid jahutab seisval mootoril eraldi ventilaator. (arvatavasti on tehases sellele mõeldud, et ega keskmine omanik ei viitsi turbot töötava mootoriga mahajahutada)
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Kõik oleneb ka sellest, kas turbo on vesijahutuega või ainult õlijahutusega. Õlijahutusega turboid on vaja kindlasti kauem käia lasta, soovitavalt 3-4min, lisaks sellele tihe õlivahetus, eriti kui käiakse mõnel võistlusel või sõidetakse linnas. Pole eriti keeruline ette kujutada, mis toimub turbos õliga, kui oled kuskil 30C kuumusega tipptunni ajal ummikus: mingit õhuliikumist prakt. pole 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Ma jätan alati selle käiamise ja aja arvestamise HKS turbo timeri hooleks.
tavalise rahuliku sõidu järel käiab umbes 10sek kui sedagi, olenevalt kaua aega parkimiskoha leidmiseks ja manööverdusteks kulub.
Peale maanteesõitu kuhugi bensukasse keerates kohe käiab umbes 30-60sek.
Peale kiirendussõitu või top speed sõitu on max pikim aeg olnud 100sek. kandis.
tavalise rahuliku sõidu järel käiab umbes 10sek kui sedagi, olenevalt kaua aega parkimiskoha leidmiseks ja manööverdusteks kulub.
Peale maanteesõitu kuhugi bensukasse keerates kohe käiab umbes 30-60sek.
Peale kiirendussõitu või top speed sõitu on max pikim aeg olnud 100sek. kandis.