Bensusurve tõstmine

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Bensusurve tõstmine

Postitus Postitas creese »

kuidas ma saan aru, et bensupump jääb lahjaks, kas pean paigaldama manomeetri. kas piisab kui paigaldan kapotialla vedelik manomeetri küttesüsteemi külge või peab salongi vedama. kui kohapeal gaas põhja vajutada ja bensurõhk ei lange, siis peaks vist pump normaalne olema. Kui pump lahjaks jääb, kas aitab kui panna kaks originaal pumpa kõrvuti või peab ostma kuskilt tuningu firmast midagi.
bensurõhku piirab vist tagasivoolu klapp. Supral avaneb tagasivoolu klapp vaakumiga. Kui tahan bensu rõhku tõsta, kas siis pean ostma mingi universaalse bensusurve regulaatori, või äkki võib seda vaakumit kuidagi piirata (nagu boosti boostcontrolleriga).
Kuidas bensusurve regulaator ültse töötab, kas ta on mingi kraan või on mingi kolvi või membraaniga.
Kui keegi seletaks mulle kuidas bensu surve regulaator täpselt toimib, siis ehk ma oskaks ta isegi valmistada
Kasutaja avatar
raxx
Postitusi: 98
Liitunud: 01.04.2005 14:03
Asukoht: tartu

Postitus Postitas raxx »

fordi ja volkswageni 2,0 doch mootoritel oli originaalis vahel bensu rõhu regulaator millest sai rõhu timmida täpselt selliseks nagu vaja muidugi bensu pumba võimete piires.Lammutuses peaks see maksma ca200 eek
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

orig bena rõhuregulaator on jah vaakumiga, ja kui tahad sellest maksimumi võtta siis võta see voolik üldse tagant ära.

On ka üks teine moodus kuidas orig regulaatorit tuunida ilma et ei peaks laiali kiskuma.
Seal peaks vahel olema selline klapp mis laseb rõhu mööda regulaatorist, aga vaakumit ei lase (sx-il on see olemas) - see tuleb minema visata.

Viid sisselaskest vooliku regulaatorisse ja kuhugi sinna vahele paned kolmiku, kolmiku kolmandasse otsa paned boost controlleri (spring/ball tüüpi) ja sealt edasi viid vooliku uuesti ringlusesse ehk siis enne turbot ja peale õhulugejat. Sealt peab reguleerima ainult väheke rõhku, muidu võib see beniini regulaator lihtsalt katki minna. Vaakumi kohta niipalju et boost cont. sulgub kohe kui tekib vaakum.

testida saab nii et mootor tööle tühikäigul, voolik bena regulaatorisse ja lased sinna vaikselt survet sisse - samal ajal jälgid palju bena rõhk tõuseb.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks! (?)
xTc
Postitusi: 78
Liitunud: 03.04.2005 14:28
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas xTc »

see klapp töötab ju nii et tühikäigul on lahti ja kui gaasi annad siis tõmbab kinni ja ei lase bean tagasi vaid pihustitesse kas on mul õigus??
Kasutaja avatar
zoom1
Postitusi: 833
Liitunud: 03.12.2004 20:27
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas zoom1 »

ega ta täitsa kinni ei lase, seal on membraan mis lihtsalt vaakumi vähenedes sulgub kõvemini
kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks
Ei juhtu tühikäiguga midagi - proovisin ka nii et tühikäigul võtsin vooliku tagant ära ja ei muutunud mitte midagi.
CA18DET best et 11.1s 205kmh
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

zoom1 kirjutas:ega ta täitsa kinni ei lase, seal on membraan mis lihtsalt vaakumi vähenedes sulgub kõvemini
kui sa originaal benarõhuregulaatorilt vaakum vooliku minema viskad siis peaks mootot "täis" minema. Segu läheb rikkaks
Ei juhtu tühikäiguga midagi - proovisin ka nii et tühikäigul võtsin vooliku tagant ära ja ei muutunud mitte midagi.
aga kas benarõhk tõusis kui vaakumi ära võtsid, ja kui palju tõusis
tt
Postitusi: 285
Liitunud: 08.02.2005 17:06
Asukoht: TLN

Postitus Postitas tt »

Minuteada peaks olema nii, et kui kella klapile järgi ühendad ja vaakumi küljest ära krutid siis idee järgi peaksid kella pealt nägema seda, kui suur on benarõhk täispööretel ilma selleks gaasi põhja vajutamata.
Enda ex Calibral tõstsin sedamoodi benasurvet, et panin kella ventiili külge, tõmbasin vaakumi küljest ja vaheldumisi klapi kinnitagumisega kontrollisin, palju surve tõusis.

PS!

Kindluse mõttes soovitan vedada ka pumbale vähemalt neljaruudused kaablid nii massi kui plussi näol.Seda just eeskätt kõrgematel pööretel tekkiva nn. pingekao tõttu.
Kasutaja avatar
westor
Postitusi: 27
Liitunud: 29.01.2005 20:00
Asukoht: tartu

Postitus Postitas westor »

kas originaal juhtmed siis kuumenevad nii üle et võivad sulama hakata.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

aga kas 2 originaal bensupumpa võib panna kõrvuti nii, et mõlemale pumbale tuleb paagist bensuvoolik eraldi külge ja peale pumpasid saavad voolikud kokku ja üks voolik läheb edasi "fuel rail-i"
Vasta