1. leht 4-st
probleem 200 sx'iga
Postitatud: 27.03.2007 19:32
Postitas martti911
Tegemist on 89 a nissan 200sx Milles võib olla prob. kui masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud on sisselase ja pihustid proovitud on ka uut aju enam ei oska midagi teha lukkseppadel on juhe koos palun teada anda kas tel teel või siia!!!!!! TÄNUD ETTE
edit by Kuuno:pealkiri
Postitatud: 27.03.2007 21:02
Postitas Reims
Ma viskan omalt poolt paar koma kuskile ridade vahele
Postitatud: 27.03.2007 21:48
Postitas ejay
kat on all veel?
Postitatud: 28.03.2007 7:32
Postitas Derik
Minu omal ka ei läinud pöörded üle 4000 ja paukus, siis asi oli mingis pistikus gaasiklapi juures (oli vist gaasiklapp või oli segusiiber,kuis õige on

) Sisselaske kollektori alguses on mingid 3-4 pistikut. Ma kiskusin kõik lahti puhastasin (olid väga öksudeerunud) uuesti kokku ja kõik ok.
Postitatud: 28.03.2007 12:36
Postitas martti911
Tänud kommentaaride eest proovime ära. Aga kui kellelgi veel on midagi lisada siis palun väga.
KUID PALUN EMAKEELE MEHED VÕI SIIS KOMA MEHED HOIDKE OMAD TEADMISED ENDALE. TÄNUD.
Re: 200 sx
Postitatud: 28.03.2007 15:12
Postitas RFL
martti911 kirjutas: masinal lihtsalt ei lähe 4,5 tuhande pöörde vahetatud
mis häda su autol on üldse? sellest sogast ei saa ju aru ja sellepärast võiksidki õigekirja natukenegi jälgida
Postitatud: 28.03.2007 15:41
Postitas OKS
Väheke OT aga ei saa jätta mainimata...
Minuarust võiks sellise teema üldse lukku panna kuna inimene ei viitsi isegi korraliku pealkirja kirjutada. Sellest tekstist on suht raske aru saada mis probleem üldse on ja siis veel ülbitseda ka sellel teemal.
Postitatud: 12.04.2007 11:25
Postitas junsu
tere
küsimus selline,et palju peab olema s13 kütuserõhk?tühikäigul,boosti all jne...
mure siuke,et auto ei liigu enam üldse.kui turbo taha tuleb(~2800rpm) siis korraks on tunda,et "hakkas puhuma"

ja siis edasi peale 3500rpm on täiesti jõuetu.mõnikord on turbo rakendumisel tunda ka kerget jõnksutamist.üle 3,5k lihtsalt uimab,ei tõmble.boostikell näitab ilusti 0,8 ja püsib nii lõpuni.
Postitatud: 13.04.2007 23:22
Postitas junsu
pean suure häbiga tunnistama,et lõpuks sai vahetatud ka bensufilter,millest enam suurt miskit läbi käiia ei tahtnud

probleemile täit lahendust siiski ei saanud.lõpp kaob ikka kuhugi ära.põhimõtteliselt on olemas kõik vahendid rõhu mõõtmiseks,aga seda pole siiani teinud,kuna tekkis kiirel vaatlusel se mis-ots-kuhu-käib küsimus....
appi

Postitatud: 14.04.2007 1:17
Postitas Mihkel
Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
Postitatud: 16.04.2007 8:37
Postitas junsu
Mihkel kirjutas:Paistab, et kütusepump on S13 tüüpviga, kuna sümptomid suht sarnased ühe teise selle klubi autole
tahaks loota,et se nii oleks.tegi teine eile hommikul süüdet andes siukest kräunumist ka,et polegi enne siukest häält pumba poolt kuulnud.
samas huvitav on ka see,et mida rohkem sureb,seda rohkem hakkab bena võtma.praegu rahuliku sõiduga(paugutada ju ei saa nagunii,kuna ei liigu

on kulu keskmiselt 15l/100-le.asjaolu,mis paneb natuke pumbas kahtlema.
Postitatud: 16.04.2007 10:24
Postitas Ar21
Paljudel autodel, kui bena pump kulunud ja enam õiget rõhku anda ei suuda, kütusekulu suureneb tunduvalt.
Postitatud: 19.04.2007 11:38
Postitas junsu
veel üks mure
nimelt oskab keegi anda näpunäiteid,kuidas süüde paika panna.stroboga pole seal nagu minagi teha

se raudne reegel,et CAS keskasendisse ei anna minu isendi puhul tulemust.käima läheb ja sõidab,aga asi ikka väga mööda.rihmamärgid on ka paigas....mõistus otsas juba.kõige paremini käib,kui täitsa vasakule (varajaseks) keerata (oli nii ka ostes,eelmise nukaga) aga siis on madalalt jube jõuetu ...
Postitatud: 19.04.2007 13:42
Postitas ejay
mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
Postitatud: 19.04.2007 14:09
Postitas junsu
ejay kirjutas:mina panin stroboga endal ikkagi... Lihtsalt piibu ja küünla vahele pane küünlajuhe, mis sobib otstega.
krt,sellepeale ma ei tulnudki
aga miuke rihmarattal se õige märk on? neid seal 6-7 kõik ühesugused

et siis mitmes kriips enne ü.s.s. se õige oleks...