1. leht 2-st

Kas on vabalt hingavale diislile keegi pannud NITROT

Postitatud: 02.04.2005 22:49
Postitas jan44
Ei ole selle ala spetsalist vaid huviline. Oman parasjagu sellist autot mida on soov natuke võimsamaks ehitada,N2o või propaani süsteemide lisamisega. Oleks meeldiv kui keegi annaks asjakohast infi.

Ettetänades:Jan

Postitatud: 03.04.2005 8:33
Postitas Raivo (v6)
Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:

Postitatud: 03.04.2005 8:50
Postitas Raceboy
Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:

Postitatud: 03.04.2005 18:58
Postitas jan44
Raivo (v6) kirjutas:Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:
Mida soovitate? chippi ei saa kasutada.

Postitatud: 03.04.2005 19:00
Postitas jan44
Raivo (v6) kirjutas:Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:
Soovitada midagi

Postitatud: 03.04.2005 19:06
Postitas creese
diisel pole just kõige parem toorik mida tuunida

Postitatud: 03.04.2005 19:08
Postitas jan44
creese kirjutas:diisel pole just kõige parem toorik mida tuunida
seda küll aga tahaks proovida

Postitatud: 03.04.2005 19:17
Postitas Raceboy
No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.

Postitatud: 03.04.2005 19:21
Postitas jan44
Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.

Postitatud: 03.04.2005 20:26
Postitas creese
jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.
mille jaoks see propaan vajalik on :?

Postitatud: 04.04.2005 13:27
Postitas jan44
creese kirjutas:
jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.
mille jaoks see propaan vajalik on :?
Ma ei tea olen ainult kuulnud,et propaan juhitakse sissel kollektorisse mis edasi ei tea.Selle jaoks ma olengi foorumis natuke rumalate küsimustega kuna tahaks teha aga ei tea mida võib ja mis on võimalik diisliga ette võtta. :help

Postitatud: 04.04.2005 17:46
Postitas rosco
Ega vabalt hingavast diislist midagi head saa,osta parem bena mootor vahele.

Postitatud: 04.04.2005 20:56
Postitas jan44
rosco kirjutas:Ega vabalt hingavast diislist midagi head saa,osta parem bena mootor vahele.
st , et midagi on võimalik arendada ? või?

Postitatud: 04.04.2005 20:59
Postitas jan44
Raceboy kirjutas:Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:
Oskad sa mulle puust ette teha ja punaseks värvida miks ei saa nitrot diislile panna.

Postitatud: 04.04.2005 21:23
Postitas quattromees
jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:
Oskad sa mulle puust ette teha ja punaseks värvida miks ei saa nitrot diislile panna.
Raceboy jutt oligi ju puust ja punaselt!