Kas on vabalt hingavale diislile keegi pannud NITROT

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Kas on vabalt hingavale diislile keegi pannud NITROT

Postitus Postitas jan44 »

Ei ole selle ala spetsalist vaid huviline. Oman parasjagu sellist autot mida on soov natuke võimsamaks ehitada,N2o või propaani süsteemide lisamisega. Oleks meeldiv kui keegi annaks asjakohast infi.

Ettetänades:Jan
Raivo (v6)
Postitusi: 2
Liitunud: 02.03.2005 11:01
Asukoht: PÄRNU

Postitus Postitas Raivo (v6) »

Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

Raivo (v6) kirjutas:Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:
Mida soovitate? chippi ei saa kasutada.
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

Raivo (v6) kirjutas:Kas sa oled hulluks läinud et dislale nitro panna tahad :lol:
Soovitada midagi
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

diisel pole just kõige parem toorik mida tuunida
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

creese kirjutas:diisel pole just kõige parem toorik mida tuunida
seda küll aga tahaks proovida
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.
creese
Postitusi: 205
Liitunud: 28.12.2004 15:29

Postitus Postitas creese »

jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.
mille jaoks see propaan vajalik on :?
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

creese kirjutas:
jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.
mille jaoks see propaan vajalik on :?
Ma ei tea olen ainult kuulnud,et propaan juhitakse sissel kollektorisse mis edasi ei tea.Selle jaoks ma olengi foorumis natuke rumalate küsimustega kuna tahaks teha aga ei tea mida võib ja mis on võimalik diisliga ette võtta. :help
Kasutaja avatar
rosco
Postitusi: 246
Liitunud: 14.01.2005 19:26

Postitus Postitas rosco »

Ega vabalt hingavast diislist midagi head saa,osta parem bena mootor vahele.
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

rosco kirjutas:Ega vabalt hingavast diislist midagi head saa,osta parem bena mootor vahele.
st , et midagi on võimalik arendada ? või?
jan44
Postitusi: 10
Liitunud: 02.04.2005 22:23
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas jan44 »

Raceboy kirjutas:Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:
Oskad sa mulle puust ette teha ja punaseks värvida miks ei saa nitrot diislile panna.
quattromees
Postitusi: 79
Liitunud: 07.12.2004 1:04
Asukoht: Viljandi

Postitus Postitas quattromees »

jan44 kirjutas:
Raceboy kirjutas:Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas :lol:
Oskad sa mulle puust ette teha ja punaseks värvida miks ei saa nitrot diislile panna.
Raceboy jutt oligi ju puust ja punaselt!
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...
Vasta