Kas on vabalt hingavale diislile keegi pannud NITROT
Kas on vabalt hingavale diislile keegi pannud NITROT
Ei ole selle ala spetsalist vaid huviline. Oman parasjagu sellist autot mida on soov natuke võimsamaks ehitada,N2o või propaani süsteemide lisamisega. Oleks meeldiv kui keegi annaks asjakohast infi.
Ettetänades:Jan
Ettetänades:Jan
-
- Postitusi: 2
- Liitunud: 02.03.2005 11:01
- Asukoht: PÄRNU
Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas 

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
mille jaoks see propaan vajalik onjan44 kirjutas:Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.

Ma ei tea olen ainult kuulnud,et propaan juhitakse sissel kollektorisse mis edasi ei tea.Selle jaoks ma olengi foorumis natuke rumalate küsimustega kuna tahaks teha aga ei tea mida võib ja mis on võimalik diisliga ette võtta.creese kirjutas:mille jaoks see propaan vajalik onjan44 kirjutas:Õige jutt ta on ,et turboga mootor on odavam. Aga sellele peab olema ka mingi võimalus kas siis propaani näol vms.Raceboy kirjutas:No pane siis turbo peale, sellest kõige rohkem kasu, milleks jalgratast leiutada?? Kuigi efektiivsem ja odavam, eriti diisli puhul, on kohe turboga variant osta.

-
- Postitusi: 79
- Liitunud: 07.12.2004 1:04
- Asukoht: Viljandi
Raceboy jutt oligi ju puust ja punaselt!jan44 kirjutas:Oskad sa mulle puust ette teha ja punaseks värvida miks ei saa nitrot diislile panna.Raceboy kirjutas:Disladel juba staatiline surveaste üle 15:1, nitroga on sellel mootoril esimese shotiga keps külje pealt värsket õhku hingamas
1/8 mile - 8.628 @132.49km/h with slipping clutch...