Sai siis kuuaega tagasi selline tibukollane liikur muretsetud...
Aastaks on tal 2001 ja mootoriks 1.8 liitrine 132kw ja kõigeparem asjajuures et neljarattavedu mis tegelikult siiski lülitub siis aint sisse kui esirattad hakkavad ringi käima... Sõitnud on ta 85000 kuskil ise olen taga juba 1000 km juba sõitnud vb natuke rohkemgi. Midagi väga lisadest juures plegi ehk siis ainult originaalveljed mis tal on on päris kenad ja siis veel pidurdus ja libisemiskontroll ehk siis kui libedal külg ette hakkab minema siis sätib auto kiiresti uuesti otseks väga kasulik jubin . Väljaspoolt tahaks täistuuningu teha millaski kui finantsi rohkem tuleb, mootorikohapealt tahaks väikesi nipetnäpet teha koonusfiltrit ja sumpsi vahetada rohkem nagu hetkel ei tiagi...Edasi liigub väga rahuldavalt kuigi eks alati saaks paremini Bensukulu maanteel jääb kuskil 6 kanti mis on väga 5+ omadus samas jälegi linnas kuskil 12 kanti mis ple üldse positiivne. Ja veel 1 asi mis mind üllatas oli see et asja tühikaal on 1.5 tonni kopikatega ehk siis väikeauto kohta suhtkoht palju...
Põhjus miks sai just sellist värvi ja selline auto ostetud oli see et ta nägi hea välja... värv ple must ega punane vms nagu suuremal osal autodest ja liigub edasi niipalju kui täpselt vaja
panidki auto üles:) kena ja väljast väga midagi ütlev auto mumeelest...
4wd peaks olema igati ergas tglt selle mootoriga juba. vähemasti ei kulu rehve palju :P
Kõik muidu täitsa tore, velg sama kui minu Leonil (kollane värv on maitse asi, silma vist jääb vähemalt)
Aga kuda sa maanteel nii väikese benakulu saad, mul küll komput ei ole, aga lihtsad arvutused on näidanud, et alla seitsme ikka ei tule, linnas 12 on täitsa normaalne.
aaaa, no siis selge, ma pole vist 90nega sõitnud
Lahe auto igaljuhul, ma enda oma umbes aasta kasutanud ja igati rahul, edu sulle siis välimuse ehitamisel, enda auto puhul meeldib just see, et välimuse järgi ei oska keegi asjast nagu midagi arvata, aga siis kui vaja siis....
Kui tonni peale tahad saada, pead terve sisiu välja loopima ja ka osa keredetaile klaasfiibrist tegema.
Nelikveo detailid on antud autol ilmselt suht rasked.
Ega eriti suurt ei saagi kaalus alla.
Minu põhimõtete järgi autost istmete välja tõstmine kiirenduse ajaks enese petmine.
Auto peab olema terviklik ja liikuma selles konditsioonis piisavalt hästi.
Viimati muutis Mihkel, 31.03.2005 12:35, muudetud 1 kord kokku.