1. leht 2-st
O:"Autogauge" õlirõhukellale andurit..........OLEM
Postitatud: 01.03.2007 9:36
Postitas Robo
Vaja siis smoka seerja "Autogauge" õlirõhukellale ainult andurit (enda oma katki) mis käib ploki külge - võib pakkuda ka kolmikut,mis sobib Audi A4-le !!! Ploki ja anduri vahele käivaid vahetükid mille "Hüdroskandis" olen teha lasknud on juba kaks tükki ära murdund - nüüd oleks midagi asisemat tarvis
Terv.....Deiv 53424686
Postitatud: 01.03.2007 11:51
Postitas Mihkel
Paiguta see kolmik voolikuga kuskile mujale ja kinnita ilusti ära.
Siis kaob see murdumisprobleem ära.
Postitatud: 01.03.2007 12:08
Postitas Kuuno
minu näitest võiksid paljud õppida

hüdroscandis on müügil kõrgsurve voolikud millega tooks plokist õli välja ja sealt edasi kolmikusse! saab asja korralikult pidama ja ei ole murdumis probleemi!
Postitatud: 01.03.2007 16:53
Postitas Robo
See on hea mõte küll jahh aga andurit ikka vaja kuna vana vist pees - sees miskit koliseb

Postitatud: 01.03.2007 17:08
Postitas Mihkel
Kas Db-Hp ei paku seda eraldi?
Postitatud: 01.03.2007 17:09
Postitas Silwer
Sorry for ot aga mulle võib pakkuda AutoMeter õli temp andurit - läks tiba katki...

Postitatud: 01.03.2007 17:32
Postitas Raceboy
Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
Postitatud: 01.03.2007 18:11
Postitas Silwer
Raceboy kirjutas:Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
Huvitav kuidas ma mõõdan seda lömastatud andurit? Kui kellegil vedeleb kapi peal siis võiks ära mõõta ja teada anda millist sorti andurit on vaja otsida...
Postitatud: 01.03.2007 19:32
Postitas Raceboy
Ka lömastatud andurit annab mõõta. Mõistagi kui element sees veel kuidagigi terve on.
Postitatud: 01.03.2007 22:14
Postitas Silwer
Lömastatud ja pooleks.
Postitatud: 01.03.2007 22:32
Postitas Raceboy
No katsu termistor kätte saada, see on suht väike selle sees ja lootus on, et on terve.
Postitatud: 01.03.2007 22:39
Postitas patrik
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.
see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.
kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida
silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
Postitatud: 01.03.2007 23:04
Postitas Robo
Ei - kõige lihtsam oleks lihtsalt uus komplekt osta aga kuna kell terve siis lihtsalt proovin,et äkki kellelgi on ainult andurit kaa vedelemas

Postitatud: 01.03.2007 23:18
Postitas Raceboy
patrik kirjutas:Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.
see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.
kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida
silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
Sry patrik, siin sa paned veidi mööda. NTC andurite kurvi kuju on õigesti töötavatel anduritel kõikidel praktiliselt ühesugune, erinevus seisnebki just võrdluses ühesugusel temperatuuril takistusega. Seepärast piisabki NTC anduri puhul kurvi joonestamiseks ühest takistuse näidust mõnel kindlal temperatuuril.
Kaks mõõtmist eri temperatuuridel on mõistlik teha, kui pole veendunud, et andur NTC tüüpi on. BTDT palju-palju kordi.
Postitatud: 02.03.2007 0:16
Postitas Silwer
patrik kirjutas:silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
sul olid vdo kellad, mul on Autometer...
