Vaja siis smoka seerja "Autogauge" õlirõhukellale ainult andurit (enda oma katki) mis käib ploki külge - võib pakkuda ka kolmikut,mis sobib Audi A4-le !!! Ploki ja anduri vahele käivaid vahetükid mille "Hüdroskandis" olen teha lasknud on juba kaks tükki ära murdund - nüüd oleks midagi asisemat tarvis
Terv.....Deiv 53424686
Viimati muutis Robo, 02.03.2007 16:57, muudetud 1 kord kokku.
minu näitest võiksid paljud õppida
hüdroscandis on müügil kõrgsurve voolikud millega tooks plokist õli välja ja sealt edasi kolmikusse! saab asja korralikult pidama ja ei ole murdumis probleemi!
Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
Raceboy kirjutas:Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
Huvitav kuidas ma mõõdan seda lömastatud andurit? Kui kellegil vedeleb kapi peal siis võiks ära mõõta ja teada anda millist sorti andurit on vaja otsida...
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.
see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.
kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida
silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
Sry patrik, siin sa paned veidi mööda. NTC andurite kurvi kuju on õigesti töötavatel anduritel kõikidel praktiliselt ühesugune, erinevus seisnebki just võrdluses ühesugusel temperatuuril takistusega. Seepärast piisabki NTC anduri puhul kurvi joonestamiseks ühest takistuse näidust mõnel kindlal temperatuuril.
Kaks mõõtmist eri temperatuuridel on mõistlik teha, kui pole veendunud, et andur NTC tüüpi on. BTDT palju-palju kordi.