O:"Autogauge" õlirõhukellale andurit..........OLEM

Turbo autod ja osad.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

O:"Autogauge" õlirõhukellale andurit..........OLEM

Postitus Postitas Robo »

Vaja siis smoka seerja "Autogauge" õlirõhukellale ainult andurit (enda oma katki) mis käib ploki külge - võib pakkuda ka kolmikut,mis sobib Audi A4-le !!! Ploki ja anduri vahele käivaid vahetükid mille "Hüdroskandis" olen teha lasknud on juba kaks tükki ära murdund - nüüd oleks midagi asisemat tarvis :roll: :!:
Terv.....Deiv 53424686
Viimati muutis Robo, 02.03.2007 16:57, muudetud 1 kord kokku.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Paiguta see kolmik voolikuga kuskile mujale ja kinnita ilusti ära.
Siis kaob see murdumisprobleem ära.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

minu näitest võiksid paljud õppida :)
hüdroscandis on müügil kõrgsurve voolikud millega tooks plokist õli välja ja sealt edasi kolmikusse! saab asja korralikult pidama ja ei ole murdumis probleemi!
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

See on hea mõte küll jahh aga andurit ikka vaja kuna vana vist pees - sees miskit koliseb :-D :!:
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kas Db-Hp ei paku seda eraldi?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Sorry for ot aga mulle võib pakkuda AutoMeter õli temp andurit - läks tiba katki... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.

Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Raceboy kirjutas:Mis vahet seal on, mis tootja oma see temperatuuriandur on? Mõõtke kahel temperatuuril takistus ära ja nii on kohe teada, milline olema peab. Kahel temperatuuril seepärast, et välistada võimalust, et andur on PTC, uue aga ostad NTC-tüüpi. 99% on NTC-tüüpi andurid.

Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur. Sellepärast ongi mõistlik poes mõõta. Enamik on toatemperatuuril mõni kOhm ja seal paarikümneoomine vahe takistuses ei loe midagi, näitu mõjutab see alla kraadi. Enamik näidikuid on veelgi ebatäpsemad.
Huvitav kuidas ma mõõdan seda lömastatud andurit? Kui kellegil vedeleb kapi peal siis võiks ära mõõta ja teada anda millist sorti andurit on vaja otsida...
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Ka lömastatud andurit annab mõõta. Mõistagi kui element sees veel kuidagigi terve on.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

Lömastatud ja pooleks.
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

No katsu termistor kätte saada, see on suht väike selle sees ja lootus on, et on terve.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.
see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.


kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida

silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Ei - kõige lihtsam oleks lihtsalt uus komplekt osta aga kuna kell terve siis lihtsalt proovin,et äkki kellelgi on ainult andurit kaa vedelemas :) :!:
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

patrik kirjutas:
Kõige lihtsam on muidugi võtta andur, sellega poodi minna ja leida samal temperatuuril sama takistust omav andur.
see ei anna mitte mingit tulemust, võid sattuda täiesti vale anduri otsa.


kõige lihtsam võtta pote ja andurit simuleerida. kara üles joonistada ja selle järgi uus valida

silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
Sry patrik, siin sa paned veidi mööda. NTC andurite kurvi kuju on õigesti töötavatel anduritel kõikidel praktiliselt ühesugune, erinevus seisnebki just võrdluses ühesugusel temperatuuril takistusega. Seepärast piisabki NTC anduri puhul kurvi joonestamiseks ühest takistuse näidust mõnel kindlal temperatuuril.
Kaks mõõtmist eri temperatuuridel on mõistlik teha, kui pole veendunud, et andur NTC tüüpi on. BTDT palju-palju kordi.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Silwer
Postitusi: 664
Liitunud: 09.12.2004 20:12

Postitus Postitas Silwer »

patrik kirjutas:silwer, kas sul mitte vdo ei olnud?
sul olid vdo kellad, mul on Autometer... :)
BMW 325i E30 2,8L stroker & BMW 328iA E36 Touring
Suletud