1. leht 3-st

Nissan 200sx s13 - Gert001

Postitatud: 27.02.2007 1:03
Postitas Gert001
Ehk minu Nissan ei pasta siinsete autode seast eriti valja, teen teema kõigepealt küsimuste esitamise tarbel. Auto toodud Šveitsist.
Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab. Oskab keegi aidata? õlid, vedelikud, filtrid vahetatud. Õhulugejat puhastasin igaks juhuks peale probleemi algust. Lambdat käisin kontrollimas. Pidi olema korras. Ainuke mis lähipaeval kohale peab joudma on rihmad ja rullikud, aga selle probleem ei peaks peituma.

Peale ostu tehtud järgmised asjad: mahlad vahetatud, paigaldatud turbokell, kollektori tihend vahetatud. Signa, toonklaas, heli kaabeldus ja heli ise eriti ei peaks mootorit puutuma :)


Et teemas püsida panen mõne pildi autost.

Ostuhetk:
Pilt

Pilt

Pilt

Tihendi vahetus:
Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Lisakoormus:
Pilt

Postitatud: 27.02.2007 8:59
Postitas Askonz
bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)

Postitatud: 27.02.2007 9:48
Postitas Fos
Askonz kirjutas:bensupump hakkab otsi andma minu vana nissan tegi sama jama ja siis ükshetk sai lihtsalt otsa :)
jah. seda juba uue omaniku käes, kellega koos sai päris palju vaeva nähtud ja isegi teele jäädud selle pärast, kuna sa ei jaganud oma teadmisi pumba seisukorra kohta. Aga ok.

Originaal pump sai vahetatud walbro vastu ja probleem kadus. Aga mis sul segu käll näitab sellel ajal, kui ta kinni tõmbab?

Postitatud: 27.02.2007 11:50
Postitas eclipse
küünlad :!:

Postitatud: 27.02.2007 13:28
Postitas temp
kas turbo õli ei leki?

mul oli tõmblemine ja poomine kunagi seotud sellega, et turbo hakkas läbi minema.

Postitatud: 27.02.2007 14:34
Postitas Gert001
Oskab keegi anda nõu pumba tootlikuse kontrollimiseks? Ostaks kas või kohe uue, kui teaks täpselt, et pumbas viga. Segukell kahjuks puudub. Küünlad kuvad ja heleroosakad-pruunid. Turbo lekke kohta ei oska midagi öelda. Mõni nädal tagasi käis maas, oli enamvähem korras. Rõhuga pole kah probleeme.

Loodan et pumbas viga.

Fos mäletad ehk milline walbro läks peale? Paagisisene?
Ise asun Jõhvis, seega varuosade suhtes on mul täielik kaos. Kohalikud poed on suhteliselt algelised. Seega kui mingi link olemas vajamineva pumbaga, mis Eesti poed müüvad - lisage julgelt.

Postitatud: 27.02.2007 14:44
Postitas OKS
Minul oli samamoodi alguses tuli lihtsalt tühi koht sisse mingi pöörde pealt ja lõpuks ei läinud enam üldse pöördesse ja siis andis pump lõpliklt saba.

Postitatud: 27.02.2007 14:47
Postitas Mihkel
Pumpa saad kontrollida sõiduajal rõhu mõõtmisega.

Walbro pumpasid pakub kasutaja PARM (Keisei-Racing).

Postitatud: 27.02.2007 15:30
Postitas temp
pumba kontrollimiseks segukell.

Postitatud: 27.02.2007 15:37
Postitas Kuuno
temp kirjutas:pumba kontrollimiseks segukell.
nokkimine aga pumba kontrolliks manomeeter, segu kontrollimiseks segukell :)

Postitatud: 27.02.2007 15:42
Postitas temp
minu arust bensu rõhku on suht tülikas mõõta sõidu ajal.
segukell pealt näed kohe ära kui pump enam ei jõua...

Re: Nissan 200sx s13 - Gert001

Postitatud: 27.02.2007 15:49
Postitas Siim
Gert001 kirjutas: Ostuhetkel oli veaks väljalaske kollektori ja bloki vaheline tihend, mille vahetasin ära, kuid paar päeva enne seda hakkas auto pooma, alates 3000rpm ja see asi kestab ka tänase päevani. Rahulikult kiirendades poomine puudub, kuid kiiremini sõites hakkab auto 3000rpm-i peal tõmblema ning teeb seda kuni 3500-4000rpm. Edasi võib sama asi korduda juba ~ 5000rpm juures. Poomine algab just siis, kui turbo hakkab kiiresti rohku andma ning tõmblemise ajal touseb rõhk ilusti nagu peab, aga auto seisab.
pumba djela.
Samamoodi teeb ainult fuel-cuts veel ja liigselt suure kytuserõhuga.
:-D head ajad tulevad meelde seoses selliste jamadega.

Postitatud: 27.02.2007 15:50
Postitas Gert001
Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.

Postitatud: 27.02.2007 15:54
Postitas LS
Gert001 kirjutas:Sõiduajal tõesti akrobaatikat ei soovi teha. Segukella järgi võib näha segu seisu, kuid pumba tootlikust täpselt ei näita. Siiralt loodan et asi pumbas, sest järgmine nädal (kui asi kasutaja Prim-i kätte jõuab), tahaks asja ära vahetada Walbro vastu.
miks akrobaatikat? Manomeetrile annab ju vooliku külge panna ja tuua see ajutiselt kapoti vahelt klaasi taha. Igatahes kindlam viis probleemi tuvastamiseks kui segukell.

Postitatud: 27.02.2007 15:55
Postitas Kuuno
sest probleem võib olla ju, pumbas v pihustites, v isegi el systeemis
lihtsalt võimalikud variandid. Ja manomeeter ellimineeriks pumba... :)