1. leht 1-st
K: Turbo monopritsungile?
Postitatud: 17.02.2007 2:09
Postitas ork
Autoks on Golf 3 1.8 66kw monopritsung. Teoorias on plaan selline, et kasutada Citroeni Jumperi 2.0 td turbot, diisel BMW coolerit, peale panna FPR, surveaste langetada 10:1 pealt u. 8-8,5:1-le kasutades 2mm paksemat plokikaane tihendit, aju jätaks originaali. Originaalis on bensiini rõhk 1 atm, fpr-iga pikistasin 2 atm-i, rohkem pump ei suutnud. Üle 0.5 bari turborõhku,originaal sisu juures peale ei tahaks keerata.
Kas selline kombinatsioon on üldse võimeline tööle hakkama ja vastu pidama igapäeva liikluses või olen ma liiga naiivne seda lootes?
Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
Igasugused soovitused ja nõuanded on teretulnud

.
Postitatud: 17.02.2007 2:20
Postitas Mihkel
Igapäevaliikluses kasutamiseks võib need originaalaju projektid üldiselt ära unustada.
Monopritse on ka selline asi, mille mina ära unustaks.
Postitatud: 17.02.2007 3:25
Postitas Laisu
monopritse ei ole ju originaaliski(vabalthingavana) suurem asi, eks idee on teostatav, kuid mõningate muude muudatustega, esimesena siis teine toide, selle leiad mõne muu golfipealt.
Postitatud: 17.02.2007 10:06
Postitas patrik
Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
viimati kui ma kontrollisin oli vask metall. võibolla tänapäeval õpetatakse koolis midagi muud
Igasugused soovitused ja nõuanded on teretulnud
66kw auto soovitaks võimsama vastu vahetada. võta vr6 näiteks. samuti loe vähemalt esimestel lehtedel olevad teemad läbi
Postitatud: 17.02.2007 12:08
Postitas puna
See masin juba originaalis vähe kehvake sellisteks aretusteks.
Postitatud: 17.02.2007 13:30
Postitas ork
patrik kirjutas:Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
viimati kui ma kontrollisin oli vask metall. võibolla tänapäeval õpetatakse koolis midagi muud
Seda ma ei tea mida, tänapäeval koolis õpetatakse aga jah vask on tõesti metall, said aru küll mida ma tekstis mõtlesin.
Ma tänan kõiki abi eest

Postitatud: 17.02.2007 16:09
Postitas Jaan
enda autole lasin ka sellise 2mm vesilõikuses teha suursõjamäel, ei juhtu selle vasega seal midagi, eriti 0,5.-bari juures. läksin tihend näpus sinna ja raha küsiti 650 eeki kui mälu ei peta. ainult, võid üle toonitada, et nad ikka hoolikalt teeks, mul olid paar auku natuke nihkes. õnneks küll mitte silindrite omad

Postitatud: 17.02.2007 18:44
Postitas ork
Kardan lihtsalt seda, et ta ei pruugi vastu pidada, sest vask on ju pehme, minu mootori puhul tuleks vasest tihend teha ~4mm paks, et saavutada soovitud surveaste.

Arvn, et terasest oleks vist targem teha, kui üldse tegemiseks läheb.
Postitatud: 17.02.2007 19:09
Postitas Jaan
no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
Postitatud: 18.02.2007 15:39
Postitas veider
Jaan kirjutas:no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
Mis kasu nendest kahest plokikaanetihendist on?
Postitatud: 18.02.2007 16:07
Postitas jannyy
veider kirjutas:Jaan kirjutas:no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
Mis kasu nendest kahest plokikaanetihendist on?
Surveaste väheneb.
Postitatud: 18.02.2007 18:13
Postitas Jaan
ei, see vask üksinda ei tihenda seal ära ju midagi. kui nii lihtne oleks siis ei ostaks ju keegi mitu kilo maksvaid plokikaanetihendeid
Postitatud: 19.02.2007 0:00
Postitas ork
Miks ei peaks vask tihend tihendama, enne kokku panemist tuleb ta pehmeks lasta. Vist oli selle toimingu nimi noolutamine, kus vask lastakse gaasikeevitusega punaseks ja visatakse vette ja pärast seda ongi tihend pehme. Mäletan, et vene mootorratastel olid plokikaane tihendid just vasest.
Postitatud: 19.02.2007 0:46
Postitas Jaan
kindlasti ei käi see lihtsalt gaasikeevitusega kuumutamise läbi. kui see nii lihtne oleks siis ei oleks ju originaaltihenditel mingit mõtet.