K: Turbo monopritsungile?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
ork
Postitusi: 16
Liitunud: 12.12.2006 0:10
Asukoht: Tallinn

K: Turbo monopritsungile?

Postitus Postitas ork »

Autoks on Golf 3 1.8 66kw monopritsung. Teoorias on plaan selline, et kasutada Citroeni Jumperi 2.0 td turbot, diisel BMW coolerit, peale panna FPR, surveaste langetada 10:1 pealt u. 8-8,5:1-le kasutades 2mm paksemat plokikaane tihendit, aju jätaks originaali. Originaalis on bensiini rõhk 1 atm, fpr-iga pikistasin 2 atm-i, rohkem pump ei suutnud. Üle 0.5 bari turborõhku,originaal sisu juures peale ei tahaks keerata.
Kas selline kombinatsioon on üldse võimeline tööle hakkama ja vastu pidama igapäeva liikluses või olen ma liiga naiivne seda lootes?
Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
Igasugused soovitused ja nõuanded on teretulnud :) .
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Igapäevaliikluses kasutamiseks võib need originaalaju projektid üldiselt ära unustada.
Monopritse on ka selline asi, mille mina ära unustaks.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

monopritse ei ole ju originaaliski(vabalthingavana) suurem asi, eks idee on teostatav, kuid mõningate muude muudatustega, esimesena siis teine toide, selle leiad mõne muu golfipealt.
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
viimati kui ma kontrollisin oli vask metall. võibolla tänapäeval õpetatakse koolis midagi muud

Igasugused soovitused ja nõuanded on teretulnud
66kw auto soovitaks võimsama vastu vahetada. võta vr6 näiteks. samuti loe vähemalt esimestel lehtedel olevad teemad läbi
puna
Postitusi: 522
Liitunud: 28.06.2006 11:38
Asukoht: Tallinn - Helsinki

Postitus Postitas puna »

See masin juba originaalis vähe kehvake sellisteks aretusteks.
Tel. 5654585
ork
Postitusi: 16
Liitunud: 12.12.2006 0:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ork »

patrik kirjutas:
Kas plokikaane tihendi võib teha vasest või peaks ta kinndlasti olema metallist?
viimati kui ma kontrollisin oli vask metall. võibolla tänapäeval õpetatakse koolis midagi muud
Seda ma ei tea mida, tänapäeval koolis õpetatakse aga jah vask on tõesti metall, said aru küll mida ma tekstis mõtlesin.

Ma tänan kõiki abi eest :bb
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

enda autole lasin ka sellise 2mm vesilõikuses teha suursõjamäel, ei juhtu selle vasega seal midagi, eriti 0,5.-bari juures. läksin tihend näpus sinna ja raha küsiti 650 eeki kui mälu ei peta. ainult, võid üle toonitada, et nad ikka hoolikalt teeks, mul olid paar auku natuke nihkes. õnneks küll mitte silindrite omad :lol:
Pilt
ork
Postitusi: 16
Liitunud: 12.12.2006 0:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ork »

Kardan lihtsalt seda, et ta ei pruugi vastu pidada, sest vask on ju pehme, minu mootori puhul tuleks vasest tihend teha ~4mm paks, et saavutada soovitud surveaste. :? Arvn, et terasest oleks vist targem teha, kui üldse tegemiseks läheb.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
veider
Postitusi: 232
Liitunud: 13.08.2006 22:55
Asukoht: Tartumaa

Postitus Postitas veider »

Jaan kirjutas:no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
Mis kasu nendest kahest plokikaanetihendist on?
No comment!
jannyy
Postitusi: 44
Liitunud: 08.06.2005 13:00
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas jannyy »

veider kirjutas:
Jaan kirjutas:no ma usun, et kui minul peab 2mm-ne 1barise rõhu juures siis 4mm 0,5bari juures kestab su lapselapsed ka üle. aga kas oled ka arvestanud paksust mõõtes sellega, et see vasest plaat käib 2.-e plokikaanetihendi vahele.
Mis kasu nendest kahest plokikaanetihendist on?
Surveaste väheneb.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

ei, see vask üksinda ei tihenda seal ära ju midagi. kui nii lihtne oleks siis ei ostaks ju keegi mitu kilo maksvaid plokikaanetihendeid
ork
Postitusi: 16
Liitunud: 12.12.2006 0:10
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ork »

Miks ei peaks vask tihend tihendama, enne kokku panemist tuleb ta pehmeks lasta. Vist oli selle toimingu nimi noolutamine, kus vask lastakse gaasikeevitusega punaseks ja visatakse vette ja pärast seda ongi tihend pehme. Mäletan, et vene mootorratastel olid plokikaane tihendid just vasest.
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

kindlasti ei käi see lihtsalt gaasikeevitusega kuumutamise läbi. kui see nii lihtne oleks siis ei oleks ju originaaltihenditel mingit mõtet.
Vasta