Opel Calibra Turbo; GSI

Eputa oma autoga :)

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Opel Calibra Turbo; GSI

Postitus Postitas GSI »

Ostsin endale siis sellise isendi. Mõte oli, et talv on tulemas :( , kuid niipalju siis sellest.
Originaalsena siis asjal 150 kw. Praegu loodan, et ehk peaaegu selline kogus neid seal kaboall ka on.
Ostsin auto ja sõitsin temaga nii umbes 10 minutit, sest siis oli kohe garaažipeatus. Päeval oli nimelt enne auto ostu naca mööda tuuningusalonge pläristatud. Andre, endine Laki mees, oli muga kaasas ja kirus, et F&F tunne on peal, igalt poolt ostame midagi ja müüdud BMW 525 TDSA tagaiste oli igasugu lahedat nänni täis juba.
Loomalikult asusin kohe Autogauge boostikella installima. Kui miski seier pidevalt liigub, siis on sellel vaja ju ikka silma peal hoida. Krdi Cali oli nii hästi hoitud, et Eesti kalleima töökoja jämedaimat kruvikeerajat oli kohe kahju läbi tuleseina puristada. Aga mis seal ikka, volla pidi ju kaboalla jõudma. Kui oli vaja juhtmeid taha panna, tõttas appi Andre, sest pean olema aus, kui kodon on vaja pirni vahetada, tahaks ka töömehe kutsuda... no ei istu mulle see elektuuri värk kohe üldse. Igatahes läks Andrel kõik ok ja kui lülituvad tuled, siis hakkab helesinsiselt särama ka boostikell, mis kahepoolse teibiga kinnituva Autogauge kellahoidjaga vasakul armatuuri servas nüüd mulle silma vahib ja vihaselt seierit sinna-tänna loobib.
Vahepeal oli Andre suutnud ka Airo DB-HP käest soetatud blowoffi installima asuda. See pisike toru, mis sisisejat kandma pidi hakkama, läbimõõduga 40mm sai soetatud ES-Tuningust. Ok, sisselaske lõdvik on 40 kuid toru selles töökojas alla 45 polnud ja siis sai seda lõdvikut vägistatud sinna peale nagu selka plikasid-valus aga mõnus. Pääle nad said ja vahepeal jõudis Andre ka töökoja hääd keevitust paitada, laseb nagu siriseb. Andre oli nimelt lühikeste pükstega, sest naine oli tunked pessu käratanud ja vedas, et nii hea keevitus oli ja põlvi tuld täis ei pritsinud... paras California tuunija tunne oli peal küll, kui sõpra vaatasid keset detsembrit.
Igatahes sai Simoni blowoff külge ja vaakumivolla tegemine võttis aega umbes minuti. Olenemata minu soovist ES-Tuningust soetatud sinine voolik ümber auto keerata, peitis Andre selle ikka nii ära kui vähegi sai... tõbras!
Vahepeal sai installitud ka Es-ist soetatud jurakas Green'i koonus. Igavene jamps sellega, et mööda mootoriruumi kolistama ei jääks. Originaalkorpus oli pragude ja purunemiste tõttu kasutuskõlbmatu, sestap tuli teha ise mõned kinnitused erinevate nurkade all.
Järgmiseks tõstsime auto valge lae alla ja asusime Tuning.ee-st soetatud Remuse tagapotti installima. Üks jupp lisaks ja mõned keevitused - kurat, nagu selle auto jaoks tehtud.
Ostetud ja pagasnikus koos naise jõulukinkidega koliseb kaasa ka strutbaride komplekt - esimene ülemine ja alumine ja taga ülemine. Neid ei viitsinud installima hakata tol ööl, niigi lõpetasime 12 paiku. Xenonis vedeles selline komplekt ja hing ei lubanud seda maha jätta lihtsalt.
Igatahes on paari päeva sõdikogemus selline, et mul pole varem ssssss......pššššš autot olnud ja keskmine kütusekulu 15,9. Ärge pahandage kui teie ees või taga sõidab pidevalt kiirendav ja hoogu maha laskev Calibra ja seal sees mees kelle nägu peeretab peas.
Järgmine nädal ehk strutid ja 250 heppa chipijupp ka külge. Siis on talveauto hetkeks valma.
Vaatab, kui kevadeks on asi hinge kasvanud, siis jätan omale ja lasen kõhu vastu maad, panen cooleri, BBS-i moodi randiga veljed ja karbontiiva, kui ei siis läheb müüki ja midagi muud igapäevaseks töristamiseks. Suve üritusteks on ju praegu ehitamisel vabalthingav olemas.
Chip tuleb nii ehk naa, kuigi riiulil vedelb ka selle mootori jaoks Hestec... ma ei tea palju see mootor, käimar ja vahekast jõudu kestab.
Muus polegi midagi, sest tegelikult lootsin mingi Impreza leida, aga need kõik raiped, mida silm nägi. Calibra on küll kole nagu öö, kuid vähemalt korralik ja olgem ausad... ma olen ju Opeli mees. Kes tahab visata lausendi, et igast autost saab ükskord Opel, siis mul on teile vastus olemas: U wish :lol:
Selline siis mu uus 4x4 turbocali.
puhur
Postitusi: 17
Liitunud: 25.09.2006 10:07

Postitus Postitas puhur »

normaaaaalneeeee...
Sry, aga selline tekst tekitab tunde, et tegemist elupõlise rullnokaga.
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Tol õhtul oli endal ka selline tunne, et ainult streetrace on veel puudu :-D

Üks asi veel, olenemata sellest, et jätsime kõik muu all peale tagumise poti originaali, sai sumpa minu kõrvade jaoks ikka liialt vali. Ma ei tea kas panen originaali tagasi või peab mingi "vaigistaja" uude potti toppima.
Kasutaja avatar
Renn
Postitusi: 387
Liitunud: 04.02.2005 22:50
Asukoht: Tartu/Tallinn

Postitus Postitas Renn »

tere tulemast opeli 4 veo ja C20LET`i maailma:))
NisMo history: 3x 200sx S13, 1x Pulsar GTiR , 1x S14A ...to be continued
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Eile sai siis chipijupp ka külge ja õhtul natuke autot proovitud. Selgus aga kurb tõsiasi, et midagi on kuskil viltu. Millegipärast ei hoia rõhku. Tõuseb ca. 0,9 peale ja auto hakkab juba peaegu liikuma, kuid siis langeb rõhk tirinal 0,6 kanti. Peab hakkama lahti võtma juba :(
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Millega sa rõhku tõstsid - kelle paigaldatud chip:?:
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

Chip sai ES ist. Vaatab asja, proovib kõigepealt aktuaatorile karmima vedru panemist ja boostcontrolleri paigaldamist.
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

ilmselt sellest pole kasu, pigem tegemist mehaanilise veaga.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

no proovib... nii ehk naa oli tegelikult plaanis ainult blowoff panna
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

proovisime juba ju... actuatori lahtise otsaga. :-D
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Robo
Postitusi: 526
Liitunud: 01.05.2005 15:17

Postitus Postitas Robo »

Sam- minu autol proovisime ju ka peale Satge 3 pigaldamist lõpuks isegi lahtise aktuaatori voolikugaa ja midagi ei muutunud - lõpuks sain ikka ju aktuaatori lisavedruga ja MBC-ga rõhud heaks :roll: :!: Asi toimind ca. aasta aega ilusti :!: :!: :!:
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

Mina kontrolliksin igaljuhul WG ära, võllil igatahes päris kole loks sees. Orig actuatoriga ja korras WGga/mõradeta kojaga peaks hoidma palju rõõmsamalt!
Kui WG korras, siis järgmine lahendus oleks uus või parem actuator. Lisavedru on igatpidi poolik lahendus.

PS! kahjuks need actuatorid kuumapõrgu kõrval ei kesta igavesti.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
GSI
Postitusi: 135
Liitunud: 03.02.2005 21:23
Kontakt:

Postitus Postitas GSI »

ok, panime lisavedru, segukella ja Xenonist soetatud GREDDY Boost Controller PRofec B-Spec II. Ma pean ütlema, et kui ma peale chipi panemist streeraceil subarult lutti saamist oli vahepeal tunne, et oleks ikka pidanud Subaru ostma. Nüüd ütlen,et natuke oleks kütuserõhku veel vaja, sest see asi liigub nagu LOOM. Mart teab mis räägib ja see vedru aitas. Teine asi on Greddy jubin. Ma olen pool oma elu igasugu HKS-i ja Greddy jubinate ostjate üle naernud. Nüüd enam ei naera. Sibin-sabin Xenonisse, sest minust jäi sinna üks Greddy junn veel maha. Asi spoolib nagu ei iialgi varem, rõhku hoiab nagu mees seisaks hargivahel ja sihiks pulka actuatori kaikale. Peesse kõik MBC-d ja nende raharaiskajate üle naermised- this shit works and it works like hell... i need more fuel pressure.
Marko
Postitusi: 760
Liitunud: 02.02.2005 17:43

Postitus Postitas Marko »

GSI kirjutas:ok, panime lisavedru, segukella ja Xenonist soetatud GREDDY Boost Controller PRofec B-Spec II. Ma pean ütlema, et kui ma peale chipi panemist streeraceil subarult lutti saamist oli vahepeal tunne, et oleks ikka pidanud Subaru ostma. Nüüd ütlen,et natuke oleks kütuserõhku veel vaja, sest see asi liigub nagu LOOM. Mart teab mis räägib ja see vedru aitas. Teine asi on Greddy jubin. Ma olen pool oma elu igasugu HKS-i ja Greddy jubinate ostjate üle naernud. Nüüd enam ei naera. Sibin-sabin Xenonisse, sest minust jäi sinna üks Greddy junn veel maha. Asi spoolib nagu ei iialgi varem, rõhku hoiab nagu mees seisaks hargivahel ja sihiks pulka actuatori kaikale. Peesse kõik MBC-d ja nende raharaiskajate üle naermised- this shit works and it works like hell... i need more fuel pressure.
ära ikka liiga hoogu ka mine ;) paneme täna/homme g-techi peale ja mõõdame kuidas tegelikult liigub? segukell - WB või see tavaline 1K raha maksev? kui homme tallinnas oled ehk saab kokku ja näitad seda boostcontrollerit, mul ka ilmselt vaja hankida :roll:
subaruga saab ju alati uuesti joonestada :lol: :lol: :lol:
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Jaan
Postitusi: 644
Liitunud: 21.04.2006 18:45
Asukoht: tallinn

Postitus Postitas Jaan »

sorry, mul on reede õhtused kohustuslikud õlled sees ja nüüd tüüpilise eesti mehena julgen ütelda- et ei saa mitte ööd ega mütsi aru sellest teemast. ainult mingid inimeste nimed, ilmselt on need eesti mõistes kõik härrad kilowattid.
ühesõnaga ei saa ma aru, kas sul liigub see auto või mitte. kohati räägid streetrace puudulikusest siis kurdad, et said subaru käest streetracel lutti. ja tegelik siht oli ainult blow-off panna, aga ka on samas miski chip küljes... jube keeruline :ohshit
karotše tegid teema 23.detsembril ja 7 päeva hiljem on auto nagu LOOM.
mida kuradit siis ülejäänud vennad siin aastate lõikes oma masinaid pusivad?
Vasta