O: Turbo ja väljalaskekollektori vahelise tihendi
O: Turbo ja väljalaskekollektori vahelise tihendi
Autoks on siis Fiat Uno 1.3T 1988 aasta. Tõenäosus, et keegi kodus sellist asja omab on kaduvväike. Millistest firmadest võiks otsimist alustada? Peale esinduse veel alternatiive on ?
selliseid tihendeid on soovitav lasta teha vasest, ja suurem hulk korraga, teha saab lasta nt www.waterjet.ee (veejoaga lõikamine), enne on vaja tihenditest teha CAD-joonis. Hind on suhteliselt soodne ka.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
see on väga kallis töö, parem on leida sõber-tuttav, kes AutoCadi oskab, ja need valmis teeb. Need pole nii keerulised ka, et hakkama ei saaks. Ja vaselehte võib lähiajal minu käest saada, 2mm paksust ainult. Nimelt lasen endale sealsamas vasest plokikaanetihendi teha.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Räägid äkki lähemalt palju plokikaanetihendi tegemine maksma läheb ?Raceboy kirjutas:see on väga kallis töö, parem on leida sõber-tuttav, kes AutoCadi oskab, ja need valmis teeb. Need pole nii keerulised ka, et hakkama ei saaks. Ja vaselehte võib lähiajal minu käest saada, 2mm paksust ainult. Nimelt lasen endale sealsamas vasest plokikaanetihendi teha.
Alfa Romeo Brera 3.6 JTS V6 Q4
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
Ex Fiat Coupè 16v Turbo 342hj/466nm
kuna sõber oskab CAD-i ja töötab disainibüroos, saab ta tihendi sisse skaneerida, lihtsustades sellega töö hulka oluliselt, hoian selle pealt kõvasti $$€€ kokku. Kui joonis ja materjal olemas, maksab hinnapäringu järgi waterjetis tihendi lõikamine ~700-900kr. Täpselt ei teadnud mees öelda, pidi sõltuma töö käigus
Aga, vaskplokikaanetihendit ei soovitata panna, kui pole paigaldatud ka sepistet kolbe, see saadab nad esimese tõsisema detonatsiooni puhul kohe prügihunnikusse. Pealegi, vasktihendi puhul on väga oluline nii plokk, kui kaas ära lihvida ja veatult kokku sobitada(pinnaerinevus ei tohi ületada 0.1mm), tungivalt soovitatakse O-ringida ja kasutada tikkpolte.
EDIT: materjaliks sobib vaid punane vask, seda saab erinevates paksustes (reg. surveaste!) tahvlitena Enimorist (asub Tööstuse tn. Koplis)

Aga, vaskplokikaanetihendit ei soovitata panna, kui pole paigaldatud ka sepistet kolbe, see saadab nad esimese tõsisema detonatsiooni puhul kohe prügihunnikusse. Pealegi, vasktihendi puhul on väga oluline nii plokk, kui kaas ära lihvida ja veatult kokku sobitada(pinnaerinevus ei tohi ületada 0.1mm), tungivalt soovitatakse O-ringida ja kasutada tikkpolte.
EDIT: materjaliks sobib vaid punane vask, seda saab erinevates paksustes (reg. surveaste!) tahvlitena Enimorist (asub Tööstuse tn. Koplis)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;