Eks siis on kunagi hea vaadata, mis oli plaanis teha ja mis tegelikult ka tehtud.
Saamislugu pikalt ei viitsi kirjutada seda saab ka veits lugeda siit
Aga siis autost kah.
Vin koodi järgi 2001`se aasta mudel aga arvele võetud 2000 aasta 29 novembril.
Mootoriks siis VAG grupi 1.8T 20V. 115KW.
Tibukollast värvi. Pool nahast sport istmed. Kliima, kompu ja stereo kõik ühes koos. Cupra spoileri ring ja kellade disain.
Seat spordi poolt timmitud veermik ja pidurid. Ulmeliselt suured pidurikettad nii pisikese auto kohta. Alla 15" velg alla ei mahu. Hetkel siis veereb 16" orig valukatel ringi.
Mugavus lisadest on veel el. aknad ja peeglid, käetugi ees, isetumenev peegel ja vihmasensoriga kojamehed.
Nüüdseks olen temaga sõitnud ca 1000 km`i. Esmamuljed on head, mõnusalt jäik ja sportlik. Erinevalt teistest "seljakottidest" pole see auto üldse öko. Keskmine kulu on 10+ l/100km.
Tänaseks on juba sidur vahetatud, mis otsustas juba teisel päeval siit ilmast lihtsalt lahkuda. Selletõttu seisis ka auto pea kuu aega.
Mõned ilustreerivad pildid kah.





Mis siis edasi selle putukaga: Talvel ei hakka miskit tegema, tahaks lihtsalt harjuda ja auto täielik käitumine selgeks saada igasugustes oludes.
Kevadepoole plaanis uus ja suurem cooler, chip, torukolle ja kunagi ka suurem turbo. Lisaks tahaks audio poolega miskit ette võtta ning ka uus bodykit. Kuna autol stockiski välimus suht hea siis tehniline pool kõigepealt. Lisaks tahaks ära käia OMC`l, et lõppkiirus teada saada ja mingil ametlikul drag`i üritusel Bracket`is sõita. Mõned OT`d tahaks ka ära proovida. Plaanid on küll suured aga eks aeg näitab, mis saab.
Tom