1. leht 3-st

K:kuidas paigaldada küttesegu kella?

Postitatud: 17.11.2006 14:05
Postitas mihkelm
Tere!
jama selline siis et ei saa sellest ingliskeelsest juhendist õieti aru ja üldiselt on üpriski keeruline seda paigaldada? äkki on keegi kes on varem paigaldanud ja oskab paremini seletada?

Postitatud: 17.11.2006 14:39
Postitas Kuuno
3 juhet peaks olema sellel
1 juhe(tavaliselt must) läheb massi
2 juhe(punane) läheb +12v syytevõtmega või tuledega ühendusse
3 juhe lamda anduri signaali

Postitatud: 17.11.2006 15:25
Postitas mihkelm
aga kus on lamda signaal?
ja kui need toimingud tehtud siis peakski nagu kõik tip-top olema? sellesuhtes et selles juhendis oli kirjas mingisugused ime asjad. muidu kellal on jah kolm juhet ja firma on autogauge.

Postitatud: 17.11.2006 15:26
Postitas Kuuno
lamda signaal tuleb lamda anduri kyljest. tavaliselt valge juhe vist aga võib ka hall olla :)

Postitatud: 17.11.2006 15:47
Postitas mihkelm
selge. eks ma veel küsi siis kui midagi peaks teisiti olema aga igaljuhul aitäh!

Postitatud: 17.11.2006 17:22
Postitas Mihkel
Ja vaata, et sa kella massi lambdaga ühe nn. potensiaali pealt võtaksid.
Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.

Postitatud: 17.11.2006 18:01
Postitas Raceboy
Mihkel kirjutas: Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.
NB kell on ise juba üks suur viga performance autol :)

Postitatud: 17.11.2006 18:28
Postitas temp
algse ja ajutise lahendusena ei ole tal häda midagi!
Saad vähemalt aimu kas kütet on või ei ole. Mingit seadistust teha küll ei õnnestu, aga asi ikkagi.

Postitatud: 17.11.2006 20:13
Postitas altz
Kuuno kirjutas:lamda signaal tuleb lamda anduri kyljest. tavaliselt valge juhe vist aga võib ka hall olla :)
Lambda signaal on must juhe. Valged on lambda soenduse juhtmed. 4juhtmelisel lambdal on hall juhe eraldi mass.

Postitatud: 17.11.2006 22:37
Postitas Mihkel
NB segukell on täiesti piisav, et peale korraliku seadistust WB lambdaga teda nö. kontrollindikaatorina kasutada.

Sellega näeb ära, kui midagi kütusesüsteemiga juhtub.

Postitatud: 17.11.2006 23:27
Postitas ranz
Mihkel kirjutas:Ja vaata, et sa kella massi lambdaga ühe nn. potensiaali pealt võtaksid.
Räägid ehk lähemalt? mismõttes siis sama potensiaali pealt?

Postitatud: 17.11.2006 23:35
Postitas Mihkel
Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.

Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.

Postitatud: 18.11.2006 13:33
Postitas Laisu
Mihkel kirjutas:Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.

Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.
kas siis nii ei võiks teha, et kuna lamdal on ju oma mass ka olemas, üks juhtmetest, et siis võtaks kellale ka massi samast juhtmest,ehk siis kellajuurest lamdajuurde läeb 2 juhet, signaal ja mass??

Postitatud: 18.11.2006 18:27
Postitas Miq
nii just peaksgi!

Postitatud: 20.11.2006 10:43
Postitas mihkelm
tänan kõiki! nüüd mõnipäev proovin ära panna! ja üks loll küsimus veel et kui lamda ei ole just seal kus ta koht algselt olema peaks (st et kui vabalthingavast on tehtud turbo auto) kas siis on üldse võimalik et ta õieti midagi näitama hakkab?