K:kuidas paigaldada küttesegu kella?
K:kuidas paigaldada küttesegu kella?
Tere!
jama selline siis et ei saa sellest ingliskeelsest juhendist õieti aru ja üldiselt on üpriski keeruline seda paigaldada? äkki on keegi kes on varem paigaldanud ja oskab paremini seletada?
jama selline siis et ei saa sellest ingliskeelsest juhendist õieti aru ja üldiselt on üpriski keeruline seda paigaldada? äkki on keegi kes on varem paigaldanud ja oskab paremini seletada?
Ja vaata, et sa kella massi lambdaga ühe nn. potensiaali pealt võtaksid.
Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.
Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
NB kell on ise juba üks suur viga performance autolMihkel kirjutas: Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
NB segukell on täiesti piisav, et peale korraliku seadistust WB lambdaga teda nö. kontrollindikaatorina kasutada.
Sellega näeb ära, kui midagi kütusesüsteemiga juhtub.
Sellega näeb ära, kui midagi kütusesüsteemiga juhtub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.
Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.
Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
kas siis nii ei võiks teha, et kuna lamdal on ju oma mass ka olemas, üks juhtmetest, et siis võtaks kellale ka massi samast juhtmest,ehk siis kellajuurest lamdajuurde läeb 2 juhet, signaal ja mass??Mihkel kirjutas:Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.
Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.