K:kuidas paigaldada küttesegu kella?

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

K:kuidas paigaldada küttesegu kella?

Postitus Postitas mihkelm »

Tere!
jama selline siis et ei saa sellest ingliskeelsest juhendist õieti aru ja üldiselt on üpriski keeruline seda paigaldada? äkki on keegi kes on varem paigaldanud ja oskab paremini seletada?
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

3 juhet peaks olema sellel
1 juhe(tavaliselt must) läheb massi
2 juhe(punane) läheb +12v syytevõtmega või tuledega ühendusse
3 juhe lamda anduri signaali
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

aga kus on lamda signaal?
ja kui need toimingud tehtud siis peakski nagu kõik tip-top olema? sellesuhtes et selles juhendis oli kirjas mingisugused ime asjad. muidu kellal on jah kolm juhet ja firma on autogauge.
Kuuno
Postitusi: 1750
Liitunud: 29.11.2004 10:24
Asukoht: tallinn, kopli

Postitus Postitas Kuuno »

lamda signaal tuleb lamda anduri kyljest. tavaliselt valge juhe vist aga võib ka hall olla :)
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

selge. eks ma veel küsi siis kui midagi peaks teisiti olema aga igaljuhul aitäh!
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Ja vaata, et sa kella massi lambdaga ühe nn. potensiaali pealt võtaksid.
Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

Mihkel kirjutas: Vastasel juhul tuleb kella näidule viga sisse.
NB kell on ise juba üks suur viga performance autol :)
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Kasutaja avatar
temp
Postitusi: 300
Liitunud: 13.01.2005 11:10
Asukoht: Tallinn 56158200

Postitus Postitas temp »

algse ja ajutise lahendusena ei ole tal häda midagi!
Saad vähemalt aimu kas kütet on või ei ole. Mingit seadistust teha küll ei õnnestu, aga asi ikkagi.
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

Kuuno kirjutas:lamda signaal tuleb lamda anduri kyljest. tavaliselt valge juhe vist aga võib ka hall olla :)
Lambda signaal on must juhe. Valged on lambda soenduse juhtmed. 4juhtmelisel lambdal on hall juhe eraldi mass.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

NB segukell on täiesti piisav, et peale korraliku seadistust WB lambdaga teda nö. kontrollindikaatorina kasutada.

Sellega näeb ära, kui midagi kütusesüsteemiga juhtub.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Kasutaja avatar
ranz
Postitusi: 423
Liitunud: 13.12.2004 14:17
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas ranz »

Mihkel kirjutas:Ja vaata, et sa kella massi lambdaga ühe nn. potensiaali pealt võtaksid.
Räägid ehk lähemalt? mismõttes siis sama potensiaali pealt?
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.
Mihkel
Postitusi: 4626
Liitunud: 16.12.2004 2:41
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Mihkel »

Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.

Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Laisu
Postitusi: 451
Liitunud: 08.09.2006 21:16
Asukoht: Saue/Tallinn

Postitus Postitas Laisu »

Mihkel kirjutas:Kella mass tuleb võtta mootori, mitte kere küljest, kuna andurile lähim massipunkt on mootor.
Kui võtad kerest, siis tekib pingelang, kuna mootori ja kere ühenduskohal on ka oma takistus.

Helitehnikaga tekib näiteks selline effekt, et kui vool ja mass on muude el. seadmetega (aknad, peeglid jne.) ühe peajuhtme peal,
siis võib hakata el. seadmeid kasutades kõlaritest prõks/vile läbi käima.
kas siis nii ei võiks teha, et kuna lamdal on ju oma mass ka olemas, üks juhtmetest, et siis võtaks kellale ka massi samast juhtmest,ehk siis kellajuurest lamdajuurde läeb 2 juhet, signaal ja mass??
Kasutaja avatar
Miq
Postitusi: 566
Liitunud: 06.01.2005 20:02
Asukoht: tln - kristiine

Postitus Postitas Miq »

nii just peaksgi!
mihkelm
Postitusi: 62
Liitunud: 25.09.2006 12:43

Postitus Postitas mihkelm »

tänan kõiki! nüüd mõnipäev proovin ära panna! ja üks loll küsimus veel et kui lamda ei ole just seal kus ta koht algselt olema peaks (st et kui vabalthingavast on tehtud turbo auto) kas siis on üldse võimalik et ta õieti midagi näitama hakkab?
Vasta