9,69sek ca 900hp Madtech S14a Rootsist

Kõik muu mis mujale ei sobi !

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
Lotusepoiss
Postitusi: 73
Liitunud: 29.11.2004 23:34

Postitus Postitas Lotusepoiss »

Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe
Proparts OÜ -Biggest supplier of Japanese imports in Estonia, Some imports- Supra MKIV TT Pulsar GTI-R, Subaru impreza STI Mitsu EVO 1,2,3,4,5,6,7,8, Mitsu Legnum/galant VR4, Nissan Skyline Mazda RX7 Toyota MR2 Turbo Toyota Soarer info@proparts.ee
Moss
Postitusi: 366
Liitunud: 14.12.2005 17:08
Asukoht: Vantaa
Kontakt:

Postitus Postitas Moss »

Lotusepoiss kirjutas:Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe
Hints maybe?

Aga 48psi boosti!? Jõunumber on muidugi muljetavaldav aga palju sellest alles jääks kui tavalist 98't peaks tankima?
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

Moss kirjutas:
Lotusepoiss kirjutas:Note the spark plugs they are using.........

/Ubbe
Hints maybe?

Aga 48psi boosti!? Jõunumber on muidugi muljetavaldav aga palju sellest alles jääks kui tavalist 98't peaks tankima?
NGK BCPR8ES
302hp/464nm
Hylas

Postitus Postitas Hylas »

ja proovi nüüd see see küünal panna põlema ka originaal süütepoolidega ning kõrge boostiga :-D :-D :-D
poisid kasutavad ka: Mercury marine ignition coils

iga asja jaoks on oma põhjuks miks ja millal midagi parem kasutada on
Kasutaja avatar
Samvel
Postitusi: 655
Liitunud: 29.11.2004 10:31
Asukoht: Tln
Kontakt:

Postitus Postitas Samvel »

see 9.69 oli neil vana setinguga sõidetud, u 700 jõudu oli toona.

Kiired poisid need svenssonid. Kuid kiireim sr20 200sx on Austraalias. Ja äsja said jänkid ka paari puudujääva hobuseta sellest mootorist 1000hp.
www.esracing.ee // www.facebook.com/esracingestonia
Siim
Postitusi: 686
Liitunud: 16.12.2004 18:43
Asukoht: Pärnu

Postitus Postitas Siim »

302hp/464nm
patrik
Postitusi: 225
Liitunud: 05.11.2006 19:39

Postitus Postitas patrik »

kummaline, et sellisest küünlast selline :hail
kasutan sama tüübi küünla boschi analoogi ilma sellele olulist tähendust andmata

võibolla tõesti tekiks probleeme mingite pisikeste cop setupidega
sds-i süütega ei ole probleeme olnud
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

patrik kirjutas: võibolla tõesti tekiks probleeme mingite pisikeste cop setupidega
COP-e on mitmesuguseid. Enamasti on odavama otsa originaal-poolid viletsapoolse sädemega, kuid korraliku coil-on-plugi vastu on raske saada, sest COP süsteem võimaldab tegelikult suurimat energiat küünlale anda (sequential süüte puhul jääb laadeks kordades rohkem aega, kui waste spark setupi puhul), lisaks ei ole kadusid küünlajuhtmetesse.
Ise olen standalone'ga tööle pannud 4 coil-on-plug süsteemi (2 aktiiv- ja 2 passiivpoolidega) ja siiani olen küll tulemustega väga rahul.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
altz
Postitusi: 244
Liitunud: 15.01.2005 1:15
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas altz »

tegelikult võiks eraldi teema kohe teha kus ainult kirjas, erinevad süüte lahendused, poolid, küünlad, mis küünal/pool mis rõhu jaoks sobib jne :)
Mis vahe on aktiiv ja passiiv poolidel?
Kasutaja avatar
Raceboy
Postitusi: 2243
Liitunud: 27.02.2005 13:58
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Raceboy »

altz kirjutas: Mis vahe on aktiiv ja passiiv poolidel?
Aktiicpoolidel on primaarahel sisseehitatud (tahab ainult logic-level impulssi +5v), passiivsed aga vajavad power-level IBGT väljundit (kuni 400v).
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Vasta