1. leht 2-st
Postitatud: 20.10.2006 10:31
Postitas Laisu
kuule, me siin hakkasime vaidlema siin...et ms värvi see auto on?
Postitatud: 20.10.2006 10:34
Postitas Kuuno
tundub et punane :D
sul kah 1 sumpa ots ära kadunud..mul endal oli sama asi ja kähku kiskusin teise kah ära..
(robi plun jätame ylejäänud postidest rohelise välja, tähh!
)
Postitatud: 20.10.2006 10:59
Postitas robi
Tegelikult on värviga selline jama,et oleneb millise nurga-alt vaadata.Kord punane,kord roosa jne.
PASSIS PUNANE.
Ja tagaistmel ootamas:

Postitatud: 20.10.2006 11:06
Postitas Ragnar
Ükstapuha mis autoga tegemist siis täiesti stock välimusega autole on suur tiib nagu sadul sea seljas. IMHO
Postitatud: 20.10.2006 11:25
Postitas mell
Värv on jah selline imelik... alguses arvasin et pildid moonutavad aga kui päriselus nägin siis vatasin et krt ongi selline lilla/roosa/punane

Btw sõidu ajal tuli sul päris korralikult sinist tagant. Ja mis puutub Ragzi kommentaari siis nõustun temaga (maitseasi). Kas keegi on muidu katsetanud ka kunagi mida need tuuningpoes pakutavad hiigeltiivad juhitavusega teevad ? Läheb midagi paremaks ka või on vastupidi ? Usun et väga täpselt reguleeritud ja ehitatud tiib täidab oma eesmärki hästi aga kui see lihtsalt sinna taha kruvida siis ... ?
terv. mell
Postitatud: 20.10.2006 13:20
Postitas Laisu
mell kirjutas:Värv on jah selline imelik... alguses arvasin et pildid moonutavad aga kui päriselus nägin siis vatasin et krt ongi selline lilla/roosa/punane

Btw sõidu ajal tuli sul päris korralikult sinist tagant. Ja mis puutub Ragzi kommentaari siis nõustun temaga (maitseasi). Kas keegi on muidu katsetanud ka kunagi mida need tuuningpoes pakutavad hiigeltiivad juhitavusega teevad ? Läheb midagi paremaks ka või on vastupidi ? Usun et väga täpselt reguleeritud ja ehitatud tiib täidab oma eesmärki hästi aga kui see lihtsalt sinna taha kruvida siis ... ?
terv. mell
mul ka plaanis mingi tiivake taha muretseda, puhtsalt juhitavuse pärast, sõber sõitis enda s13-ga metsa, sest 200km/h oli perse nii kerge et lauges kurvis viis minema, isegi raportis näitas seda...
Postitatud: 20.10.2006 14:48
Postitas robi
No suitseb sellepärast,et turbol lõtk sees(plaanis vahetus või remont).
Aga mis puutub tiiva mõjudesse,siis maanteel,kui kiirust üle 120-130 siis on ikka p....ga tunda küll,et auto tagaots rohkem maapinnaga sõbruneb.
Postitatud: 20.10.2006 15:13
Postitas mell
[/quote]
mul ka plaanis mingi tiivake taha muretseda, puhtsalt juhitavuse pärast, sõber sõitis enda s13-ga metsa, sest 200km/h oli perse nii kerge et lauges kurvis viis minema, isegi raportis näitas seda...[/quote]
Ma tean väga hästi su sõpra (Geir) ja ma sõitsin temast u 50 m tagapool kui see kõik juhtus ning tean ka tema eelmist nissanit. Minu arvamus asjast on natukene teistsugune... piisab kui vahetada välja kogu vedrustus (ka puksid ja muu jama), sest see kuidas see auto maantee peal käitus ei olnud sugugi normaalne..krt ujus nagu volga. Pigem võib seda avarii põhjust sealt otsida kui suure tiiva puudumisest. See auto on hea tuuning alge aga orginaalis pole ta kohe kindlasti mõeldud 200- kurve läbima

... ,samas mis mina ka tean. Vb on sellest tiivast tõesti midagi kasu.
m.
Postitatud: 20.10.2006 15:28
Postitas Laisu
mell kirjutas:
mul ka plaanis mingi tiivake taha muretseda, puhtsalt juhitavuse pärast, sõber sõitis enda s13-ga metsa, sest 200km/h oli perse nii kerge et lauges kurvis viis minema, isegi raportis näitas seda...[/quote]
Ma tean väga hästi su sõpra (Geir) ja ma sõitsin temast u 50 m tagapool kui see kõik juhtus ning tean ka tema eelmist nissanit. Minu arvamus asjast on natukene teistsugune... piisab kui vahetada välja kogu vedrustus (ka puksid ja muu jama), sest see kuidas see auto maantee peal käitus ei olnud sugugi normaalne..krt ujus nagu volga. Pigem võib seda avarii põhjust sealt otsida kui suure tiiva puudumisest. See auto on hea tuuning alge aga orginaalis pole ta kohe kindlasti mõeldud 200- kurve läbima

... ,samas mis mina ka tean. Vb on sellest tiivast tõesti midagi kasu.
m.[/quote]
ei nu seda kindlasti jah, et konkreetsel autol oli ka muid asju mis seda põhjustada võisid, kuid kuna juba originaalis on sellel autol väike tiivake, siis arvan et kindlasti midagi see mõjutab, tal oli see ju ära võetud. kahjuks ei ole endal kogemust nö. ilma tiivata ja siis korraliku tiivaga, juba sellepärast peaks ära proovima, et kas on mingit kasu ka, kui aga loogiliselt mõelda, siis õieti reguleeritud tiivast peaks ikka kasu olema ka:)
vedrustus ja puksid on mul juba praegu väga head;)
sorry for OT
Tere Härrased
Postitatud: 24.10.2006 19:19
Postitas Respeckt
Postitatud: 24.10.2006 20:28
Postitas RICE BURNER
Minu arvamus sellest tiivast!!! t on kyll ilus lelu aga ,et seda kasutada peaks ka olema Ülejäänud kooskõlas selle tiivaga,,ja mis puutub sellesse tiiba siis mingi 120 kuni 160 ni sellest tiivast kasu pole kyll vähimatki:.( tegime katse et panime pagasiluugi ja selle pukside vahele sellise pehme materjali ja kui maanteel tagasi tulles kus sai kihutatud 160 siis seal ei olnud yhtegi jälge!!!!aga samas kahekäega luugile vajutades olid seal jäljed sees,,,yhesõnaga surve oli ikka kerele olemas kui käega vajutada ag tiivaga mitte) nyyd proovige ise mõelda et kas se aitab teelpüsivusele kaasa või ei!!!!
NB võibolla oli asi tiivas et ei olnud nii ilus
Sinu jutu järgi on formelil ka tiivad ainult ilu pärast. Reguleeri ikka teinekord veidi tiiva nurka ka.

hmm
Postitatud: 24.10.2006 20:43
Postitas Respeckt
Postitatud: 24.10.2006 21:07
Postitas robi
Ja kui sa jätad tagant luugi lahti-kas ta on siis samas kohas,kus on mul praegu tiib

oehh
Postitatud: 24.10.2006 21:13
Postitas Respeckt
Ma loodan siiralt ,,et sa aru ei saanud et se pärani lahti oli,,vaid ikka lukust lahti