



Nii sai siis soetatud 2-kuud tagasi sihuke masin.
Tehtud mootori remont,paigaldatud:KKK K-26turbo,suur cooler,MOMO-rool+kk-nupp.Ootamas on:OBX-tagapütt,FK-madaldus,lisa bensupump,2-stage chip,strutbarid,jne.
mul ka plaanis mingi tiivake taha muretseda, puhtsalt juhitavuse pärast, sõber sõitis enda s13-ga metsa, sest 200km/h oli perse nii kerge et lauges kurvis viis minema, isegi raportis näitas seda...mell kirjutas:Värv on jah selline imelik... alguses arvasin et pildid moonutavad aga kui päriselus nägin siis vatasin et krt ongi selline lilla/roosa/punaneBtw sõidu ajal tuli sul päris korralikult sinist tagant. Ja mis puutub Ragzi kommentaari siis nõustun temaga (maitseasi). Kas keegi on muidu katsetanud ka kunagi mida need tuuningpoes pakutavad hiigeltiivad juhitavusega teevad ? Läheb midagi paremaks ka või on vastupidi ? Usun et väga täpselt reguleeritud ja ehitatud tiib täidab oma eesmärki hästi aga kui see lihtsalt sinna taha kruvida siis ... ?
terv. mell
mul ka plaanis mingi tiivake taha muretseda, puhtsalt juhitavuse pärast, sõber sõitis enda s13-ga metsa, sest 200km/h oli perse nii kerge et lauges kurvis viis minema, isegi raportis näitas seda...[/quote]mell kirjutas:
Sinu jutu järgi on formelil ka tiivad ainult ilu pärast. Reguleeri ikka teinekord veidi tiiva nurka ka.Minu arvamus sellest tiivast!!! t on kyll ilus lelu aga ,et seda kasutada peaks ka olema Ülejäänud kooskõlas selle tiivaga,,ja mis puutub sellesse tiiba siis mingi 120 kuni 160 ni sellest tiivast kasu pole kyll vähimatki:.( tegime katse et panime pagasiluugi ja selle pukside vahele sellise pehme materjali ja kui maanteel tagasi tulles kus sai kihutatud 160 siis seal ei olnud yhtegi jälge!!!!aga samas kahekäega luugile vajutades olid seal jäljed sees,,,yhesõnaga surve oli ikka kerele olemas kui käega vajutada ag tiivaga mitte) nyyd proovige ise mõelda et kas se aitab teelpüsivusele kaasa või ei!!!!
NB võibolla oli asi tiivas et ei olnud nii ilus