1. leht 2-st

LOLL küsimus... äkki saaks vastuse

Postitatud: 15.10.2006 20:02
Postitas cino
küsimus siis selline, et kas stock kolbe on mõtet turboga kasutada??? või nagu olen aru saanud sulavad nad ülesse... või aitaks neid kuidagi karteri õli jahutamine... vastava radika abil esi stange taga vabavooluga kohas???

ja sama radikat kasutada turbosse jooksva õli jahutamiseks???

Postitatud: 15.10.2006 20:05
Postitas sigmar
Üles sulavad siis kui segu liiga lahja..
Parandage kui eksisin.. :)

Postitatud: 15.10.2006 20:10
Postitas Mihkel
Üles sulavad nad jah seadistusvigadest.

Purunemine on tingitud liigsuurtest jõududest (pole sellise võimsuse jaoks mõeldud).

Postitatud: 15.10.2006 20:14
Postitas cino
plaan küllalt madalale survet jätta alguses kuna turbs eriti palju välja ei annagi selle kruvisin maha 324 buumerilt ja installin seda honda accordile proovin nii kuni 1 bar ära majandada...

aga samas võib siia neid lolle küsimusi juurde tulla kuna esimene väikese eelarvega turbo masina ehitus...

ning samas kui juba lolli küsimuse teema tegin küsin selle ka ära, et kas originaal aju ka lolliks läheb kui masinal on küll programmeeritud pritse kuid pole ei õhulugejat ega lamdat millest nigu peaks segu arvestus toimuma ....

ja palju survet lubaks originaal aju... nii kütusele kui õhule... kui keegi oskab öelda...hondal mootoriks siis A20A4 ehk siis 90Kw 2.0(aga 122hobust jääb minule väheks) mootor kui sellest abi on...

(ärge pange tähele püüan iga nurga pealt kokku hoida selle masina puhul...)
:( :( :(

Postitatud: 15.10.2006 20:20
Postitas Mihkel
Kust otsast on kuni 1bar madal rõhk??? :shock:

Kuni 0.5bar on madal rõhk.

Paljud stock turbo mootoriga autodki ei sõida 1bar-iga.
Keskmiselt ~0.7bar.

Postitatud: 15.10.2006 20:35
Postitas cino
ma ju kirjutasingi ju et kuni 1 bar ehk seega mingi 0.5-1 bar vahele :( ei pea ju pahasti ütlema kohe :badgrin:

Postitatud: 15.10.2006 20:50
Postitas Mihkel
Ei ütlegi pahasti, lihtsalt defineerime õigesti madala rõhu.

Mootori vastupidavus sõltub muidugi 75% seadistusest.

Ära looda üle 0.5bar-i rõhuga vastupidavust, kui sa progetavat aju ei kasuta.
Või vähemalt seadet, mis lubaks originaal aju map-e piisavalt muuta.

Miks kõik kukuvad kohe rõhku keerama?
Võiks nagu enne asja algusest peale normaalselt seadesse saada ja siis rõhku keerata.

Postitatud: 15.10.2006 20:52
Postitas cino
njahm ega algus nigunii jääb ju rõhk vastutuuleks aga nu ega sellise asja tegemisel mina räägin lõppplaanidest sry ... ehk ehitus ju käib alles siis veel sissesõit ja siis tuleb hakata masinat harjutama... ja timmima...


SRY kes aru ei saanud...

Re: LOLL küsimus... äkki saaks vastuse

Postitatud: 15.10.2006 21:20
Postitas veider
cino kirjutas:küsimus siis selline, et kas stock kolbe on mõtet turboga kasutada??? või nagu olen aru saanud sulavad nad ülesse... või aitaks neid kuidagi karteri õli jahutamine... vastava radika abil esi stange taga vabavooluga kohas???

ja sama radikat kasutada turbosse jooksva õli jahutamiseks???
Ei mõtte on väga hea isegi alguses sõitsin stock kolbidega ja 0.7 bariga töötas ilusti kuid kuna õlivoolik puru läks tulid saaled vahetada ja siis juba ehitasin kõik ümber mingi kuu aega sõitsin 0.7 bariga ja kolvid võtsin välja olid korras ja 0.7 bari liigutas masinat tükk maad kiiremini edasi... vt. http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1558

Postitatud: 15.10.2006 21:24
Postitas cino
tänud... nüüd endal ka julgem ehitama hakata :)

Postitatud: 16.10.2006 23:49
Postitas must
Aga kuidas sa ikkagi segu juhtima hakkad?

Postitatud: 17.10.2006 11:00
Postitas cino
sinnani veel aega kõigepealt üritan turboga masina käima saada... siis kui juba mmõned kilomeetrid sõidetud siis tuleb mingi bigiback muretseda

Postitatud: 17.10.2006 17:37
Postitas Mihkel
Segu juhtimine on nagu asi millest alustada.
Kui üritad ilma õige seguta mõned kilomeetrid sõita, siis need kilomeetrid jäävad tõenäoliselt sul ka viimasteks.

Jah, on neid turbo projekte igasuguseid liikvel aga nahhui on mõtet asja teha,
kui saad kulunud mootorist vaevu originaal võimsuse kätte.
On ka selliseid projekte nähtud.

Parem tee üks kord ja korralikult.
Võtab veidi rohkem aega aga tuleb kokkuvõttes odavam, kui 5x katsetada.

Postitatud: 17.10.2006 22:42
Postitas cino
nu keegi ei paku sellise võimalusega järelmaksuga masinat ju... nagu mul oleks võimalik maksta....

aga juba uurisin bigibacki hindu ja võimalusi ja leidsin endale ka midagi...

Postitatud: 20.10.2006 12:19
Postitas cino
niih küsimus siis vanadele kaladele, et mis süsteemiga turbot on kavalam kasutada säästuprojektile kas sisese WG-ga või eraldi... :roll: