LOLL küsimus... äkki saaks vastuse
LOLL küsimus... äkki saaks vastuse
küsimus siis selline, et kas stock kolbe on mõtet turboga kasutada??? või nagu olen aru saanud sulavad nad ülesse... või aitaks neid kuidagi karteri õli jahutamine... vastava radika abil esi stange taga vabavooluga kohas???
ja sama radikat kasutada turbosse jooksva õli jahutamiseks???
ja sama radikat kasutada turbosse jooksva õli jahutamiseks???
Üles sulavad nad jah seadistusvigadest.
Purunemine on tingitud liigsuurtest jõududest (pole sellise võimsuse jaoks mõeldud).
Purunemine on tingitud liigsuurtest jõududest (pole sellise võimsuse jaoks mõeldud).
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
plaan küllalt madalale survet jätta alguses kuna turbs eriti palju välja ei annagi selle kruvisin maha 324 buumerilt ja installin seda honda accordile proovin nii kuni 1 bar ära majandada...
aga samas võib siia neid lolle küsimusi juurde tulla kuna esimene väikese eelarvega turbo masina ehitus...
ning samas kui juba lolli küsimuse teema tegin küsin selle ka ära, et kas originaal aju ka lolliks läheb kui masinal on küll programmeeritud pritse kuid pole ei õhulugejat ega lamdat millest nigu peaks segu arvestus toimuma ....
ja palju survet lubaks originaal aju... nii kütusele kui õhule... kui keegi oskab öelda...hondal mootoriks siis A20A4 ehk siis 90Kw 2.0(aga 122hobust jääb minule väheks) mootor kui sellest abi on...
(ärge pange tähele püüan iga nurga pealt kokku hoida selle masina puhul...)

aga samas võib siia neid lolle küsimusi juurde tulla kuna esimene väikese eelarvega turbo masina ehitus...
ning samas kui juba lolli küsimuse teema tegin küsin selle ka ära, et kas originaal aju ka lolliks läheb kui masinal on küll programmeeritud pritse kuid pole ei õhulugejat ega lamdat millest nigu peaks segu arvestus toimuma ....
ja palju survet lubaks originaal aju... nii kütusele kui õhule... kui keegi oskab öelda...hondal mootoriks siis A20A4 ehk siis 90Kw 2.0(aga 122hobust jääb minule väheks) mootor kui sellest abi on...
(ärge pange tähele püüan iga nurga pealt kokku hoida selle masina puhul...)



Kust otsast on kuni 1bar madal rõhk???
Kuni 0.5bar on madal rõhk.
Paljud stock turbo mootoriga autodki ei sõida 1bar-iga.
Keskmiselt ~0.7bar.

Kuni 0.5bar on madal rõhk.
Paljud stock turbo mootoriga autodki ei sõida 1bar-iga.
Keskmiselt ~0.7bar.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Ei ütlegi pahasti, lihtsalt defineerime õigesti madala rõhu.
Mootori vastupidavus sõltub muidugi 75% seadistusest.
Ära looda üle 0.5bar-i rõhuga vastupidavust, kui sa progetavat aju ei kasuta.
Või vähemalt seadet, mis lubaks originaal aju map-e piisavalt muuta.
Miks kõik kukuvad kohe rõhku keerama?
Võiks nagu enne asja algusest peale normaalselt seadesse saada ja siis rõhku keerata.
Mootori vastupidavus sõltub muidugi 75% seadistusest.
Ära looda üle 0.5bar-i rõhuga vastupidavust, kui sa progetavat aju ei kasuta.
Või vähemalt seadet, mis lubaks originaal aju map-e piisavalt muuta.
Miks kõik kukuvad kohe rõhku keerama?
Võiks nagu enne asja algusest peale normaalselt seadesse saada ja siis rõhku keerata.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Re: LOLL küsimus... äkki saaks vastuse
Ei mõtte on väga hea isegi alguses sõitsin stock kolbidega ja 0.7 bariga töötas ilusti kuid kuna õlivoolik puru läks tulid saaled vahetada ja siis juba ehitasin kõik ümber mingi kuu aega sõitsin 0.7 bariga ja kolvid võtsin välja olid korras ja 0.7 bari liigutas masinat tükk maad kiiremini edasi... vt. http://foorum.turboclub.ee/viewtopic.php?t=1558cino kirjutas:küsimus siis selline, et kas stock kolbe on mõtet turboga kasutada??? või nagu olen aru saanud sulavad nad ülesse... või aitaks neid kuidagi karteri õli jahutamine... vastava radika abil esi stange taga vabavooluga kohas???
ja sama radikat kasutada turbosse jooksva õli jahutamiseks???
No comment!
Segu juhtimine on nagu asi millest alustada.
Kui üritad ilma õige seguta mõned kilomeetrid sõita, siis need kilomeetrid jäävad tõenäoliselt sul ka viimasteks.
Jah, on neid turbo projekte igasuguseid liikvel aga nahhui on mõtet asja teha,
kui saad kulunud mootorist vaevu originaal võimsuse kätte.
On ka selliseid projekte nähtud.
Parem tee üks kord ja korralikult.
Võtab veidi rohkem aega aga tuleb kokkuvõttes odavam, kui 5x katsetada.
Kui üritad ilma õige seguta mõned kilomeetrid sõita, siis need kilomeetrid jäävad tõenäoliselt sul ka viimasteks.
Jah, on neid turbo projekte igasuguseid liikvel aga nahhui on mõtet asja teha,
kui saad kulunud mootorist vaevu originaal võimsuse kätte.
On ka selliseid projekte nähtud.
Parem tee üks kord ja korralikult.
Võtab veidi rohkem aega aga tuleb kokkuvõttes odavam, kui 5x katsetada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.