Kolbide treimine
Kolbide treimine
Oleks siis vaja kolbidele süvendid lasta treida. Oskab siis keegi ehk soovitada kus kohas seda teha lasta ning mis hinnaklassi see töö läheb. Kõik muud arvamused ja jutt ka teretulnud.
JõuJaam - auto24ring racetrack service
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
+372 58 5588 58
andres@joujaam.ee
Re: Kolbide treimine
Võta kaasa, tule Põltsamaale.Võib ka kulleriga.Kuller peaks 23 okt. Tallinna tulema.Töö maksaks 500EEk
Tel.56906560
Silver
Tel.56906560
Silver
Tartus olen teinud seda sombreeros nö hõlma all viies.....4 kolvi eest 200.- Kuigi tundus selline vend kes täpsusest midagi ei tea olid kolvid siiski ühes kaalus ka peale treimist. Tean et ühel opelil olid treitud kolvid sees vist ka 1,4 bariga ja kolb ei läinud puruks vaid keps oli see mis õue tuli 
Tehtud siiski nii, et olemasoleva süvendi raadiust vaid suurendati (Varem oli umbes 3cm läbimõõduga süvend ja pärast jäi äärest ehk sentimeeter .......diameetrilt siis 2cm väiksem kui kolb ise) ja õhemaks kui seni kõige õhem koht kusagilt ei mindud.

Tehtud siiski nii, et olemasoleva süvendi raadiust vaid suurendati (Varem oli umbes 3cm läbimõõduga süvend ja pärast jäi äärest ehk sentimeeter .......diameetrilt siis 2cm väiksem kui kolb ise) ja õhemaks kui seni kõige õhem koht kusagilt ei mindud.
Viimati muutis jeff01, 08.11.2008 16:22, muudetud 1 kord kokku.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Ega kolbe tehes neile seda materjali vast ülearu siiski ei panda- kaal ju ka oluline number. Seepärast, kui hakata maha õõnestama, jääb kolb ikkagi nõrgem kui algselt arvestatud.
Kepsu peaks lõhkuma kas õlivaegus või siis tõesti lihtsalt märgatavalt suurema väändega töötamine kui ta arvestatud on. Pakun et viimast on raske tekitada kui ikka ajude vahel midagigi on. Näiteks originaalsisuga tõsta turborõhk kahekordseks? Sellest on üldjuhul vähe kepsule.
Kolb seevastu peab omama natukenegi detonatsioonikindlust- ei tohi ju esimesest kolksust kildudeks pudeneda. Selline mootor poleks praktikas kasutatav. Seetõttu on kolvi vastupidavust tegelt raske hinnata ainuüksi selle põhjal et normaalses töörešiimis kõik hästi on.
Kepsu peaks lõhkuma kas õlivaegus või siis tõesti lihtsalt märgatavalt suurema väändega töötamine kui ta arvestatud on. Pakun et viimast on raske tekitada kui ikka ajude vahel midagigi on. Näiteks originaalsisuga tõsta turborõhk kahekordseks? Sellest on üldjuhul vähe kepsule.
Kolb seevastu peab omama natukenegi detonatsioonikindlust- ei tohi ju esimesest kolksust kildudeks pudeneda. Selline mootor poleks praktikas kasutatav. Seetõttu on kolvi vastupidavust tegelt raske hinnata ainuüksi selle põhjal et normaalses töörešiimis kõik hästi on.
Enne diagnoosi panekut vaata mootorit ka teisest otsast! :D
Minu jutt käis c20ne kohta muidecthen kirjutas:"kuskilt" on meelde jäänud, et opeli c20xe mootori kolvi pealmine osa pidi olema u. 9mm paks, kui sealt võtta maha 1.5mm siis jääb alles 7.5mm.
See peaks nagu piisav olema? (Minumeelest piisav, ootan teiste arvamusi!)

Pead ise proovima ja lootma sellele, et midagi ei juhtu, mis on ka tõenäoline sest seda tõesti korduvalt tehtud ka eestimaa pinnal.
DÜNOPINK Tartus 56231442 https://www.facebook.com/WhlsUP/
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Pakun ka Megasquirt juhtajusid ning nende paigaldust, ümberehitust ja seadistust.
Aga c20ne pole niipalju vaja maha lasta, orginaalis on surveaste juba 9.2:1jeff01 kirjutas:Minu jutt käis c20ne kohta muidecthen kirjutas:"kuskilt" on meelde jäänud, et opeli c20xe mootori kolvi pealmine osa pidi olema u. 9mm paks, kui sealt võtta maha 1.5mm siis jääb alles 7.5mm.
See peaks nagu piisav olema? (Minumeelest piisav, ootan teiste arvamusi!)![]()
Pead ise proovima ja lootma sellele, et midagi ei juhtu, mis on ka tõenäoline sest seda tõesti korduvalt tehtud ka eestimaa pinnal.
Hetkel mõtlengi, et kas on mõtet c20ne kolvidelt miski 0.7mm maha lasta (siis u 8.5:1) Või kohe panna c20xe kolvid (Natuke tugevama?) Aga kui sinu jutu järgi võtta siis ikkagi vist sama tugevad. Palju neid c20ne kolve oli maha treitud?
Mis mõttega te üldse 9.2:1 surveastmega mootori kolbe maha treite?
Loodate, et mootor ka ilma seadistuseta töötab madalama surveastmega?
Loodate, et mootor ka ilma seadistuseta töötab madalama surveastmega?
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.