Mõtlen et teen väikese teema siia foorumi ka.
Novembri alguses tõin siis välja valitud riistapuu Inglismaalt ära ja siiani olen rahul.
Kindlasti teen autos muudatusi ning osad olen ära teinud.
Inglane kes müüs tundus aus, kutsus oma koju, pakkus süüa/juua ja rääkisime tema müüdavast autost. Rääkis ära nii palju vigu/häid asju kui oskas kohe peast mainida. Auto algupäraselt toodud Jaapanist ning alla 98 ei tarbi.
Lisad ja haruldasemad vidinad:
Püsikiiruse hoidja
Klapitavad peeglid (varsti lisan soenduse)
MR2 "man in dandism" jalamatid
pagassi "bootmat"
Anniversary/Tähtpäeva kroom astmelaua katted
Tõutruud JDM kurvitule funktsiooniga udutuled (Tellitud ja varsti jõuavad)
Tõutruud JDM tagatuled. (võrreldes EU/US tuledega reflectori erinevus. Vaata pildilt)
Metallist käigukangi ümbris
Rooli sügavuse reguleerimine
Tehtud tööd/lisatud vidinad siis:
Sepis kolvid mis OEMist 2mm madalamad
Sepis kepsud
Boost 0.7 pealt 1.1 peale tõstetud
BC coilid
LSD käigukast
Rota erilaiused 17"x7.5 & 17x9 veljed
Polüretaan puksid
Uus rihm ja veepump
Uus sidur
Võimsa bassiga helisüsteem lisatud
Rev6 nelja silmaga tuled
Bomex esistange, noname küljekarbid ja veilside antitiib
Mongoose roostevaba väljalase
Fuel cut defender
KNA õhufilter
Remondi käigus ära värvitud mootor
TRD sportrool
Cusco strutbar ees
Miinused:
Lakk koorub pea igal paneelil
Kojamehed kriuksuvad üsna kõvasti. (tutikad kojamehed ei muutnud midagi)
Auto on saanud auto seista novembri keskpaigast kuni siis umbes märtsi keskpaigani.
Vahepeal tehtud tööd:
1. Oksele ajav "kolju" käigukangi nupp vahetatud originaali vastu.
2. Punased salongi detailid vahetatud originaal musta vastu tagasi.
3. Jahutusvedeliku vahetus. (tuleb uuesti teha, kuna ei saa termostaati kätte ilma selleta, et õlifilter ära võtta)
4. Veljed said uue värvi
5. Kõige tähtsam, eestis arvele võetud ning üv ilusti olemas.
6. Summutisukk vahetatud, 3" andis otsida. Enne oli siis 150mm pikk, nüüd 200.
7. Esituled ümber reguleeritud eesti liiklusnõuetele sobilikuks.
8. Kole õhuvõtt eemaldatud
9. Tagumised tuled vahetatud tõutruu JDM omade vastu (reflectori vahe)
10. Tellitud haruldased tõutruud JDM kollased udutuled kurvitule funktsiooniga (motoriseeritud, ning sisekurvi pööravad, mitte see et sisekurvi oma süttib.)
Murekohad / "To Do"
1. Kõige suurem töö - värv. On vaid üksikud detailid mis EI vaja ülevärvi.
2. Suutsin nädalaga kaotada 2 helkurit eest ühest ja samast nurgast. Vaja uus kompl. Osta
3. Helitehnika kaabeldus vaja korrastada
4. Õli ja jahutusvedeliku lekke parandamine (väga õrnad lekked)
5. Õli+ filter mootoris
6. Termostaat + uuesti jahutusvedelik vahetada
7. Kojamehed kriuksuvad jubedalt (ka uued)
8. Esistange ja küljekarbi parandus enne värvi
9. Tuleviku buylistis veel: OEM esistange, TRD tiib, Greddy laiendid.
10. Sidurikomplekt. Kõrgetel pööretel käiguvahetused ragisevad ja vahest ei saa ka tagurpidi käiku ilma raginata.
11. Osade kleepsude eemaldus
12. Dynopinki. Saaks mingi kindla jõunumbri öelda kui keegi küsib.
13. Korralik bracket esimesele numbrile.
14. Perset tõsta + vb ~5mm flansid velgedele
15. Paar salongidetaili taas mustaks värvida
16. Mootoriluuk ja esikapott ei hüppa lahti linki tõmmates.
17. Esimesed kettad kas treida või uued. Vasakpoolne tsipa kõver ja annab tunda pidurdades
18. Mootoripesu (üsna rokane mootoriruum)
Rohkem praegu ei meenu.
Üldjoones tööd sitaks, ilmselt pole kõik kirjas veel. Sõita ülifun. Kui kellelgi pakkuda mu auto probleemidele/muredele/töödele soodsamat lahendust enda töö/tuttava kaudu siis pm.
Mõned pildid ja video.






Vahe sisemistes laternates
Vasakpoolne JDM. Parempoolne EU tuled.

Suka parandus
