1. leht 2-st
O: Seat Leon T / Lukku
Postitatud: 27.02.2005 16:39
Postitas juxiks
Kel on pakkuda enda oma või teab, et tuttav/sõber tahab müüa.
Eelistatud on eriti 4 veolised.
Postitatud: 27.02.2005 17:24
Postitas Mic
SR-foorumis Kartzi poolt pakutud Leon ei sobi?
Postitatud: 27.02.2005 18:34
Postitas juxiks
Mic kirjutas:SR-foorumis Kartzi poolt pakutud Leon ei sobi?
vaadatud ja meeldis, aga uurin kas on veel müüa neid
Postitatud: 02.03.2005 15:36
Postitas xjan
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
St. point tegelikult selles, et ära palun osta esiveolist vaid ikka neliveoline. Rõõmu jätkub way rohkemaks ja tulevikus tõstad 290hj ATP kiti näiteks vahele ja wroommm.... :D
Postitatud: 02.03.2005 19:35
Postitas juxiks
Pärast väikest proovisõitu neliveoga, esiveole ei kipu eriti
Nii, et nagu öeldud eriti eelistatud 4-veolised
Pole siis kellegil pakkuda ???
Postitatud: 22.03.2005 10:19
Postitas aats
OT: kui tahad õiget nelivedu siis ikkagi audi quattro v subaru, mitte mingeid mänguasju osta
Postitatud: 22.03.2005 10:44
Postitas juxiks
aats kirjutas:OT: kui tahad õiget nelivedu siis ikkagi audi quattro v subaru, mitte mingeid mänguasju osta
OT tõesti
ise oled mänguasi
Postitatud: 22.03.2005 13:16
Postitas aats
Postitatud: 22.03.2005 14:00
Postitas juxiks
aats kirjutas:OT:oli liccalt asjalik soovitus... on olnud üpris palju kokkupuuteid seati/vw "neliveoga"
no näed oleks võinud ju hoopis sellest alustadagi ja rääkida, mis sorti kokkupuuteid on olnud nagu ma aru saan, siis on need olnud ebameeldivad ???
aga audi ja subaru kohapealt ei meeldi mulle kumbki auto lihtsalt ühel või teisel põhjusel
Postitatud: 22.03.2005 14:28
Postitas aats
kui leon 1.8T 20v sulle südamelähedane siis vaata esiveoliste poole- need on üpriski töökindlad masinad-ka jõhkra käitumise puhul, neliveoga isendid on oma konstruktsioonilt õrnemad(nagu sidur ja visko)

ja nendega tuleb mõistuse piirides ümber käia.
ise olen mõnda aega tegutsenud esinduses ja põhiprobleemiks Seat Leon/Alambra 4veol on väsinud sidurid(vahetada siduriketas-korv ja survelaager) halvemal juhul koos hoorattaga-räige kirves selga

.
Nagu ennist mainisin mõistlikul kasutamisel peab iga asi vastu, kuid kui selline püss istumise all siis ei suudeta ennast talitseda

Postitatud: 22.03.2005 15:22
Postitas juxiks
Esivedu jääb kindlasti ära, selle olen juba läbi eland - esivedu ja võimas mootor võrdub kummisuits õhku aint
sidur on ilmselt kõigi nelivedude nõrk koht ja olen sellega ka arvestanud, et ehk annab selle tugevama performance siduriga asendada tulevikus.
Olgu lõptame selle OT siin küsin sult üht teist ps edasi
Endiselt leon T4 otsinguil
Postitatud: 29.03.2005 14:25
Postitas rookierice
juxiks kirjutas:Esivedu jääb kindlasti ära, selle olen juba läbi eland - esivedu ja võimas mootor võrdub kummisuits õhku aint
sidur on ilmselt kõigi nelivedude nõrk koht ja olen sellega ka arvestanud, et ehk annab selle tugevama performance siduriga asendada tulevikus.
Olgu lõptame selle OT siin küsin sult üht teist ps edasi
Endiselt leon T4 otsinguil
Sidur on ainult jamade nelivedude nõrk koht. Õigel neliveol ei ole mingit sidurit!!!

Postitatud: 29.03.2005 16:57
Postitas kristjan
seesama 'nelivedu' on kasutusel audi TT-l ja S3'l Quattro nime all
elik kõik ristimootoriga kaasaegsed audid sama Haldexi süsteemi kasutavad.
terv,
kristjan
Postitatud: 30.03.2005 15:00
Postitas chesm6mmi
ei ole see audi quatro nelivedu midagi niipalju parem;) enda 4wd seat leon rebib nagu loom ja ei jää küll väga alla kuskilpool;)
Postitatud: 30.03.2005 15:17
Postitas ranz
chesm6mmi kirjutas:ei ole see audi quatro nelivedu midagi niipalju parem;) enda 4wd seat leon rebib nagu loom ja ei jää küll väga alla kuskilpool;)
Kuskil maastikul roomates peaks see vahe kohe tuntav olema, kas on haldexiga või on pidev vedu... Ja kusjuures järgmisel aastal väljatulev Audi RS3 on millegipärast tavapärase S3 asemel pideva veoga mitte enam Haldexiga.