O: Seat Leon T / Lukku
O: Seat Leon T / Lukku
Kel on pakkuda enda oma või teab, et tuttav/sõber tahab müüa.
Eelistatud on eriti 4 veolised.
Eelistatud on eriti 4 veolised.
Viimati muutis juxiks, 03.05.2005 19:06, muudetud 1 kord kokku.
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
St. point tegelikult selles, et ära palun osta esiveolist vaid ikka neliveoline. Rõõmu jätkub way rohkemaks ja tulevikus tõstad 290hj ATP kiti näiteks vahele ja wroommm.... :D
St. point tegelikult selles, et ära palun osta esiveolist vaid ikka neliveoline. Rõõmu jätkub way rohkemaks ja tulevikus tõstad 290hj ATP kiti näiteks vahele ja wroommm.... :D
http://tatech.dc-ice.ee /// http://www.dc-ice.ee
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
Turbo- and supercharged engines suck in air, compress it and force it into the cylinders, NA engines just suck... ;)
no näed oleks võinud ju hoopis sellest alustadagi ja rääkida, mis sorti kokkupuuteid on olnud nagu ma aru saan, siis on need olnud ebameeldivad ???aats kirjutas:OT:oli liccalt asjalik soovitus... on olnud üpris palju kokkupuuteid seati/vw "neliveoga"![]()
aga audi ja subaru kohapealt ei meeldi mulle kumbki auto lihtsalt ühel või teisel põhjusel
kui leon 1.8T 20v sulle südamelähedane siis vaata esiveoliste poole- need on üpriski töökindlad masinad-ka jõhkra käitumise puhul, neliveoga isendid on oma konstruktsioonilt õrnemad(nagu sidur ja visko)
ja nendega tuleb mõistuse piirides ümber käia.
ise olen mõnda aega tegutsenud esinduses ja põhiprobleemiks Seat Leon/Alambra 4veol on väsinud sidurid(vahetada siduriketas-korv ja survelaager) halvemal juhul koos hoorattaga-räige kirves selga
.
Nagu ennist mainisin mõistlikul kasutamisel peab iga asi vastu, kuid kui selline püss istumise all siis ei suudeta ennast talitseda


ise olen mõnda aega tegutsenud esinduses ja põhiprobleemiks Seat Leon/Alambra 4veol on väsinud sidurid(vahetada siduriketas-korv ja survelaager) halvemal juhul koos hoorattaga-räige kirves selga

Nagu ennist mainisin mõistlikul kasutamisel peab iga asi vastu, kuid kui selline püss istumise all siis ei suudeta ennast talitseda


oh Lord...give me some extra horsepowers!
Esivedu jääb kindlasti ära, selle olen juba läbi eland - esivedu ja võimas mootor võrdub kummisuits õhku aint
sidur on ilmselt kõigi nelivedude nõrk koht ja olen sellega ka arvestanud, et ehk annab selle tugevama performance siduriga asendada tulevikus.
Olgu lõptame selle OT siin küsin sult üht teist ps edasi
Endiselt leon T4 otsinguil
sidur on ilmselt kõigi nelivedude nõrk koht ja olen sellega ka arvestanud, et ehk annab selle tugevama performance siduriga asendada tulevikus.
Olgu lõptame selle OT siin küsin sult üht teist ps edasi
Endiselt leon T4 otsinguil
-
- Postitusi: 133
- Liitunud: 29.11.2004 16:18
Sidur on ainult jamade nelivedude nõrk koht. Õigel neliveol ei ole mingit sidurit!!!juxiks kirjutas:Esivedu jääb kindlasti ära, selle olen juba läbi eland - esivedu ja võimas mootor võrdub kummisuits õhku aint
sidur on ilmselt kõigi nelivedude nõrk koht ja olen sellega ka arvestanud, et ehk annab selle tugevama performance siduriga asendada tulevikus.
Olgu lõptame selle OT siin küsin sult üht teist ps edasi
Endiselt leon T4 otsinguil

seesama 'nelivedu' on kasutusel audi TT-l ja S3'l Quattro nime allaats kirjutas:OT:oli liccalt asjalik soovitus... on olnud üpris palju kokkupuuteid seati/vw "neliveoga"![]()
pole sellepärast vaja ärrituda..teed ju niikuinii mis ise heaks arvad![]()
![]()

elik kõik ristimootoriga kaasaegsed audid sama Haldexi süsteemi kasutavad.
terv,
kristjan
Kuskil maastikul roomates peaks see vahe kohe tuntav olema, kas on haldexiga või on pidev vedu... Ja kusjuures järgmisel aastal väljatulev Audi RS3 on millegipärast tavapärase S3 asemel pideva veoga mitte enam Haldexiga.chesm6mmi kirjutas:ei ole see audi quatro nelivedu midagi niipalju parem;) enda 4wd seat leon rebib nagu loom ja ei jää küll väga alla kuskilpool;)
Jumal lõi turbo lag-i, et ka V8 omanikel oleks võimalus.