VEMS-i muljed
VEMS-i muljed
Mõtlesin, et teeks väikse teema VEMS-i kohta, et teistel äkki installimine väheke kergem oleks.
Sai ka siis ühele E30 VEMS peale installitud ja natuke konfitud.
Siiani on muljed sellised, et MegaSquirti on esimesel korral paigaldades kordades lihtsam konfida.
VEMS-i puhul soovitaks enne paigaldama hakkamist manual täielikult läbi lugeda.
Ise pean seda osaliselt veel tegema hakkama, kuna avastasin mitu harjumatud settingut.
Mõni asi tundub vähemalt mulle VEMS-i puhul totakana (pihustite järjestuse andmine, TPS calbration, väljundite määramine).
Kasutusmugavusest jääb natuke puudu, asja peab väga süviti tundma, et kõik asjad ideaalselt paiga saada (mitte proovimise/oletamise teel).
Paljud õpetused ja selgitused on üldse konfifaili tasemel ja osaliselt binaarkoodis.
Mis muljeid teised kasutajad VEMS-ist saanud on?
Kogenumad jagage ka näpunäiteid ja häid linke!
Sai ka siis ühele E30 VEMS peale installitud ja natuke konfitud.
Siiani on muljed sellised, et MegaSquirti on esimesel korral paigaldades kordades lihtsam konfida.
VEMS-i puhul soovitaks enne paigaldama hakkamist manual täielikult läbi lugeda.
Ise pean seda osaliselt veel tegema hakkama, kuna avastasin mitu harjumatud settingut.
Mõni asi tundub vähemalt mulle VEMS-i puhul totakana (pihustite järjestuse andmine, TPS calbration, väljundite määramine).
Kasutusmugavusest jääb natuke puudu, asja peab väga süviti tundma, et kõik asjad ideaalselt paiga saada (mitte proovimise/oletamise teel).
Paljud õpetused ja selgitused on üldse konfifaili tasemel ja osaliselt binaarkoodis.
Mis muljeid teised kasutajad VEMS-ist saanud on?
Kogenumad jagage ka näpunäiteid ja häid linke!
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
olen sinuga igati nõus konfimisel puudulikust kasutajasõbralikkusest!
Kuigi seda teed ainult 1 korra aga just esimesel tegemisel on tõsine peavalu
Positiivne tõsisematele kasutajatele on see, et vägapalju setinguid on, mida saab muuta, aga nende seletus jne ei ole just kõige kergem ja loogika kah segane ntx sesama syyte ja pihustite järjekorra sisestamine.(tagurpidi)
Kui samas õpib juba softi näppima, siis on asjad palju kergemad ja seadistamise enda kohta ei ole kah eriti midagi öelda-ise sellega rahul igati.
Mis kindlasti paljudele peavalu võib teha on VR andur, aga kui järgida kõiki punkte mis on selle paigaldamiseks öeldud võiks asi sujuvalt minna...
Kuigi seda teed ainult 1 korra aga just esimesel tegemisel on tõsine peavalu

Positiivne tõsisematele kasutajatele on see, et vägapalju setinguid on, mida saab muuta, aga nende seletus jne ei ole just kõige kergem ja loogika kah segane ntx sesama syyte ja pihustite järjekorra sisestamine.(tagurpidi)
Kui samas õpib juba softi näppima, siis on asjad palju kergemad ja seadistamise enda kohta ei ole kah eriti midagi öelda-ise sellega rahul igati.
Mis kindlasti paljudele peavalu võib teha on VR andur, aga kui järgida kõiki punkte mis on selle paigaldamiseks öeldud võiks asi sujuvalt minna...
Nujah, ise ka pelgasin enim VR sensoritega seonduvat jama (lugedes poste, kus see yööle ei läinud jne), aga seni olen kõik VR sensorid kenasti toimima kohe saanud (ptüi-ptüi-ptüi).
Mis seal tööjärjekorras imelikku on? Kui Firing order on teada, siis pihustamisjärjekord käib ikka sisselasketakti järgi, mitte töötakti järgi
Ja Mihkel, auto on võimalik täiesti ilma binaarkoodi tasmele "langemiseta" tööle saada, sul oleks tarvitsenud vaid minult BMW 60-2 trigger wheeli ja muude sttingute conf faili küsida
Endal kulus M50 mootori käivitamiseks täpselt 1 tund, kui juhtmed ühendatud olid.
Mis seal tööjärjekorras imelikku on? Kui Firing order on teada, siis pihustamisjärjekord käib ikka sisselasketakti järgi, mitte töötakti järgi

Ja Mihkel, auto on võimalik täiesti ilma binaarkoodi tasmele "langemiseta" tööle saada, sul oleks tarvitsenud vaid minult BMW 60-2 trigger wheeli ja muude sttingute conf faili küsida

http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Minu VEMS'i käimasaamine võttis ilmselt kõige kauem aega üldse.
Tegelikult on see muidugi mu oma süü, sest mingil hetkel tundus, et ei edene üldse ja siis kadus huvi ära ja asi jäi venima. Abi nagu ei osanud ka kuskilt otsida ja netitugi on suht elektroonikute pärusmaa - eriti veel kui ei tea milles jama on ja ei oska ja ei oma vahendeid igasugu kavalaid tool'e kasutada. Probleem oli mul justnimelt VR anduriga, mis ei suutnud lugeda hooratta nõelu. Viga oli lõpuks siis selles, et aju oli liiga tundlik ja nõelade vahel liiga suur vahe (90*), st aju hakkas nõelade vahel hooratta pinna ebatasasusi lugema. Ja tulemuseks 0-45000 rpm sähviv rpm MegaTunes. Proovisin uut varjestatud kaablit, seejärel vahele panna external takisteid, aga need miskipärast ei aidanud. Lõpuks Georg jootis ajusse sisse väikse takisti, mis tundlikkust vähendas ja kõik sai korda. Seda soovitati VEMS'i wikis juba ammu, aga ma ei kujutanud ette, et internal ja external takistite vahel mingi vahe võiks olla. Aga on, kasulik meelde jätta. Softi igasugu settingud tunduvad dumbuser'ile alguses täielik tuumafüüsika, aga ma kujutan ette, et täpselt sama seis on ükskõik missuguse korraliku standalone ajuga - DOS põhiste progede puhul ilmselt on vapsee ikaldus enamiku jaoks.
Igatahes on tänaseks juba päris mitmed tegelased erinevatest installi- ja seadistamisprobleemidest jagu saanud ja igal järgmisel VEMSi kliendil on kogemustepagas juba lähedalt võtta...

Igatahes on tänaseks juba päris mitmed tegelased erinevatest installi- ja seadistamisprobleemidest jagu saanud ja igal järgmisel VEMSi kliendil on kogemustepagas juba lähedalt võtta...
[url=http://www.hot.ee/zernask]Liikurid[/url]
Põhimõtteliselt on mul triggerwheeli settingud olemas.
Võid mulle muidugi enda omad PS-i saata, saab võrrelda.
Meil esines ka probleeme VR sensoriga aga täna proovime asjast jagu saada.
Võid mulle muidugi enda omad PS-i saata, saab võrrelda.
Meil esines ka probleeme VR sensoriga aga täna proovime asjast jagu saada.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
minu kogemus oli samuti närvesööv...
ei saanud kuidagi ega mingi valemiga VR sensorit nii vemsiga ühendada, et pöördeid lugema/nägema hakkaks. küll me kuunoga proovisime erinevaid lahendusi ja VR andureid ning kunn oli ka pidevas kirjavahetuses vemsi loojatega kuid kui 1kuu asi lahendust ei leidnud. siis saime proovida kuuno vemsi ja nagu kiuste tema aju töötas momendist, järgmine päev postitasin aju tootjatele tagasi. nii möödus veel mõni aeg kuna nad seal erinevaid teste ja katsetusi tegid kuni avastasid et mingi kivi aju sees ootab märgatavalt suuremat impulssi kui VR andur suudab saata... kohe saadeti välja uus seade ja asi töötab
suured tänud juhtmete ühenduste eest peebule, veel suuremad tänud aga kunnile kes on viitsinud kogu seadistus teha.
ei saanud kuidagi ega mingi valemiga VR sensorit nii vemsiga ühendada, et pöördeid lugema/nägema hakkaks. küll me kuunoga proovisime erinevaid lahendusi ja VR andureid ning kunn oli ka pidevas kirjavahetuses vemsi loojatega kuid kui 1kuu asi lahendust ei leidnud. siis saime proovida kuuno vemsi ja nagu kiuste tema aju töötas momendist, järgmine päev postitasin aju tootjatele tagasi. nii möödus veel mõni aeg kuna nad seal erinevaid teste ja katsetusi tegid kuni avastasid et mingi kivi aju sees ootab märgatavalt suuremat impulssi kui VR andur suudab saata... kohe saadeti välja uus seade ja asi töötab

suured tänud juhtmete ühenduste eest peebule, veel suuremad tänud aga kunnile kes on viitsinud kogu seadistus teha.
Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
kindlasti varjestusega kaabel VR-ileMihkel kirjutas:Põhimõtteliselt on mul triggerwheeli settingud olemas.
Võid mulle muidugi enda omad PS-i saata, saab võrrelda.
Meil esines ka probleeme VR sensoriga aga täna proovime asjast jagu saada.

Opel Calibra 2.0T 4wd | Subaru Impreza 2.5 WRX | Opel Astra GSI rwd & turbo | Mazda 6 MPS | Autopeatus OÜ - http://www.autopeatus.ee
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
[b]Autode hooldus, remont ja lisavarustuse paigaldus - masinate ehitamine visioonist teostuseni[/b]
Sellest ma sain ise ka juba aru.Marko kirjutas:kindlasti varjestusega kaabel VR-ile
Lihtsalt eelmine setup oli mul endal Halli anduriga ja see ei vaja tavaliselt varjestust.
Õigem oleks muidugi incase ikkagi varjestusega juhet kasutada.
Edaspidi on nüüd targem.
Kuna eelnev kogemus VR sensoritega puudus, siis ei arvanud, et asi nii tundlik on.
Osad autotootjad panevad kõik muud andurid ka varjestusega kaablitega.
Aga eks näis, kas täna saab asja korda, üks elutarkus vähemalt juures.
Ilma kogemusteta neid tarkusi kahjuks niipalju ei kogune.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Siis on üks variant panna VR sensori asemele Honeywelli 1GT101 sensor (mõõdud peaks samad olema), äärmisel juhul vaja vaid seibidega kaugust trigger wheelist reguleerida.
Kui vaja, siis on mul üks täiesti olemas, webshopi hinnaga 26 eur.
Kui vaja, siis on mul üks täiesti olemas, webshopi hinnaga 26 eur.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
Nüüd siis jah pigem VR-i enamus kalad tingitud sellest, et inimesed ei tea ostes veel nii täpselt aju/sensori ehitust ja tellivad endale vale asja.
Võibolla on see tingitud ka kiirest elutempost.
Kuunol on vist sama probleem nagu Kristjanil (tellitud primary trigger VR-i asemel HALL).
Sellele probleemile viitas just see, et oleks settingutes midagi valesti olnud oleks asi pidanud ühtlaselt kasvõi lambinumbreid näitama.
Vähemalt peale pikemat proovimist ja isegi kaabliga oleks pidanud ilmselt pigem "spike" sisse viskama.
Aga asi näitas väga kaootiliselt numbreid ja enamus ajast NULL-i.
Võibolla on see tingitud ka kiirest elutempost.
Kuunol on vist sama probleem nagu Kristjanil (tellitud primary trigger VR-i asemel HALL).
Sellele probleemile viitas just see, et oleks settingutes midagi valesti olnud oleks asi pidanud ühtlaselt kasvõi lambinumbreid näitama.
Vähemalt peale pikemat proovimist ja isegi kaabliga oleks pidanud ilmselt pigem "spike" sisse viskama.
Aga asi näitas väga kaootiliselt numbreid ja enamus ajast NULL-i.
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
Muide, HALL sensor on palju vähem tundlik müra suhtes ja stabiilsema signaaliga kui VR sensor.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
VR indutseerib vahelduvvoolu ja sellele mõjuvad erinevad häired.
Hall-i andur on impulsiga, kas on high või low (ehk alalisvooluga annab signaali).
Ma ei oska asja paremini seletada.
Halli anduri eelis on see, et ta näitab ka väga madalaid pöördeid, mida VR ei suuda teha.
Aga üldsielt see ei ole mootori pöörlemise puhul eriti oluline.
Väike VR ja Hall-i võrdlus --> http://www.electronicproducts.com/ShowP ... E1.oct2000
Hall-i andur on impulsiga, kas on high või low (ehk alalisvooluga annab signaali).
Ma ei oska asja paremini seletada.
Halli anduri eelis on see, et ta näitab ka väga madalaid pöördeid, mida VR ei suuda teha.
Aga üldsielt see ei ole mootori pöörlemise puhul eriti oluline.
Väike VR ja Hall-i võrdlus --> http://www.electronicproducts.com/ShowP ... E1.oct2000
Subaru Impreza GT MY99 | VW Passat 6.0 W12 '02 | VW Golf 2 4motion '91
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
ECUMASTER tooted http://ecumaster.ee | M-Tuning - http://www.m-tuning.ee" onclick="window.open(this.href);return false; | @Facebook
Tavahooldus, performance & tuning teenused + osad, mootorite ehitamine ja remont - Tallinn.
HALL erineb põhimõtteliselt selle poolest et tal on juba oma muundur nö sisse ehitatud ja HALL andur on praktiliselt lüliti.
VR-i puhul on ka mootori suurematel pööretel probleemiks just asjaolu, et signaali amplituud ja sagedus mõlemad muutuvad ning sellest tulenevalt eeldab ta normaalseks töötamiseks väga head signaali dekooderit, mis suudab signaali mürast eraldada.
Parimaks comboks on korralik tooth wheel koos Honeywelli Halli anduriga, seda on ka VEMSi foorumites ja wikis palju räägitud.
VR-i tellida ongi siis mõtet, kui see juba stockis olemas on, aga kui mootoril puudub andur tehasest tulles, siis pointless.
VR-i puhul on ka mootori suurematel pööretel probleemiks just asjaolu, et signaali amplituud ja sagedus mõlemad muutuvad ning sellest tulenevalt eeldab ta normaalseks töötamiseks väga head signaali dekooderit, mis suudab signaali mürast eraldada.
Parimaks comboks on korralik tooth wheel koos Honeywelli Halli anduriga, seda on ka VEMSi foorumites ja wikis palju räägitud.
VR-i tellida ongi siis mõtet, kui see juba stockis olemas on, aga kui mootoril puudub andur tehasest tulles, siis pointless.
http://www.facebook.com/vemsporsche" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.porsche-foorum.org" onclick="window.open(this.href);return false;