dta & bosch lsu 4.2 lairiba lambda

Tehnilised probleemid, küsimused ja lahendused.

Moderaatorid: Mihkel, Ringo

Vasta
jass161
Postitusi: 13
Liitunud: 01.03.2015 10:45

dta & bosch lsu 4.2 lairiba lambda

Postitus Postitas jass161 »

Tere. Enda mõistus jooksis veits kokku lambda ühendamisel


Kuna boschi enda lehelt ei saa mingit infi pinoutide tähenduses, siis ehk siin uurin veidi siit :D Aga mis need on ja kuhu nad ühendada:
Valge on kuumuti -
hall on kuumuti +
1. Ip(punane) - ? Lambda toide eeldan? Kas 12V või 5V?
2. Vs/Ip(kollane) - ? Kalibreerimis pin järsku?
3. Vs(must) - ? Impulss ajju?
Dta enda skeemi pealt saan aru, et pm on kontrollerit lambdale vaja? Või ma eksin? http://www.dtafast.co.uk/download_files ... iagram.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
Suured tänud ette juba :D
Kasutaja avatar
murjam
Postitusi: 689
Liitunud: 16.03.2008 13:01
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Re: dta & bosch lsu 4.2 lairiba lambda

Postitus Postitas murjam »

Kuna VEMS juhib lambdat otse, äkki on selle dokumentatsioonist kasu: http://vems.hu/download/round/docs/Round_pins1.pdf
http://vems.hu/vt/help/v3/v3_wideband_settings.html
Lauda nitro
jass161
Postitusi: 13
Liitunud: 01.03.2015 10:45

Re: dta & bosch lsu 4.2 lairiba lambda

Postitus Postitas jass161 »

No vemsil suht lihtne asi( algselt sel autol kasutatigi vemsi), ja tal endal controller ajju sisse ehitatud. Aga dta ei saa vist ilma välise controllerita hakkama, nii palju kui ma manuaalist ja pc tarkvarast aru saan?! Ainult narrowband seljul. Aga tänud. Pean kuskilt conrolleri sebima.
Vasta